Tere kaaskannatajad
Sai ka siis vw vaimustusest üle ja tuldud tagasi opeli juurde. Masinaks siis vana omega. Masinall siis peaks olema 100kw katel, aga see vahetatud mingil põhjusel 85kw katla vasta. lisasid nagu ei ole, Vigu ka nagu sigu, aga mina olen rahul. Homsest siis tuleb teha mõned toimetused. vahetada kompuuter, sisse recaro istmed, salongis puuduolevad plastikud lisada ja siis peaks enamvähem juba olema. Võimalik, et lisan ka tagasi 100kw mootori. aga ei tea kas ajud sobivad, kuna mul tundub, et on jäetud alles 100kw aju, sest juhtme pornograafia on kapotiall...
lisan ka mõned pildid, ja jooksvalt siis infot
Omega B 2.0 85kw. Subwoof1
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3204
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Omega B 2.0 85kw. Subwoof1
Velkom päkk! Moto sväpp tehtud nähtavasti,kuna ühe nukaga 85 kw on kordades lollikindlam.Isegi,kui hammasrihm lendab,naerad ja peale uue rihma paigaldust sõidad rahulikult edasi.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Omega B 2.0 85kw. Subwoof1
Ajud on erinevad, 85kW on Boschi ja 100kW Siemensi toodang. Lisaks peab immo ja võtme chip ajuga kaasa tulema.
Re: Omega B 2.0 85kw. Subwoof1
võtmel mingit immo kivi ei leidnud, seest, hetkel niigi ainult võme metall osa kasutusel, kuna võti loobus olemast liimi ori ja lahkus oma loomulikust kujust. ajule ja teistele juhtmete( pistikutele) ise veetud mingisugused lisa juhtmed. see alguse pilt on natukene yle võlli keeratud, originaal värvusest saab aimu siit---