Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Martin »

Me siin vist nagu gabariitidest rääkisimegi...
Ameerika stiil on pigem pidevalt kollased põlevad esimesed suunad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Rax »

Minul ledidega ÜV punktis pole problasi olnud. Lihtsalt mainiti et meiepärast võivad olla aga mundrimeestele ei meeldi eriti. On mundrimehed ka kinni pidanud, aga tuled neid häirinud pole.v.a tagumised süsimustad tuled :lol:
USA style pargid on jh pidevalt põlevad suunad, mis endalgi plaanis ära joota.
56232754
Remo
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Remo »

Oleks hädasti tarvis auto pisut kõrgemaks saada. Oskab keegi rääkida, kas universaal Omega tagavedrud sobivad sedaanile ning kas see miskit ka seal muudab?
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Jospa »

universaali vedrudega tõstab liiga kõrgeks. Niiskuskindel vineer 3cm. Mõned arvavad et porno aga tegelt hullu ei ole midagi. Mina sõitsin nii umbes 2 aastat.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Remo
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Remo »

Mida kõrgem, seda parem. Taguots nagunii tänu gaasiballoonile ning käru vedamisele eriti vastu maad. Universaali tagavedrud siis ikkagi sobivad nagu ma aru sain.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Jürts »

Sobivad jah.Peaks vist nati tõstma ka peed minu teada.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas petzp »

Sedaani tagavedrudest niipalju, et originaalis valmistati neid 3 pikkusega: 252, 262 ja 281mm. Kõik miniblock-stiilis, otstest õhemast traadist "pallikujulised" vedrud. Eraldi üks sort on veel B-grupi vahvistettu (tugevdatud) 281mm ühtlase traadi läbimõõduga sedaani vedru, see olekski vast paras sul panna. Universaali vedru on liiga palju kõrgem, ca 10cm saba kõrguse järgi ehk.

281mm tagavedrud on üksikutel 98-99a 4-silindrilistel masinatel ning kui sinna 262mm vedru panna, siis langeb saba oma 4-5cm. Omal nahal kogetud.

Kogu eeltoodud info pärineb Forsi vedrude kataloogist. Standard 281mm miniblock-vedru on hetkel saadaval vaid tehasetellimusena, 252 ja 262mm vedrusid saad iga nurga tagant.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Martin »

Ma pole kindel, kas vedru just nimodi mõõdetakse, kuid mul on kaks kasutatud vedru mille mõõt ületab isegi 281mm
Pilt

30€ paar on mu soov, kusjuures pärit on nad 97a diisli alt...., traadi paksus küll ühtalne pole, mistõttu välistaks selle, et nod b krupi toodang on.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 304
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas markus20 »

Muidu mind pole kinni peetud, aga ÜV punktis pidin kõik esipirnid ära vahetama, sest gabariit -LED; lähituli - Xenon, kauggtuli ka Xenon.
Respect a mans car and the man respects you.

2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
Remo
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Remo »

Kuna enamasti seisab Omega maja ees uksed lahti ning võtmed ees, siis millegi pärast aga tõmbasin üks õhtu võtmed süütelukust välja ning mõtlesin, et paneks siis juba uksed ka lukku. Uksed aga pildist lukku ei läinud. Panin võtmega lukku ja proovisin puldist avada, samuti mitte midagi. Kuna puldi patarei on korralik, siis peab hakkama viga otsima ma ei tea kus kohast :?
Üldiselt on Omega ennast hästi üleval pidanud, kalla aga kütet ja anna piitsa.
Adi King
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 15 Apr 2008 20:01
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Adi King »

Alustuseks proovi võtme selgeks õpetamist, võtil süütelukku teise asendisse ja hoia lock ja unlcok all peaks korra lukku, kinni tegema ja siis edaspidi peaks puldist töötama.
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
Remo
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Remo »

Sai see variant ära proovitud ja puldist lukustus hakkas uuesti toimima. Ei tea kuidas see vahepeal siis tal meelest ära oli läinud :)
Remo
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Remo »

Omega toimetab siiani kenasti. Külmaga käivitub väga hästi ning üsna ruttu läheb soojaks ka. Kas see ongi normaalne, et mootori temp. näidik on sõites seal kusagil 100 peal?
Sai selle tursaga korra jäärajal ka käidud ning jõudsin järeldusele, et tagavedu ning automaatkast ei sobi sinna keskkonda kohe üldse :lol:
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Jospa »

Atmi peal.paned number 2 peale, siis vahetab ainult 1-2 käiku, sellest kõrgemale ei lähe, väiksemal jäärajal on tagasild mugavam aga üle ei tohi pingutada, pikemal ja laiemal on 4x4 funnim. 100 on kuidagi palju...90-95 oleks mõistlikum.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitus Postitas Jürts »

Ma juba aastaid automaadiga sõitnud,nii tagaveolise,kui ka neliveolisega ja väga hästi saab driftida.Aga on ju ütlus "kehval tantsijal jäävad ka munad ette" :D
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Vasta