Opel Omega 2.5 TD 96KW 1999 lõpp johannes

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
johannes
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Opel Omega 2.5 TD 96KW 1999 lõpp johannes

Postitus Postitas johannes »

Omega 2.5TD, 96 KW, manuaal. 1999 uniersaal.
Seade kohta ei hakkaks midagi olulist välja tooma, nagu omi ikka. Lihtne ja loogiline, ilma imeliste viguriteta.
Soetasin masina 2007 aasta, läbisõitu oli 178000 see moment. Kui palju sealt oli haihtunud, ei oska öelda, kulumis märke masinal oli. Salongist avastasin imeliku pistiku, nagu võrgupistik. Katusel raadio antenni ees oli veel üks väike antennike.
2008 aasta sai masin pärnus pihta, kui peale kontserti söögikohta otsides naine lasi võrdõiguslike ristmike tsoonis vaikselt ristmikule ja seitsmene buumeri räbal tuli esirattasse ja ukseposti sisse. Sõitsime sealt omal jalal minema. Vahetatud sai toob ja uks. Vahepealne aeg on suurepäraselt toiminud. Olin mingi aeg Delphi osade pruukija, kuid usinad venemaa komandeeringud sõid delphi veermike kolm, neli setti aastas.
Mõni aasta tagasi omast lollusest lendas taga differ laiali. Sai siis 2.5-se disla LSD alla pandud, kuid see sai otsa. Suuresti sellepärast, et ei kontrollinud õli taset. Järgmiseks panin alla 3.0-se LSD difri. Vahetasin õli ja see on jäänud pidama. Eelmise aasta kevadel viskasin ka kati alt minema. Hakkas paremini hingama ja ka veerema. Vahetult peale seda sai vahepuki laager ja rist Cardaan oü-s lastud ära teha ja kardaani leevendusmuhvid vahetatud, kuna vanad olid pragulised. Uued kahjuks kestsid ehk nädala, kui hakkasid vatti loopima. Panin alla X5-e kolmese disla omad, need jäid pidama. Eelmise aasta kevadel sai veel ette pandud ka uued tuled. Algul katsetasain Depo toodangut, kuid neist tuli mul vaid lööve peale. Müüsin need maha ja otsin Hella toodangu. Asi korras.

Eelmise aasta kevadeks oli masin juba päris koledas seisus. Rooste oli hakanud juba silma riivama varemgi, seetõttu olin ka klubi tegemistest eemale hoidnud, häbi rääbakaga tulla. Naine läks oma sünnipäeva õhtut sõbrannadega pidama Rapla hullmajja, Madhous-i. Järgmine päev vaatasin et auto katusel on veeloik. Mingi piider oli masinast üle jooksnud. See juhtus mõni kuu enne olulist sõndmust.
Tõuke asjade muutmiseks andis eelmine aasta 14 juuli hommikul Tapa - Loobu maanteel, vahetult enne Peterburi maanteed üks kits, kes arvatavasti võis mõelda, et on palju kiirem teed ületades, kui mina vasakult 130 km/h lähenedes. Pauk oli päris raju, õnneks tal säilis nii paljukest austust, et ei hakanud rikkuma mu privaatsust, ehk siis ei tulnud tuppa......... luba küsimatta. Läbi endise esiklaasi piiludes jätkasin matka Tallinna poole. Kuna oli kiire lennukile minekuga, siis polnud aega palju uurida, millega ta seal ees hakkama sai. Lootsin sisimas, et peaks vähemalt rahalõhnased hellad terved olema. Masina jätsin Suur-Sõjamäele, sealt taksoga edasi. Alles seal vaatasin kahjud üle. Huh...... tuled olid korras, vaid ülemised kõrvad olid katki.
Kodumaale tagasi tulles Windrox-s klasi maha võttes selgus, et üleval ääres on rooste vahel. Sealt see algas.
Masin legoks, armatuur, mootor, juhtmed jäid peale. Roostele liivaprits ja epokrunt. Värvimatta jäi vaid mootoriruum ja kapot altpool. Vahetatud sai kapot, stanged mõlemad, kõrvalistujapoolene uks. Viimane seepärast, et peale 08 aastal buumeriga tuvuse tegemist panin sinna vanema keretüübi ukse ja see oli aastatega päris koledaks läinud, polnud mõtet taastada.
Masinat kokku pannes avastasin et mürasummutus on tal suht kehvake. Hmm....... sai tibakene ostetud pigimatti ja proovitud. Damit, lõpuks olina pannuk kokku ligi seitse ruutmeetrit pigimatti, teist samapalju immutatud porolooni ja vahtplasti pigimattide peale. Sai hea. Kokku pannes sai välja vahetatud palju plastiku pudi, mis pragunenud, või puruks. Maardust leidsin veel nahksisu, mille panin sisse. Istmesoojenduste valmidus oli olemas. Eile sain masina kätte Türilt, kus lasin teha Krown-i korrosiooni tõrje. Viimast selle mõttega et pikendada vähedenegi eluiga. Kolded on sees, kuid ehk väheke aittab vanurit.
Hetkel on rool, käigukangi nupp ja sukk ja kässari sukk maha võetud ja ootavad sobivat nahatajat. Eelmise aasta suvest siiani olen masinasse juba pannud sisse 2500 oiro. Garaazis ootab külge panemist veel 1000 oiro eest juppe. Hooratas, surveketas ja siduri ketas(Luk), tihendikomplekt, nuki ajami ketid, pingutid ja ketirattad ja uus radikas(orig). Viimane originaal kuna B osaei jaksa jahutada ja hakkas suht kiirsti lekkima.



Pilttidega, kui keegi oskaks öelda, kuda kasutada FastStone-i, saaks ka mõne siia panna.
Vasta