Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax »

tanellenat kirjutas: 06 Apr 2019 21:41
Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära. :mrgreen: Transit sai 500nm ja umbkaudselt 170-180kw. Transitil originaalis 92kw kuid tehasest tuli ka 140kw lihtsalt aju piirang seega sai 140 alguses ja siis sinna juurde väänatud :D
Just. Ma hiljem proovitiiru ajal küsisin et kas varem ei saa puhkuma panna. Saab aga see pole hea ei sidurimajandusele ega turbole. Mõtled küll et võiks juba 1000pealt tõmmata aga no kui 1800 pealt juba hakkab ja 2200 oled istmes kinni siis las olla. Muidu jõudu ikka märgatavalt rohkem, ratta laseb ka kergemini ringi, vahest ei saa arugi kui juba vaatad et taho on põhjas :lol:
56232754
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

tanellenat kirjutas: 06 Apr 2019 21:41
Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära. :mrgreen: Transit sai 500nm ja umbkaudselt 170-180kw. Transitil originaalis 92kw kuid tehasest tuli ka 140kw lihtsalt aju piirang seega sai 140 alguses ja siis sinna juurde väänatud :D
Informatisooni paluks, millise kivi all peitub nimetatud Stiven?
Kasutaja avatar
siimp
Klubiliige
Postitusi: 160
Liitunud: 25 Aug 2015 09:34
Asukoht: Põlva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas siimp »

muhtasib kirjutas: 09 Apr 2019 17:05
tanellenat kirjutas: 06 Apr 2019 21:41
Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära. :mrgreen: Transit sai 500nm ja umbkaudselt 170-180kw. Transitil originaalis 92kw kuid tehasest tuli ka 140kw lihtsalt aju piirang seega sai 140 alguses ja siis sinna juurde väänatud :D
Informatisooni paluks, millise kivi all peitub nimetatud Stiven?
Stiven Vesi ilmselt, kellest jutt.
Kes tänasid kasutajat siimp selle postituse eest:
muhtasib
Omega 3.0dti automaat
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

siimp kirjutas: 10 Apr 2019 10:58
muhtasib kirjutas: 09 Apr 2019 17:05
tanellenat kirjutas: 06 Apr 2019 21:41

Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära. :mrgreen: Transit sai 500nm ja umbkaudselt 170-180kw. Transitil originaalis 92kw kuid tehasest tuli ka 140kw lihtsalt aju piirang seega sai 140 alguses ja siis sinna juurde väänatud :D
Informatisooni paluks, millise kivi all peitub nimetatud Stiven?
Stiven Vesi ilmselt, kellest jutt.
Aitäh, googeldades ei tule välja kus ta konkreetselt tegutseb, kes teab? Mingit kontakti? Mis te talle Omega 2.5 TDI chippimise eest maksnud olete? Mind huvitaks just võimalikult suurem pöördemoment.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Facebook
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 13:42
Aitäh, googeldades ei tule välja kus ta konkreetselt tegutseb, kes teab? Mingit kontakti? Mis te talle Omega 2.5 TDI chippimise eest maksnud olete? Mind huvitaks just võimalikult suurem pöördemoment.
Soovitan memberlist.php?mode=viewprofile&u=2035 kaudu chippida, tal tel nr kirjutatud signatuuris. Asub Harjumaal. Ise olen temaga remapinud oma aju. Hinnaks 125€. Ei tea palju kwte ja momenti juurde saanud, kuna stendile pole käinud ja ei lähe, aga tulemusega olen rahul.
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax »

Stiven võttis M57 tuunimise eest 150 ja no siiamaani ollakse rahul, kaasaarvatud mina
56232754
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Tänan info eest. Kas keegi kütusekulu enne/ pärast chippimist ka julgeb kommenteerida?
Soomes oli kunagi Omega 2.5 DTI tuning kus pakuti variandina ka ainult 120kw kuid suurt pöördemomenti, garanteeriti keskmine kulu 6l/100.
Hind oli muidugi põdralik, 900 vist.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Täispaagi aka 75l piisab umb 900kmks. Ökönoomselt ei sõida. Sõidan 70% maantee 30% linn.
Kasutan ainult neste kütus, niing mingid 2t õlid hetkel ei lisa paagile. Manuual kast.
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Ma ka ei sõida ökonomselt, selle 110kw vajutan kiirendades tühjaks, sõidan kiiresti, 2/3 maanteesõitu. Manuaal, auto võtab 6,6 suvel ja 6,8 talvel.
Isegi Saksas olen saanud 7l/100 hakkama.
Neste kütus ikka, sestpeale kui nad Soomest toovad, varem tegi seda Alexela.
Neste Pro diisliga läheb natuke rohkem ja auto liigub paremini, aga pedaali põhja vajutades hakkavad klapid klõbisema, kas keegi veel on sellist täheldanud? Süüde on selle äkilise olluse jaoks ilmselt varajane.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 19:17 Ma ka ei sõida ökonomselt, selle 110kw vajutan kiirendades tühjaks, sõidan kiiresti, 2/3 maanteesõitu. Manuaal, auto võtab 6,6 suvel ja 6,8 talvel.
Isegi Saksas olen saanud 7l/100 hakkama.
Neste kütus ikka, sestpeale kui nad Soomest toovad, varem tegi seda Alexela.
Neste Pro diisliga läheb natuke rohkem ja auto liigub paremini, aga pedaali põhja vajutades hakkavad klapid klõbisema, kas keegi veel on sellist täheldanud? Süüde on selle äkilise olluse jaoks ilmselt varajane.
Komppu näitab 6.6? Minu komp näitab 6.2 aga reaalne kütusekulu on suurem. Ainult maantel, 100kmh sõitmisel saab vabalt 1000+km teha ühe paagiga, isegi arvan, et mingi 1200 vabalt. See neste tehas on mu asukohast 35km kaugel, käisin sinna paar korda, korralik hais seisab tehase tsoonas :D . Aga kütus seal pole odavam, nagu ma ennem olen arvanud, et peaks olema odavam kui pealinnas, kuna seda ei pea transporteerima. Aga ei, hinnad ikka sarnased. Sealt siiamani saab punast diisli. Ja erinev teised diislid 24/7/365 müügis, nagu tava diisel, talve diisel, artic diisel, prodiisel ja mingi MyDiesel, mingi uus teema mis pole veel jõudnud Eestile.
Pro disliga pole kunagi probleemi olnud, viimased 2 kuud sõitnud aint sellega. Ausalt, mingi vahet tava diisliga ma ei näe. Sama kütusekulu, sama power, ainult täispaaki tangimine on mingi 3€ kallim.

Ühesõnaga remapimise pärast kütusekulu on jäänud normis, pole tõusenud ega pole kukkunud.
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Mina tunnen Pro diisliga sõites mineku vahet. Kompuuter valetab mul ainult 0.1l/100 kohta vähemaks, korduvate tankimistega kontrollitud. Ökonoomselt ma sõidan selle jagu, et käigud vahetan õigel ajal üles ja kasutan vabajooksu kui võimalik. Saksas bahni peal 140-190 lastes ei võta rohkem kui 7l/100. Mul on muidugi see viimane facelift ka, mida 7 kuud tehti ja mida ekslikult Omega C kutsutakse. Tal on tehasepassis keskmine kulu antud 7,3/100 vs. varasemal 7,8/100
Mingil tuttava Mazdal ma proovisin tankimisega, kompuuter valetas ca 3l/100 vähemaks.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

Klõbisema ei hakka klapid, vaid kõrgsurvepumba kolvid. Ilmselt põhjaalune pump pole enam esimeses nooruses ja ei suuda täisgaasiga piisavas koguses vajaliku rõhuga ette anda.
Kõrgsurvepumba kolbe lükkab alla just põhja aluse pumba surve 3bari ja surve toodab siis pumba sees olev "nukk" võll, mis ükshaaval kolbe välja surub.
Kui kolb ei jõua alla, sest surve või tootlikus põhja all madal, siis sõidab nukk kolvil est ära ja kui nukk kolviga uuesti kohtub, on kohtumine mitte pehme, vaid kerge pauguga, millest tuleb ka kuuldav klõbin täisgaasil.

Kui te igapäevaselt 900km suudate saavutada ühe paagiga olete küll õnnes, ma caravanil sõitsin mitu aasat 650km ja paak. nüüd on see jürisoo jama maha võetud, kuid praegu peaks atmiga 750km paak olema. Hetkel selle autoga ei sõida, kuna see läheb alles talvel jälle käiku :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Kummardan su kogemuse ees Omegate torkimisel, Martin. Katsun seda kunagi stetoskoobiga kuulata, pole proovinud kas klõbin tühjalt gaasi andes ka tekib, täheldan just suure koormusega (ja rohkem Neste Pro talvediisel paagis sooja ilmaga). Kõrva järgi on klapid/tõukurid, ma olen elus mõnikümmend mootorit siiski remontinud. Ei ole ju loogiline, et pump ei jõuaks üht marki kütust piisavalt ette anda, pigem tegu ikka konkreetse kütuse omadustega: põlemiskiirus, tsetaanarv.
Mul on auto reaalse 160k läbisõidga ja põhjaalune pump õhtul ei tohiks olla. Selle elektriühendusi remontisin - klemmidest oli ainult vaskoksiid järgi mis ka teatavasti elektrit juhib. Freesisin Dremeliga pumba kaanest klemmide jäänused välja ja sinna külge jootsin juhtmed.

Jürisoo asjadel on jah sant reputatsioon. Ta vist alustas VAG mootoritega ja muud ei jaga kui pumpe-düse.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Mul oli suht sarnane klõbin, kui turbo ei töötanud.
Kui vajutanud gaas põhja, fuel cons. kompul näitas mingi 27.5/100km aga auto ei liikunud üldse, kuna MAP sensor oli valesti ühendadud niing turbo ei puhunud. Nii, gaasi vajutades mootor tegi klõbin häält, nagu 700tkm tds, millel polnud 20tkm vahetanud õli. Või siis nagu bensukal detonatsioon...

Sellel videol on kuulda https://www.youtube.com/watch?v=gDpSisjJAcs (00:05 algab)
Kui sain turbo tööle kasjakk kadus ära. Vale segu oli siis, sellepärast oligi selline hääl, jah?
Suletud