9. leht 10-st

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 18:59
Postitas GertK
Poust kirjutas: 26 Aug 2018 18:06 Panin segusiibri jahutus voolikud otse nagu jospa seletas ülevalpool. Mootori jõudlus sooja mootoriga on nagu parem. Kuna enne nagu tõesti soojalt ei olnud sellist elamist.
Tahad täpsemalt sellest rääkida?

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 19:36
Postitas Poust
Sooja mootoriga kui temp oli seal nii 90 ligi siis ta oli nagu raskema hingamisega soojailmaga muidugi väga hästi oli tunda.. Aga nüüd siis õhtul kui selle tagasi voolu voolikud mis segusiibrist läbi käivad otseks panin siis sama temp juures nagu sellist lämbuvat olekut ei olnud. Ma ei tea tundub nii vb tõesti nn fantoom tunne.


Nb nüüd pärast pikemat sõitu lõi mootori tule vilkuma. pedaalidega diagnost andis mulle p0300 p0305 ehk siis 5 silinder väidetavalt teeb seda süütekatkestus värki. Käis ka raskelt. Pärast välja suretamist käis ilusti ja tuli kustus. Kas see nuka andur fae oma ka võib seda tekitada ainult ühele silindrile

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 19:42
Postitas Enrix
Sama mootor sama tunne. Ei mõista minagi miks soojal ilmal pole masinal jõudu taga. Vahel samamoodi pole ka sooja mootoriga seda. Nagu oleks mootor juba liiga kuum et jõud kaoks tagant ära. Kuidas bensukuluga sul lood on?

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 19:51
Postitas Poust
Mnt 6,8—7.7 linnas ei jälgi seda kompu keskmine hetkel 9.3 pärast suve trippe aga muidu nii umbes 10. 4—10.7 talvel 15

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 20:00
Postitas Enrix
ok siis saad naks väiksema kuluga läbi aga no eks meil linnad ka erinevad. pleniumi alused suured kummitihendid võtsid mul seda jama igatahes vähemaks aga ikkagi jamab , see läbi mingite kraadide nii õhtu tempi kui mootori temp enda mingite näitude suhete läbi. Pleniumi tihendid olid 3tk surnud. 48x4 uued o rõngad läksid asemele ja parem ning ka mingi vaakumi ühendus oli jama kusagil , et vaata ka need asjad läbi võimalik, et saad täitsa lahti oma murest. kuigi eelduse kohaselt mingi andur milleni ei ole jõudnud põhjustab seda jama.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 27 Aug 2018 14:37
Postitas Poust
Ei teagi täpselt kust otsast selle süütekatkestuse probleemiga pihta hakata. Mis ma küünla järgi näha võiks näiteks. Surved saan ka üle mõõta. Juhtmed üle vaadata. Mis veel ntks? Kas see fae andur ka võib mitte sobidaet loeb nagu vahest valesti või peaks siis kõik silindrid villast panema. Sams täna peale tööd ja peale mitut välja suretamist käivitub ja töötab kenasti. :roll:


Üks loll võib rohkem küsida kui sada tarka vastata :mrgreen:

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 27 Aug 2018 17:20
Postitas Poust
Poust kirjutas: 27 Aug 2018 14:37 Ei teagi täpselt kust otsast selle süütekatkestuse probleemiga pihta hakata. Mis ma küünla järgi näha võiks näiteks. Surved saan ka üle mõõta. Juhtmed üle vaadata. Mis veel ntks? Kas see fae andur ka võib mitte sobidaet loeb nagu vahest valesti või peaks siis kõik silindrid villast panema. Sams täna peale tööd ja peale mitut välja suretamist käivitub ja töötab kenasti. :roll:


Üks loll võib rohkem küsida kui sada tarka vastata :mrgreen:

Pilt


Selline pilt avanes alt. Küünlad tahavad vahetust ja uut piipu vaja. Ehk siis rohkem seda jama ei teki

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 27 Aug 2018 17:32
Postitas Jospa
Enrix kirjutas: 26 Aug 2018 19:42 Sama mootor sama tunne. Ei mõista minagi miks soojal ilmal pole masinal jõudu taga. Vahel samamoodi pole ka sooja mootoriga seda. Nagu oleks mootor juba liiga kuum et jõud kaoks tagant ära. Kuidas bensukuluga sul lood on?
Mida soojem kliima seda hõredam õhk/hapniku vähem, vähe hapniku võrdub vähem jõudu. Turbokal see niivõrd tunda ei anna kui vabalthingaval mis toimib sama põhimõttega nagu toas olev tolmuimeja. Vigane õhulugeja peksab anomaaliaid sisse: been there, felt that shit more then 4times. Odavad Diagnostika seadmed ei taha V6 õhulugejaid tuvastada.
Nii kui õhulugeja hapniku valesti mõõdab või isegi ka sisselaske õhu temp andur, antakse vale signaal kogu süsteemil mis tähendab valet kütuse kogust jne jne. Mitte et see kütuse vale kogus oleks suur aga piisav et mingeid vibalike veidrusi teha. Igatahes V6 puhul kasuta korralike diagnostika seadmeid et tuvastada vigu. Igamehe Delphi seade ei ole ka kõik võimas, eriti kui aegunud tarkvaraga autot timmitakse

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 27 Aug 2018 17:33
Postitas Jospa
Ja piibud võivad ka sigatseda :lol:

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 27 Aug 2018 19:40
Postitas raudpats0
delphi ja op-com osasid asju ei tuvasta jah.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 11 Sept 2018 17:02
Postitas Poust
Sai just üv puhtalt läbitud. Aga väike märkus rehti rehvide koormus indeksi kohta. Et natuke madalad on ette nähtust. :roll:

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 11 Sept 2018 18:06
Postitas Martin
tüv punktid on päris imelike asju juba vaatama hakanud..

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 11 Sept 2018 19:47
Postitas Jospa
Poust kirjutas: 11 Sept 2018 17:02 Sai just üv puhtalt läbitud. Aga väike märkus rehti rehvide koormus indeksi kohta. Et natuke madalad on ette nähtust. :roll:
OKKKKEIIIII :?

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 11 Sept 2018 20:05
Postitas tanellenat
On jah viimasel ajal osad nii täpsust taga hakanud ajama. Kuid on õnneks arusaajaid ja ei keera metsikult. Öeldi ka viimasel ÜV-sel et mõnda kohta uued noored poisid tulnud ja ned on nina raamatus. varsti hakkavad arusaama et see ei ole õige

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 12 Sept 2018 17:12
Postitas Poust
Samad vanad ülevaatajad nagu alati olnud aastaid. Ma mõtlesin et ju siis on millegi eest tagant surutud 40 + suurus kingaga :D