Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

päris kindel pole aga omega oma peaks olema laiem.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
lex3210
Klubiliige
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2015 08:04
Auto: Omega Caravan fl ja veel mõni
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas lex3210 »

Omegal sedaani ja universaali tagumised rattalaagrid ka omavahel erinevad. Universaalil peaks olema suuremad.

Edit: Ladu24 andmetel sedaani ja universaali omad samad ja sobib ka e34 oma omegale. Endal alles paar kuud tagasi lasin vahetada ja siis öeldi, et universaali oma suurem kui sedaanil :roll:
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Tundub, et Ladu24 on ise midagi puusse pannud, BMWfans annab tagumise rattalaagri mõõduks 42/80/42. Kõlab õigesti, kuna endal vahetades laenasin Pärnus sõpradelt Omega tarvis ise meisterdatud tõmmitsamaterjali ja sinna pidin natuke seibe juurde leiutama, jäi tiba väikseks läbimõõdult.

Õhtune update- ei sobi see laager. Tahab keegi omale? :D Ehitage jalgratas või mingi tasakaaluliikur sellest endale :mrgreen:

Igatahes, plaanitud kliimapaneeli ja raadio LED upgrade jätku ei tule. Kliimapaneel nimelt ei ole LCD nagu kompu, kõik on trükkplaadil dioodid juba. Ära saab vahelt lihtsalt võtta oranži filtri, aga siis jääb kliimaekraan mürkroheline, nagu enne kompu ja spido olid. See ei lähe kuidagi. Neid dioode ei tinuta ümber ka, kõik on special kujuga. Oh well. Jätkan uurimist, äkki on keegi midagi välja mõelnud, aga fakt on see, et rohelist dioodi filtriga valgeks lihtsalt ei saa. Stupid physics...
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Vahepeal on palju kallatud ja palju tallatud. 2500km veel, saab jälle õli hakata vahetama. Vanagi maal ää põletamata alles...
Vist on kirjutamata jäänud see, et ette said lõpuks sebitud udukad, peale laiska poleeriäpardust said ette. Nüüd nagu juba tuttavlikum pilk autol.
Ükspäev töö juures ootasin treilajuhti nii kaua, et otsustasin kindalaekale lingi tagasi külge panna. Sai just üks pisike 3/8 tööriistakomplekt ostetud torx, hex, padrunid 4-16 jne, see nagu loodud salongilammutamise jaoks. Üldiselt väga mõistlikult käivad asjad laiali, ei ole häda midagi, kuskil keegi rääkis et ilgelt peab lammutama. Noja peab jah, aga midagi karmi hullu seal küll pole.

Täna tulin just auto alt roomamast, parklas pukkide otsas võtsin ette kardaani upgreidimise, vahetet said mõlema otsa giubod ja vahepukk koos laagriga. Nüüd saab ilma üminata sõita jälle.
Rattalaagrid sõidavad aga veel pagasis kaasa, eks millalgi tuleb julgus kokku võtta ja nende kallale ka minna.

Kui kellelgi vedeleb 3.25? ülekandega lõtkuta difrit, võib täitsa pakkuda mingit hinda :)
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas tanellenat »

Nice
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD notanymoreatm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Nii. Long time no see.
Vahepeal on juhtunud nii mõndagi, aga põhiline asi see, et auto läbis soovahetusoperatsiooni. Kolme kuu jooksul neli korda automaati remontida viis mind lõpuks kokku kopa-matiga ja paari kiire telefonikõne peale leidsin manuaali komplekti. Pühapäeva õhtul käisin järel, esmaspäeval hakkasin maal naabri garaažis lammutama. Algul mõtlesin pildimaterjali ka tekitada, aga kuna aeg hakkas suht kiiresti peale pressima, jäi see soiku. Esmaspäeva lõunaks olid ebavajalikud jupid maha kistud ja siduripedaal ja selle tagune paigas. Lõuna ajal väntasin jalgrattaga alevisse, kuna bussiga saabusid mõned puuduolevad poldid ja vända otsalaager, samuti sai pidurivedelik valmis varutud.
Top tip: Käige kuu peale oma Forssi 6€ laagriga. Mõõdu järgi nad ei andnud ja koodi järgi hinnapakkumine 39€ kopikatega. Lauslollus. Laagri sain sellisest firmast Tartus nagu Alas-Kuul. hind 3.25€ ja jube sõbralik teenindus.

Edasi. Laager paika, hooratas, ketas, korv paika, kast alla. Sai siis hakata sidurit õhutama, peaaegu nagu juba hakkas toimima, korra peaaegu juba lahutas jaaa siis hakkas kojast sidurivedelikku tilkuma. Lahe. Egas muud kui kast tagasi maha ja kahtlused said kinnitust- töösilindri mansett tagurpidi ja juppeks. Uus jupp? vahemikus 70-150€, tellimise peale järgmiseks päevaks kindlasti ei jõua. Jäi siis auto garaaži, sõbrad viisid autoga Tallinnasse, kuna abikaasa pidi Teisipäeva hommikul tööl olema.
Top tip 2: Tallinna vendadel on tore koht AeroMotors. Uus töösilinder koos laagriga 41,something€, nii odavalt ei pakkunud isegi Raunex... Vivaldi- mis teil seal juhtunud on hindadega? :D
Kolmapäeva õhtuks sain jupi kätte, 4.5 tunni bussisõidu järel tagasi auto juures. Neljapäeva hommikul sai siis tegema hakatud, tunni ajaga oli kast kokku lapitud ja tagasi küljes. Ruumi oli nii palju, et mõtsin ära vahetada ka kolm kuud pagassis kaasa loksunud starteri. See aga ei hakanud kuidagi ringi käima. Oh well, vana töötab ka veel...
Vana starter tagasi omal kohal, proovisin targu ära käivituse ja siduri töö, enne ei hakanud kapotialust ega kardaani kohale toppimagi. Nu tundus et töötas :D
Lõunaks oli auto siis koos, puudu on veel vaid käigukangi ümbert mürasummutus ja enamus kummilutusid, kõik mis väljas toimub on sisse kenasti kuulda. Bose working overtime...

Kuna juppide otsimine oli nii sunnitud kiirusega, flexplate lendas ribadeks juba tartus, Tartu-Mustvee-Alatskivi ring oli juba väga kolin, siis ei saanud väga manu komplekti valida, hoorattal on loks sees, see tuleb millalgi varsti uuesti ära vahetada, aga see-eest on korv ja ketas maru kenad.

Ega alguses ei osanudki sõita enam, Tallinnas veel eilegi oleks peaaegu jamasse sattunud, kui tahtsin reavahetusel kergelt hoogu maha võtta ja laisalt sidurile vajutades käis peast läbi miljon mõtet, et miks auto ei pidurda...

Nüüd aga tuleb viia üks velg remonti... Ilmselt Peipsiääre teetöödel, kogu kastimajandus raskuseks pagassi tagumises otsas, virutas mingi kivi täpselt sisemisse ranti ja 4cm mõra velge. :evil:

Peab aga nentima, et kogu automaadi mugavusest hoolimata... Tanelil oli õigus, manual is the way of life...
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas tanellenat »

HAHAHA :lol: :lol: arvasid et ma ei näe seda kirja peenikeselt alt :lol: Manu is the way of life :wink:
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas Anz69 »

Forssi ei taha üldse enam minna viimasel ajal, opelile müüvad ainult automega prügi ninf teenindus on ka saast,
Üks vanem mees on seal ainuöt kes viitsib tegeleda kui opelite kohta pärima lähed, ülejäänud vendadel on täiesti savi....viimased paar korda lihtsalt käega löönud ning minema jalutanud sealt ning netist ise varuosakoodi otsinud ja ipartsist tellinud :)
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas vivaldi »

Oleneb mida Tartu poisid pakkusid. Meil Pärnus akusan 50€ letis
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas Tim »

M2x kirjutas:Vahepeal on juhtunud nii mõndagi, aga põhiline asi see, et auto läbis soovahetusoperatsiooni. Kolme kuu jooksul neli korda automaati remontida
Ma pole seda üldsegi mõtlema hakanud,natuke põdemist ja hoovõtmist oli ainult tarvis...üks õige tagaveoline ja LSD-ega seal pikka mõtlemist pole-manuaal,mina küll ei kahetse.
Mis selle hooratta laagriga siis oli,mul maksis see mäletamistmööda "mõned eurod",ei midagi nii ulmelist.Samas,diislil on tugevam ja suurem laager,bensukal pisike nõellaager ainult.

Edu siis käikudega "sahmimisel"...tegelt manteel viies sisse,püsikat ja naudi kulgemist :lol:
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Ei selle hooratta laagriga muud midagi polnudki, kui et paljud manuaaliks opereerijad räägivad nii siin kui bemmiklubis, et mine võta forsist see laager, a la 5-6-7 euri. Tutkitki. Laagri aga sain ikkagi 3€ kopikatega õigest laagripoest.
Hooratas kolistab mõnuga, midagi häälitseb veel all, siduri õhutasin lõpuks korralikult alt üles ära, aga midagi erilist ei muutnud. Ei viitsi praegu sümptomeid üles hakata lugema, kuu alguses peab uue hooratta ära tellima. Kuna kodumaalt leidnud eriti pole, tuleb lasta saata, leidsin euroopast, mingi megaparts või midagi pakkus kasutatuid, totter on ainult saatmise hind, mis on sisuliselt sama, mis hooratta enda hind. BMW oma ei haka aretama, kuna selgeks sai see, et sisuliselt peale sobiks, aga sidurikorvi tihvtid on jämedamad.

Taneli vanalt sai veel viimaseid pilpaid maha kruvimas käidud. Esiteks uus lukumootor- nüüd saab valge inimese moodi puldist uksest sisse :)
Kliimaradika tõin ka sealt ära, kõige kenam ta enam välja ei näe, aga vast peab. Peale praegu ei mahu panna, enne on vaja esimene tala välja vahetada, ikkagi niipalju mõlkis ja kõver, et korralikult ventikate ja jahutusradika vahele ei mahu.

Kastivahetusel säästsin pool tundi, miska nüüd sai hoopis poolteist tundi lisatööd tehtud. Nimelt jätsin paika vana kardaani tugilaagri, enda vanal vahetasin paar nädalat enne kastisaagat just ära. Ei teagi, mis ma mõtlesin et ära ei vahetanud, aga igatahes kummi ta puruks näris ja täristama hakkas all. Täna maal võtsin vana küljest maha ja vahetasin ära.

Poest sai kah väike pakike sebitud. Mõtlesin, et kuna hooratta jaoks kuu lõpus raha niikuinii pole, siis teeks väikest viisi ülevaatuse eelse hoolduse. Sai vahetatud soonrihmad, rullid ja vibraleevendi ja õhufilter. Hetkel jäi viitsimise taha veel kkk tihend, mille karterituulutust puhastades ära lõhkusin tagasi panekuga. Vaatasin et praegu tagant otsast suurt ei leki midagi, ei viitsinud enam lihtsalt harutama hakata, seda peab värskelt tegema.

Valmis sai võetud veel õlifilter ja karteripunn, nüüd on vaja punnile veel helicoil osta, saab keerme korda teha. Õlivahetuse 335 000 jõuab kohekohe kätte ka, peaks uue nädala lõpus selle ka ära tegema.

Homme plaanin ette võtta veel tagumised rattalaagrid, kuna parem teeb ikka üsna õudset häält juba. Pidin täna tegema, aga mõned vajalikud võtmed jäid Tartusse, maal pole korralikke kuuskantpadruneid ega suuremaid kui 32... o well.

Tartu klubilased- kuhu viia valuvelg keevitusse ja sirgendamisse?

Over and out. No pictures today.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas Jospa »

Võru tn....stereo alarmi kõrval on kohe box. Kõik minu veljed on seal keevituses käinud. Kokku ca 5-6 velgge kas keevituses või sirgendamises. Nt. 50euri läks siis kui 17tollisel veljel veerand randist oli maas, 2cm laiune riba oli puudu
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Vahepeal on omajagu nokitud auto kallal, aga täna pole erilist jututuju...

Image
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
GertK
Huviline
Postitusi: 763
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas GertK »

Assa tuss mis ette jäi?
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

paistab kitse või i inimese tagajärg.
metsanotsu lõhub ka altpoolt.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Vasta