2. leht 2-st

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 12:35
Postitas Jürts
Stig kirjutas:Kust sellist esigrilli saab ? soovitavalt soodsalt :D
GupTuning.ee

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 13:03
Postitas Martin
Plaanis oli 1400 alustuseks, kuna kosmeetika vigu omajagu, kuid annan naise vanematele 1200 eest ära, see oleks ka hind olnud milleni oleksin tingida lasknud suht lebolt. Kere on kusjuures päris hea, kõik uksed, tagaluuk ja poritiivad roostetasid algselt kuskilt. Aga nende praeguse mazda premasiga võrreldes polnud roostet ollagi XD.

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 13:04
Postitas Martin
Ma sain selle võre romulast kusjuures.

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 13:51
Postitas ahti22
Neid võresid pole eriti saada. Ma tellisin saksast ja olid ka viimased laojäägid.

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 15:46
Postitas Martin
Autol veel üks uks värvida jäänud ja selle ing tuleb keevitada. Tagaluugi ja poritiibadega ei viitsi tegeleda eriti, iluvõre ostetakse ära XD
Sidur oli korras, täitsa nagu tutikas kusjuures, ei tea mis tal häda oli, et alles üsna ülevalt võtma hakkas, jube pehme on ka kusjuures.
Hinna madalalt hoidjaks jääb see ka, et krt esisild koliseb päris kenasti, aga selle pealt lõikan hiljem veel kasu :D

Juhiukse aknatõstukite nupustiku vahetasin ka välja, nüüd käivad kõik peeglid ja aknad õigelt poolt. Juhipoolse peegli vahetasin ka välja, kuna inglane ikka ei kõlvanud üldse, teine on isegi enam-vähem õige nurga all. Nivoo amortidega on ka mingi häda, võtsin selle kõrguse anduri lahti ja keerasin manuaalselt andurit üles ja allapoole, kompressor ei kõssanudki selle peale, peab miskid kaitsmed üle vaatama vist. Aga vähemalt tagumik on õiges kõrguses, ära ei vaju ja uppi ka ei pumpa.

Mingi päev tuleb uus aku ka peale, pm. ilma stardi abita tööle ei saa enam.

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 20:32
Postitas SilverASH
Heh, mul joppas - antud masina võre rändas minu Oomi peale :P
Nüüd saab öösel jälle rahulikumalt magada. Mind nii häiris see originaal võre :D

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 22 Aug 2016 21:42
Postitas Stig
SilverASH kirjutas:Heh, mul joppas - antud masina võre rändas minu Oomi peale :P
Nüüd saab öösel jälle rahulikumalt magada. Mind nii häiris see originaal võre :D
korruptsioon :D
deem...

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 29 Aug 2016 23:33
Postitas Martin
Minul on nüüd kuul koos ja konstante hämming. Ehk keegi viitsib kaasa mõelda.

Hakkasin uuele omanikule autot ära viima ja oh üllatust, läks jälle keema. Sõitsin siis ca 20km, kuidagimoodi sain koju tagasi ka.
El vent jälle ei tööta!!!
asjade kulg ja sümptomid jne.
Tabloole viskab 90 kraadi suht siva peale, nii 2-3 km jooksul juba, kui auto kohapeal natukene aega tiksunud on.
ülejäänud aja on stabiilselt 90 või sinna +/- 2 kraadi, olenemata kiirusest ja kiirendusest, tegin 120km/h möödasõitu jne. kõik stabiilne ja siis lampi peale 20 km (saue foor)mõistlikult kiirendades hakkab temp tõusma, nii 20-30 sekiga sinna 120 kraadini välja. El ventikas ei tööta kusjuures ja siseventilaatori viskab külma õhu peale, ehk siis salongi radiaatoriga ei ole võimalik väevõimuga mootori jahutusvvedeliku jahutada isegi kui temperatuur põhja sätitud on.
Ajasin kodus garaaši auto, jälle temp anduri tagant juhe maha, kontaktid sillata ja kõik ventika tasemed nimodi töötavad(siis kui anduri vahetasin, siis lasin anduri leeklambiga kuumaks ja siis lülitas küll ventikad taha). Kusjuures pistiku kontakte vaatasin, on ilusad, kontaktid on pm koos omadega. Tegin järelduse et vb miinus toide ei tule kuumaks minnes andurile peale. Üks probleem siis seisneb selles, et eelmine aku mis seal peal oli, sellel oli + klemm puruks peksud, ning aku hape aku raami söövitanud, ning aku raami all on teatavasti üks "earth point", et ehk siis kuumaks minnes oksiidi kiht ei pane ventikat tööle(äkki on mingi keemiline termodünaamika värk?). Okei, ajasin näpuga järge võtsin selle jahutussüsteemi test connectori(kaitsme karbis) ette. Seal sillates läheb kõik ilusti tööle. Läksin maanteele peenestama, mootor kuum(ca 120kraadi) otseühendus earthpoindi ja III kiiruse peale ja ventikas töötab(kuigi oleks pidanud juba radiaatori otsas oleva termo lüliti peale tööle minema). Siis jätsin tolle ühenduse nimodi et vent uugas, mootor jahutus kusjuures ilusti maha. Ja nüüd kui uuesti peenestama hakkasin siis ikka läks kuumaks, ikka julgelt üle 110 kraadi, kuigi nii kui peenestamise lõpetasin kohe temperatuur kukkus kuni termostaadi sulgemiseni. Minul mõistus otsas, et miks ikka keema läheb.

Siis tegin kondoomi testi(tõmad kandossi paisupaagi peale), see ei teinud erilist nägu, natuke puhus ennast täis, kuid suht aeglaselt ja erilist rõhku ei tekkinud.
Siis refillisin paisupaagi kurguni vihmavett täis(antifriisist on juba veidi kahju).
See hakkas mulisema ja mulisemine ei lõppenud. Käis oma 10 minutit kohapeal ja pidevalt väheke mulises, samas vedeliku tase ei alanenud. Okei vist ikka plokikaane tihend läbi, kusjuures õli on ilus ja jahutusvedelik ka, järelikult tuleks teha heitgaasi test jahutusvedelikus aga seda mul krt pole. Lülitasin auto välja ja koheselt kukkus jahutusvedeliku tase...

Aga kui tulla nüüd tagasi, siis kuidas ku...... need kõik asjad omavahel seatoud on?
Miks lülitab salongi radikas ennast külma õhu peale, peale keema minemise algust(kui mootor natuke maha jahtub siis saab jälle kuuma õhku sealt kätte)
miks ei lülitu el ventikas automaatselt, kuigi test connectoris kõik toimib(multimeetriga mõõdetud)? Radikas on reaalselt tulikuum kusjuures.
kui plokikaane tihend on läbi, siis miks see kohe keema ei lähe, vaid laseb ca 20km sõita ilusti ja siis läheb järsult?

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 30 Aug 2016 06:57
Postitas Faric
Õhumull on selle segava faktori nimetus, tõenäoliselt kaanetihend ära, jebisin tdsiga jahutusvedelik kuhugi ei kadunud aga kuumaks minema oli kõva kutt

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 30 Aug 2016 11:55
Postitas raudpats0
Plokis õhumull jah. Omegal saab selle kätte siis kui käiva mootoriga masina esiots üles tõsta või sõita. Ca30° kalle.

Omega peal neljapütaste häda.õhumull jääb neljanda silindri juurde.

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 08 Sept 2016 20:48
Postitas Martin
Mootor vahetatud, veidi oli vaakumitega n...i, mingisuguse otsa panin pimedaks, mis enne oli ka pime, aga mina lükkasin sinna juures olnud lahtise otsa sisse. Ei teagi mis seal oli.
Panin tutika aku peale, vahetasin tosooli ja mootori õli, ning andsin eile siis ära. Karteri vahetasin ka tagasi, kuna see mis vahetusmootoril peal oli, oli küljepealt läbi roostetanud, algul oli lihtsalt märg, kuid kruvikaga veid surkides hakkas lahinal jooksma.
kellal läbisõit 347k, mootor ja kast siis 167k. Kasti vahetasin kah siis ühe ropsuga ära, kuna neid keegi nkn ei taha. Ennem viskan selle suurema läbisõiduga kasti metalli hunnikusse, kui väiksema.
Masin käib edasi normilt, kuid võiks öelda et väikese turbo olemasolu annab tugevalt tunda. Töötab nigu passat või transit, 4 silindrit kõigest.
Eks kunagi vb jõuab minu õuele lammutamiseks tagasi :D

Re: Müügiprojekt 2.2D Martink91

Postitatud: 17 Sept 2016 07:53
Postitas Stig
SilverASH kirjutas:Heh, mul joppas - antud masina võre rändas minu Oomi peale :P
Nüüd saab öösel jälle rahulikumalt magada. Mind nii häiris see originaal võre :D
Sain ka lõpuks teise grilli ette.
Ja pean tunnistama, et mul oli samuti täna öösel uni parem :D
Eks peatselt viskan mõne pildi ka.