1. leht 48-st

Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 12:43
Postitas b00ster
Jõudu.
21.10.2017 sai ostetud Opel Omega 2.5DTI. Tehtud tööd: sitaks :lol:

Esmane reg: 10/2002
Mootor: M57 2.5DTI 110kW 300Nm
Kere: Sedaan
Värvus: Must
Käigukast: Isetehtud manuual
Läbisõit kui ostsin: 402k (21.10.2017)
Läbisõit hetkel: 427k (19.04.2019)
Sisu: Beež nahk
Helisüsteem: Bose
Veljed: Suvel - R18 Artec erilaiused, 8 ja 10 tolli. Talvel - R17 Elite.
Rehvid: Suvel ees 235/40, taga 275/35. Talvel: 225/45.

Varustus:

Bose helisüsteem, roolivõimendi, kesklukutus, ABS pidurid, 4x turvapadi, immo, stabiilsuskontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmel, kliima, 4x el aknad, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), el katuseluuk, cruisekontroll, parkimisandurid, ebersplächer mootori soendus, toonitud klassid, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), esimesed istmesoojendused, tagaistme seljatugi allaklapitav, multifunktsionaalne nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus), käetugi taga, iluliistud salongis (puitdekoor), GSM antenn, autokompuuter, navigaator (kaardiga), tagaklaasi soendus, suusaluuk, isetumenevad peeglid, keskluku puldist suletavad aknad ja katuseluuk, mälufunktsiooniga keskmine peegel.
:mrgreen:

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 12:49
Postitas raudpats0
omegal rooli regull ainult kõrgus.
ja väidetavasti 235/45 rehv on parem. 225/45 r17 rehviga paneb spidokas kah võssa.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 15:04
Postitas Martin
minu auto siis ringiga foorumisse tagasi jõudnud.
liblik-klappe sellel autol pole, olid juba enne mind ära murtud.
ja auto on must, mitte tumesinine, ark on esmaregistreerimisel vea teinud. vin koodi järgi oli ka must.
cd box on minu käes kui seda tahad tööle saada. sisu on õhtal ja mul mingi 3 sisu käes, mis kõik olid igaüks omamoodi peetis. Videtavalt vaja originaal trükkplaati selleks, et cd box uuesti tööle saada, ehk siis kellegi teise maki küljest pärit olev alumine osa otse külge haakudes ei pidavat rakenduma.
kas sa 17 velgi ei saanud kaasa, neid mis müügi fotodel olid?
termostaat sai sellele autole kevadel uus, aga kuna arvatavasti jäi gerosse punane jahutusvedelik sisse(mina sain auto, siis oli autos punane sees), siis rohelisega segades tõmbas peale paari nädalat seismist värvuse valgeks ja termostaat jälle peetis.
viimased 4 fotot on minu tehtud, minu hoovis. tüüp ei viitsinud vist ise uusi fotosid teha enda kuulutuse tarbeks.
ja kiipimise asemel soovitan mootori püstaku 2,9L vastu välja vahetada alustuseks (135/142kw bmw)+ vastav turbo.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 16:57
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2017 15:04 minu auto siis ringiga foorumisse tagasi jõudnud.
liblik-klappe sellel autol pole, olid juba enne mind ära murtud.
ja auto on must, mitte tumesinine, ark on esmaregistreerimisel vea teinud. vin koodi järgi oli ka must.
cd box on minu käes kui seda tahad tööle saada. sisu on õhtal ja mul mingi 3 sisu käes, mis kõik olid igaüks omamoodi peetis. Videtavalt vaja originaal trükkplaati selleks, et cd box uuesti tööle saada, ehk siis kellegi teise maki küljest pärit olev alumine osa otse külge haakudes ei pidavat rakenduma.
kas sa 17 velgi ei saanud kaasa, neid mis müügi fotodel olid?
termostaat sai sellele autole kevadel uus, aga kuna arvatavasti jäi gerosse punane jahutusvedelik sisse(mina sain auto, siis oli autos punane sees), siis rohelisega segades tõmbas peale paari nädalat seismist värvuse valgeks ja termostaat jälle peetis.
viimased 4 fotot on minu tehtud, minu hoovis. tüüp ei viitsinud vist ise uusi fotosid teha enda kuulutuse tarbeks.
ja kiipimise asemel soovitan mootori püstaku 2,9L vastu välja vahetada alustuseks (135/142kw bmw)+ vastav turbo.
Kuskil vana teema olemas? Korraks otsisin, ei leidnud.
Väga hea et liblik klappid pole sellel. :)
17 velg ei saanud kaasa, tingisin kogusummast paar evrat € maha.
Kevadel ostan sellised: (pilt all) Need valukad mis oli ennem ei meeldi :?
Pilt

Sisu praegu pmst täitsa samasugune nagu su piltidel.
Chippist asi väga kaugel veel, alguses kem. pesulad, hooldused jne jne.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 17:00
Postitas b00ster
raudpats0 kirjutas: 27 Okt 2017 12:49 omegal rooli regull ainult kõrgus.
ja väidetavasti 235/45 rehv on parem. 225/45 r17 rehviga paneb spidokas kah võssa.
My bad. Pole reguleerinud rooli.

235/45 vist tulebki.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 18:10
Postitas Martin
jürts kustutas mu teema foorumist ära, kuna veits lahmimiseks läks seal. Ma ostsin auto 700€, panin teise samapalju sinna sisse+ oma aeg ja siis 2,900 oli esimene hind millega müüma hakkasin(2450 oli see, millega lõpuks ära läks selle üllarile). Siis hakati lihtsalt öeldes mölisema, et nii odavalt ostsin ja nii palju tahan saada. Muidugi mina sain auto ilma dokumentideta alguses. ma ajasin need ka välja, otsisin õige omaniku ülesse. Panin mootori õigesti käima, üldiselt tegin väga palju seal. Autot tuli kõvasti küürida, kuna auto hallitas seest. tegin tüvid ja jutud. Ühesõnaga päästsin kindlast surmast.
Gero peaks ka sellel töötama, vähemalt ma panin töökorras aju sinna peale ja müügihommikul hakkas see ka tööle. Nüüd otsin ise töökorras gero aju taga rsk.
Ma ostsin selle auto LSD diffri tarbeks üldse, kuna sellel oli see originaalis all. Orinaal veljed jäid ka mulle, need said 100€ eest sirgendamist ja keevitamist. Need 17'', mis üllarile jäid olid originaalis wauxhall vectra omad ja mulle nad ka ei meeldinud.

mis mul kiirelt meenub mis tegin:
udutuled panin tööle.
esituled said lakitud,
kõrgsurve ja põhjaalused pumbad said vastavalt kasutatud/uue
tegelikult oli probleem filtri pealses anduris hoopis.
tosool ja termostaat
katuseluugi aju oli ka vist surnud
kliima täitmiseni ei jõudnudki, kuid selle tegin ka korda
juhi istme padi on värvitud
pagasis kontrolli varuratta koht üle, ma tõmbasin roostesurma sinna küll peale, aga kuskilt sai vesi ikkagi sisse ja tekitas lombi sinna.
uued numbrimärgid ostsin
esimene xenoni andur oli ka puudu, selle lasin kompust välja progreda.
ülejäänud tuleb fotodel juba
a ja tollajal oli mootori kate ka puudu, kui seda soovid saada, siis mul üks kuu aega tagasi tekkis mulle üks.
ja enne kirjutasin segaselt. Mul on cd boxi emaplaat alles, mis on peetis on cd lugeja sisu, mis ei suuda cd-sid lugeda. tüüpviga- lääts väsib ära.
mul on üks sisu millest vb saab asja, aga ma ei viitsinud lintkaabliga mölata, kuna selle lintkaablid katki. võin tasuta sulle loovutada, kui huvi on ja ülesse leian.

https://postimg.cc/image/370yszgsob

https://postimg.cc/image/3or0hkj14b

https://postimg.cc/image/1irlvstat7

https://postimg.cc/image/8bcni9iv2j

https://postimg.cc/image/20hnkdttiz

https://postimg.cc/image/5nn77wpeaz

https://postimg.cc/image/9ecct5f4dn

https://postimg.cc/image/9ecct5fjt7

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 23:09
Postitas Rax
Kõige esimesena sõitsin mina seda pealinna vaatama. Hinda tahtis 800 ja ei olnud kivist, aga kui tuli jutt et dokid puudu ja auto panga nimel plaplapla, siis mina loobusin, sest oli vaja autot mis liiguks, mis siis et ÜV ja midagi polnud, aga dokkide jama küll ei viitsind ajada. KUI ma isegi oleks hakkand sellega tartu poole liikuma, oleks köie otsas olnud, sest nagu martin väitis kunagi, siis temal läks see paela otsas koju. Mina loobusin ja sain sama õhtu pealinnast 600-ga TDSi FL mis oli ilgelt roim, aga vähemalt liikus :D

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 27 Okt 2017 23:33
Postitas Martin
tüüp oli sinule näitamise aeg dokid selle sama maja ette ära kaotanud :D sai hiljem majavanemalt kätte.
kohalt läks auto minema oma jõuga ja valede nr märkidega, aga peale 3km läks paelaotsas, kuna suri maha. Käima läks, aga sõita ei saanud. Arvasin et kõrgsurvepump läbi, tegelikult oli hoopis väntvõlli andurile 2 tihendit alla pandud ja soojastpeast kadus signaal ära.
Raksile oleks see auto jah vähe liiga suur pähkel olnud. Ma nägin juba oma nimele saamisega kurja vaeva. 3 kuud peale ostu alles õnnestus vms.

Aga noh, tegelikult kokkuvõttes sai peaaegu ilus auto sellest, sul veel mõned iluvead ravida jäänud ja siis peaks maasikas olema. Ära mingit rotikat sellest tee.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 28 Okt 2017 12:44
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2017 18:10 jürts kustutas mu teema foorumist ära, kuna veits lahmimiseks läks seal. Ma ostsin auto 700€, panin teise samapalju sinna sisse+ oma aeg ja siis 2,900 oli esimene hind millega müüma hakkasin(2450 oli see, millega lõpuks ära läks selle üllarile). Siis hakati lihtsalt öeldes mölisema, et nii odavalt ostsin ja nii palju tahan saada. Muidugi mina sain auto ilma dokumentideta alguses. ma ajasin need ka välja, otsisin õige omaniku ülesse. Panin mootori õigesti käima, üldiselt tegin väga palju seal. Autot tuli kõvasti küürida, kuna auto hallitas seest. tegin tüvid ja jutud. Ühesõnaga päästsin kindlast surmast.
Gero peaks ka sellel töötama, vähemalt ma panin töökorras aju sinna peale ja müügihommikul hakkas see ka tööle. Nüüd otsin ise töökorras gero aju taga rsk.
Ma ostsin selle auto LSD diffri tarbeks üldse, kuna sellel oli see originaalis all. Orinaal veljed jäid ka mulle, need said 100€ eest sirgendamist ja keevitamist. Need 17'', mis üllarile jäid olid originaalis wauxhall vectra omad ja mulle nad ka ei meeldinud.

mis mul kiirelt meenub mis tegin:
udutuled panin tööle.
esituled said lakitud,
kõrgsurve ja põhjaalused pumbad said vastavalt kasutatud/uue
tegelikult oli probleem filtri pealses anduris hoopis.
tosool ja termostaat
katuseluugi aju oli ka vist surnud
kliima täitmiseni ei jõudnudki, kuid selle tegin ka korda
juhi istme padi on värvitud
pagasis kontrolli varuratta koht üle, ma tõmbasin roostesurma sinna küll peale, aga kuskilt sai vesi ikkagi sisse ja tekitas lombi sinna.
uued numbrimärgid ostsin
esimene xenoni andur oli ka puudu, selle lasin kompust välja progreda.
ülejäänud tuleb fotodel juba
a ja tollajal oli mootori kate ka puudu, kui seda soovid saada, siis mul üks kuu aega tagasi tekkis mulle üks.
ja enne kirjutasin segaselt. Mul on cd boxi emaplaat alles, mis on peetis on cd lugeja sisu, mis ei suuda cd-sid lugeda. tüüpviga- lääts väsib ära.
mul on üks sisu millest vb saab asja, aga ma ei viitsinud lintkaabliga mölata, kuna selle lintkaablid katki. võin tasuta sulle loovutada, kui huvi on ja ülesse leian.

https://postimg.cc/image/370yszgsob

https://postimg.cc/image/3or0hkj14b

https://postimg.cc/image/1irlvstat7

https://postimg.cc/image/8bcni9iv2j

https://postimg.cc/image/20hnkdttiz

https://postimg.cc/image/5nn77wpeaz

https://postimg.cc/image/9ecct5f4dn

https://postimg.cc/image/9ecct5fjt7
Ise sain seda masiina 1350€ ga (17' veljedega oli 1550€)
Mu meelest täitsa hea hind, kuna sellel autol töötab absull kõik, istmesooendused, katuseluuk jne jne.
Ainult et eesmine parempoolne aken ei reageeri nupule vajutamisel, aga see nii väike probleema, et üldse ei huvita.
Suvel vaatan üle, praegu nkn talv tulemas.

Vaatasin vin järgi ka et jah, imelik ajalugu selle omegal, 2014 aastal võeti arvelt maha ja alles 2017 tagasi arvele :D
Tahad öelda et mul praegu LSD all? :!:
Praegu ka mootori katet pole.
Oleks väga hea kui sa viitsiksid vaadata need asjad üle, ma oleks väga tänulik. :)

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 28 Okt 2017 12:51
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2017 23:33 tüüp oli sinule näitamise aeg dokid selle sama maja ette ära kaotanud :D sai hiljem majavanemalt kätte.
kohalt läks auto minema oma jõuga ja valede nr märkidega, aga peale 3km läks paelaotsas, kuna suri maha. Käima läks, aga sõita ei saanud. Arvasin et kõrgsurvepump läbi, tegelikult oli hoopis väntvõlli andurile 2 tihendit alla pandud ja soojastpeast kadus signaal ära.
Raksile oleks see auto jah vähe liiga suur pähkel olnud. Ma nägin juba oma nimele saamisega kurja vaeva. 3 kuud peale ostu alles õnnestus vms.

Aga noh, tegelikult kokkuvõttes sai peaaegu ilus auto sellest, sul veel mõned iluvead ravida jäänud ja siis peaks maasikas olema. Ära mingit rotikat sellest tee.
Meeldib see auto. Must värv, hea varustus ja business class mugavus :mrgreen: .
Auto jääb mulle väga kauaks, gonna love and take care of it .

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 28 Okt 2017 13:10
Postitas Martin
ei, LSD'd sul selle autol enam all pole. Tehase poolt oli olemas.
Mina panin sinna 3,45 ülekandega diffri alla, mis nüüd siis peaks läbi olema, niipalju kui üllari jutust järeldasin.
Tehase poolt oli sellel ka nivoo amordid, aga need olid juba enne mind eemaldatud, ma eemaldasin nivookate kompressori. Autol on pm tutuikas ring amorte all ja need on üli mugavad. Kahjuks küll sinised monroed.
aknad saab korda nii, et võta juhiukse lüliti lahti, seal on trükkplaat ja tõmba pind karukeelega üle. need kontakti kohad kipuvad korrodeeruma.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 28 Okt 2017 14:56
Postitas b00ster
Differ pole läbi, seal teine asi undab (mingi laager vist, nagu tuttav mekaanik ütles, andsin talle proovisõidule) täpselt ei tea veel milles probleema, aga asi pole differis (nagu mekaanik ütles), sest see undab ainult siis kui lased gaas maha. Oleks differis probleema, siis see teeks häält koguaeg, nagu sõbra Caravan Omegal oli.

Praegu läksin Soomele, auto jäätsin selle mekaaniku garassi, kui vaatab üle hellab ja ütleb milles probleem ja palju €€€ remont.
Ma ise tagasi Eestisse alles 17.11, nii et aeg olemas.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 28 Okt 2017 17:44
Postitas Martin
diffri sees olev veovõlli poolne laager on läbi, nagu fb grupis arutati. Jah sessuhtes et mitte diffri enda hambad pole läbi nagu diffrite puhul tavaliselt on.

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 29 Okt 2017 00:21
Postitas Rax
Auto seisis seal maja ees poolteist aastat ühe koha peal. Eiiii kõva töö on martini poolt tehtud.
Aga kui tulla undamise juurde siis kas kardaani tugilaager ei või gaasi vabastades häält teha. Omal nagu on kogemus olemas, aga kas see ka marginaalselt paika peab

Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster

Postitatud: 29 Okt 2017 10:36
Postitas kuno666
Seda kas undab differ või laager saab kontrollida tõstuki peal. Enda omegal proovisime nii ,et hoitsime 1 ratast kinni ja lasime kuni 120km/h ja hääl oli ikka . Teise pollega tegime sama ja ikka oli hääl sees. Kuna tugilaager sai ka vahetatud sest audidel hakkab see häält tegema siis ilmselt on diffris kardaani poolne laager ära või differ seest kulunud.