2. leht 3-st

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 24 Aug 2015 19:14
Postitas Martin
Me siin vist nagu gabariitidest rääkisimegi...
Ameerika stiil on pigem pidevalt kollased põlevad esimesed suunad.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 24 Aug 2015 19:58
Postitas Rax
Minul ledidega ÜV punktis pole problasi olnud. Lihtsalt mainiti et meiepärast võivad olla aga mundrimeestele ei meeldi eriti. On mundrimehed ka kinni pidanud, aga tuled neid häirinud pole.v.a tagumised süsimustad tuled :lol:
USA style pargid on jh pidevalt põlevad suunad, mis endalgi plaanis ära joota.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 27 Aug 2015 18:19
Postitas Remo
Oleks hädasti tarvis auto pisut kõrgemaks saada. Oskab keegi rääkida, kas universaal Omega tagavedrud sobivad sedaanile ning kas see miskit ka seal muudab?

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 27 Aug 2015 18:55
Postitas Jospa
universaali vedrudega tõstab liiga kõrgeks. Niiskuskindel vineer 3cm. Mõned arvavad et porno aga tegelt hullu ei ole midagi. Mina sõitsin nii umbes 2 aastat.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 28 Aug 2015 09:15
Postitas Remo
Mida kõrgem, seda parem. Taguots nagunii tänu gaasiballoonile ning käru vedamisele eriti vastu maad. Universaali tagavedrud siis ikkagi sobivad nagu ma aru sain.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 28 Aug 2015 11:58
Postitas Jürts
Sobivad jah.Peaks vist nati tõstma ka peed minu teada.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 31 Aug 2015 01:16
Postitas petzp
Sedaani tagavedrudest niipalju, et originaalis valmistati neid 3 pikkusega: 252, 262 ja 281mm. Kõik miniblock-stiilis, otstest õhemast traadist "pallikujulised" vedrud. Eraldi üks sort on veel B-grupi vahvistettu (tugevdatud) 281mm ühtlase traadi läbimõõduga sedaani vedru, see olekski vast paras sul panna. Universaali vedru on liiga palju kõrgem, ca 10cm saba kõrguse järgi ehk.

281mm tagavedrud on üksikutel 98-99a 4-silindrilistel masinatel ning kui sinna 262mm vedru panna, siis langeb saba oma 4-5cm. Omal nahal kogetud.

Kogu eeltoodud info pärineb Forsi vedrude kataloogist. Standard 281mm miniblock-vedru on hetkel saadaval vaid tehasetellimusena, 252 ja 262mm vedrusid saad iga nurga tagant.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 31 Aug 2015 12:29
Postitas Martin
Ma pole kindel, kas vedru just nimodi mõõdetakse, kuid mul on kaks kasutatud vedru mille mõõt ületab isegi 281mm
Pilt

30€ paar on mu soov, kusjuures pärit on nad 97a diisli alt...., traadi paksus küll ühtalne pole, mistõttu välistaks selle, et nod b krupi toodang on.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 31 Aug 2015 13:44
Postitas markus20
Muidu mind pole kinni peetud, aga ÜV punktis pidin kõik esipirnid ära vahetama, sest gabariit -LED; lähituli - Xenon, kauggtuli ka Xenon.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 25 Okt 2015 17:49
Postitas Remo
Kuna enamasti seisab Omega maja ees uksed lahti ning võtmed ees, siis millegi pärast aga tõmbasin üks õhtu võtmed süütelukust välja ning mõtlesin, et paneks siis juba uksed ka lukku. Uksed aga pildist lukku ei läinud. Panin võtmega lukku ja proovisin puldist avada, samuti mitte midagi. Kuna puldi patarei on korralik, siis peab hakkama viga otsima ma ei tea kus kohast :?
Üldiselt on Omega ennast hästi üleval pidanud, kalla aga kütet ja anna piitsa.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 25 Okt 2015 18:01
Postitas Adi King
Alustuseks proovi võtme selgeks õpetamist, võtil süütelukku teise asendisse ja hoia lock ja unlcok all peaks korra lukku, kinni tegema ja siis edaspidi peaks puldist töötama.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 05 Nov 2015 19:01
Postitas Remo
Sai see variant ära proovitud ja puldist lukustus hakkas uuesti toimima. Ei tea kuidas see vahepeal siis tal meelest ära oli läinud :)

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 10 Jaan 2016 15:26
Postitas Remo
Omega toimetab siiani kenasti. Külmaga käivitub väga hästi ning üsna ruttu läheb soojaks ka. Kas see ongi normaalne, et mootori temp. näidik on sõites seal kusagil 100 peal?
Sai selle tursaga korra jäärajal ka käidud ning jõudsin järeldusele, et tagavedu ning automaatkast ei sobi sinna keskkonda kohe üldse :lol:

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 10 Jaan 2016 15:31
Postitas Jospa
Atmi peal.paned number 2 peale, siis vahetab ainult 1-2 käiku, sellest kõrgemale ei lähe, väiksemal jäärajal on tagasild mugavam aga üle ei tohi pingutada, pikemal ja laiemal on 4x4 funnim. 100 on kuidagi palju...90-95 oleks mõistlikum.

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo

Postitatud: 10 Jaan 2016 16:48
Postitas Jürts
Ma juba aastaid automaadiga sõitnud,nii tagaveolise,kui ka neliveolisega ja väga hästi saab driftida.Aga on ju ütlus "kehval tantsijal jäävad ka munad ette" :D