2. leht 5-st

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 07 Sept 2017 11:32
Postitas AnvarV
Kuivalt ei keera kunagi filtrit külge. Alati tuleb täis panna.
Võtsin vana õlipumba lahti ja otseselt midagi katkist ei tuvastanud.
Võrreldes uue pumbaga ühte vedru mis peaks ühte kuuli pingeall hoidma, oli vedru vanal pumbal nõrgem kui uuel, ehk ilmselt vedru väsinud ja õli käis pumbas ringiratast mitte ei suunanud edasi filtrisse.

Hetkel polegi muud kui detailpuhastust teha, et kapotialune taaskord värske välja näeks.

Image

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 22 Sept 2017 23:37
Postitas AnvarV
Vahepeal olen saanud jälle aega võtta ja mootori ehitamisega edasi tegeleda.

Õnneks siiamaani ei ole tagasilööke ega uusi avastusi tulnud, ehk kõik läheb ladusalt. (ptuiptuiptui)

Eelnevalt taastamisse viidud plokikaane olen samuti vahepeal tagasi saanud. Teostati kaanelihv, klapipesade lõikamine/sooveldamine ning uute klappide sisse pressimine. Samuti vahetatud klapivedrud ja sääretihendid. Nukkvõlli otsatihendid samuti. Nukkvõll ise oli paremas seisukorras kui ma ise arvasin ja uue nuka ostmine ei ole vajalik.

Algas kaane puhastamine ja vana õli/nõgi maha kraapimine.
Kaanega endaga on ka kõik hea, juurde lisan sinna veel 8 uut hüdrotõukurit.
Enne:
Image

Peale 2h puhastamist:
Image

Muusosas endiselt puhastamine ja puhastamine.
Puhastatud halja metallpinna katsin Meguiarsi metal polish pastaga, et vältida korrodeerumist.
Tehasepoolset kuldset oksüdatsioonivastast ainet igaltpoolt täiesti maha ei saanudki. Teine variant oleks olnud värvida, kuid puhas alumiinium on siiski ilusam.

Image

Image

Image

Kuna klapikamber oli väga tugevalt oksüdatsioonivastase ainega koos, siis see tuli paratamatult värvida.
Kuna kannatust ei olnud ja värvitooni tahtsin hirmsasti ära näha, siis värvisin kodustes tingimustes ära. - Oleks võinud nõks tumedam olla, kuid samas muu pudru läheb ka peale. Eks tulemust ole siis hästi näha kui kõik koos.

Image

Nädalavahetusel loodan narre õigetpidi tööle panna ja asju kokku hakata laduma.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 25 Sept 2017 20:58
Postitas AnvarV
Kas narre hakkas õigetpidi käima? Nope. :lol:
Endiselt oli veel detailide puhastamist ja kuna asi sai suurelt ette võetud, mõtlesin, et mis ma sellest puhtast mootorist musta mootoriruumi ikka panen. Sai mootoriruumi pesu samuti ette võetud.
Kuna endal garaašis pesurit ei ole siis tuli 2km pikkune tripp paelaotsas ette võtta.

Image

Image

Ja puhas mootoriruum. Kuna käsnaga sai päris matiks värv nühitud, siis poleerin järgmisel nädalavahetusel ära kui jõuan.

Image

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 25 Sept 2017 22:13
Postitas Tomzz
vaata, et autode jupid sassi ei lähe :mrgreen: krt sul neid ühesuguseid juba nii palju:D on ja olnud.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 27 Sept 2017 09:06
Postitas AnvarV
Tomzz kirjutas:vaata, et autode jupid sassi ei lähe :mrgreen: krt sul neid ühesuguseid juba nii palju:D on ja olnud.

Ei tohiks minna. Nüüd on jälle ju üks vähem. :)

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 27 Sept 2017 11:00
Postitas JS
AnvarV kirjutas:Nüüd on jälle ju üks vähem. :)
Kauaks? :D :D

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 27 Sept 2017 16:49
Postitas AnvarV
Ah lõpetage ära.. :lol:

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 08 Okt 2017 16:41
Postitas AnvarV
Aeg uueks postituseks.

Kuna algselt oli vaja vahetada põhimõtteliselt ainult plokaane tihend, siis selle tegemine läks ikka totaalselt lappama ära.

Kuna esistange oli ka varasemalt kusagil viga saanud ja stange võtsin ma nagunii sealt küljest ära, ei saanud ju seda vana vigastatud stanget külge tagasi panna..
Võtsin uue "varu" stange ja hakkasin asju ringi viskama. Tüüblid, klambrid, värvitud plastik (jah, see on vahetatav) ja stangetala. Taaskord kulus selleks mitu stanget, et saaks ühe korraliku kokku.

Image

Stange sai valmis ja tahtsin külge panema hakata, kuniks meenus, et esituled ja suunad tuleb enne külge panna kui stange. Ei jäänud muud üle kui hakata esitulesid ka tegema.
Esituledeks valisin ühed poeuued karbis olevad tuled. Kuna 3000 esitulede reflektoreid ja varuosatulesid oli üle mõtlesin taaskord panna ühe korraliku tulede komplekti kokku.Plaanisin uutesse tuledesse lisada 3000 täistule kolmnurgad, kuid ei kukkunud plaanidekohaselt välja. Uued tuled olid mingid TYCi toodang ja sinna ei olnud lisatud kinnituskohti, et 3000 reflektoreid sisse panna, seega see plaan kukkus ära.
Kuna korralikke korpuseid ja kinnituskohtadega esitulesid ma ei leidnud, kasutasin ära varasemalt mustaks toonitud esitule korpused.
Värvisin kruntvärviga halliks tagasi:

Image

Kokku panin uute klaaside ja tihenditega. Pirnideks läksid ühed OSRAMI sinakad pirnid mida tegelikult "road legal" teedel kasutada ei tohiks. Lisa täistuledesse panin OSRAM Nightbreaker unlimited pirnid. Juurde lisasin veel poeuued suunatuled.

Image


Ja nüüd see põhiasi ka. Mootori sain vahepeal kokku ja eile lõpuks sinna kus ta tegelikult ka käib.
Sisse läks veel uus LUKi sidurikomplekt ja siduritross.

Image

Image


Ühtteist on veel jäänud teha + mootorijuhtmestik puhastada ja üle käia.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 08 Okt 2017 16:47
Postitas Tomzz
Silm puhkab kohe :) Kena töö. Jõudu edaspidiseks!

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 15 Okt 2017 00:01
Postitas AnvarV
Mootori juhtmestiku puhastamine oli küll paras peavalu, kuid hambahari töötas hästi ja aega kulus vaid 3h.
(mootori peamine juhtmepuu + generaatori ja starteri juhtmepuu)

Image

Ja mootorile sai kõik vajalik lõplikult külge pandud ning vedelikud sisse valatud.
Juurde läks veel poeuus generaator ja starter. Mõlemad Boschid, ja rahakotis vaesus. :lol:

Ümbertringi plastikud ka korrastatud ja küljes. Aku ka uus.
Kogu mootori ja kapotialune juhtmestik on samuti tebitud õige riideteibiga.

Image

Image

Ideaalis tahaks paisupaagi ka välja vahetada uue vastu, kuid praegu pole veel õiget leidnud.
Kuna kardaan on ka lahti siis proovin ehk homme või järgmisel nädalavahetusel LSD diffri ka alla panna.
Selle tarbeks on samuti ostetud diffrile uued tihendid ja õli.

aa, ja käima panin ka. Oh seda tunnet. 8)

Praeguseks jälle kõik.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 15 Okt 2017 01:15
Postitas Martin
õlikõva. Mulle tundus see kollane paisupaak just selline... ilus, või on foto nii hästi tehtud, igastahes ei tundu kuidagi et oleks roostevett saanud.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 15 Okt 2017 01:28
Postitas Rax
Nagu tehasest. 5++

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 15 Okt 2017 01:35
Postitas Tomzz
Ma siis tean kus hari juba "soe" on toon sulle asju puhastada. Vinge!!! Jätkab!

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 01:48
Postitas omega7
Videot ka töötavast mootorist? :P

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 14:40
Postitas AnvarV
Martink91 kirjutas: 15 Okt 2017 01:15 õlikõva. Mulle tundus see kollane paisupaak just selline... ilus, või on foto nii hästi tehtud, igastahes ei tundu kuidagi et oleks roostevett saanud.
Roostevett saanud pole jah + kõik detailid mis kapotiall on, said puhastatud. Kapotialune poleeritud ja poolraamid kaetud Dinitroli mastiksiga.
omega7 kirjutas: 18 Okt 2017 01:48 Videot ka töötavast mootorist? :P
Videot veel teinud ei ole.

Niipalju veel lisaks, et tavadiffri vahetust lsd vastu ei olegi nii lihtne teha.
Veovõlli otsad on erineva suurusega, mis tähendab, et ka õõtsad on erinevad. Uurisin järgi ja omega 3000 tagumised õõtsad on tõesti veidi suuremad + rattalaagrid on ka suurema läbimõõduga.
Eelmine nädalavahetus ei jõudnud tavadiffrit alla tagasi panna ja panen tuleval nädalavahetusel.
Õnneks on doonor 3000 veel hoovil ja sealt võtan millalgil õõtsad. Ilmselt saadan pritsi/värvi ja laon terve tagasilla uute asjadega kokku tagasi, aga seda veidi hiljem, sest kannatust ei ole ja tahaks juba sõita. :)