Enamvähem normaalne postitus.
Vsjo. Olen Eestis. Teen 1 kuu puhkust, ja sel puhkusel tahan eemaldada/parandada/korda teha/vahetada neid asju, mis mulle ammu ei meeldinud. Lõpuks aeg on leitud.
Laupäeval, otse sadamalt käisin Martini juurde, kes tegi mulle tagurdustuli korda ja parkimisandurid ka nüüd funktsioneerivad, kuid mingi üks neendest vahepeal niisama piiksutab, aga pohh, pole suur asi. Ma üldse juba harjunud ilma neendeta parkida, aga kui olemas, siis miks mitte.
Ehk atm-manu swap on peaegu 100% valmis, ainult püsikas jäänud tööle saama. Kunagi vb leian suure ajuga tark inimest, kes jagab neid asju.
Ise paigaldasin uued logarid vanade asemele ja lasin suppordid siniseks, hetkel ainult esimesed. Näeb suht rikas välja
Ei soovita kellegile logarid ära vahetada, sest see pask mis ma alvadist ostsin on mingi papua uus guinea või hiina toodang. Augud ei sobi, vorm ka teistsugune. Nussisin tervepäev neendega, üks enamvähem normaalselt istub, teisel megasuur vahe ühel kohal, umbes 0.5cm. No ei saa midagi teha, sitt logar lihtsalt teise vormiga.
Stange & küljekarbid valmis. Küljekarbidele vaja mingid kinnitused ehitada või maitea, peab mõtlema veel. Sest need on guptuning asjad ja muidugi on tulnud ilma kinnitusta.
Aga iseklapitavad kruvid keegi pole tühistanud
Ajast ajale mõtlen esitulide reflektorid mustaks ära värvida. Nagu Enrixil ja Raxil, ehk kaugtulede koht jääb kroomitud.
Tegin korda rv pumba voolik, mis lekkinud. Enam ei leki, uus kuiv koht mootoril
Ostsin veel OEM vakuumpumpa tihendi-rõngad, ja ilma EGRita toosoli toru. Vahetan ära kõik koos, koos termostaadiga. Altpoolt pesisin mootor survega ära, varsti näeb kust umbes see lekkib. No see et vakuumpumbast lekkib juba 100% kindel. Kui vahetan ära neid asju tahan pesta mootorit ülespoolt ka. Nägin mis seal toimub akku all, mingi 10a vana nafta seal.
Sai ostetud uus sisselaske kollekas, koos liblikatega. Tahan paigaldada liblikad tagasi oma autosse. Ja ja tean neid asju, pole psycho ja pole vaja seda rääkida mulle.
Otsustasin nii, sest sai lugetud liigapalju välismaa bimmerforumid, kus räägitakse sellest teemast. Ja kui palju rolli nad mängivad madalal pöördedel, kuni 2250rpm. Täpselt see mis mul vaja. Masin sitaks uimane 750-2250. Tahan oma silmadega vaadata kuidas liblikad töötavad. Tavaliselt need lähevad katki, sest inimestel EGR on alles ja funktsioneerib. Mingi paar-üks pihusti pissib/vad = tahmab = sisselaske on naftas, samuti liblikad on selles naftas ja see ongi põhjus miks nad katki lähevad. Puhas sisselaskel mitte midagi niisama ei pea katki minema. Need fukntisoneerivad vabalt 150-200tkm koos tahmav mootoriga, nii kaua need funktsioneerivad puhas sisselaskega? Tegin kontroll video enda jaoks teisest käigust 1000rpmist umb 30% throttle ja 100% throttle. Paigaldamise pärast teen sama test ja siis on näha kõike.
Pesisin ära neid, kontrollisin lõtkud. Lõtkuvabad, kuid ühel pisike olemas. Aga mu meelest pole midagi kriitilist.
Lõtkud:
https://www.youtube.com/watch?v=0_ZNE4E0mJ8
Mäletan, kuskil, kunagi oli teema: mis vahe on bmwdel ja omegatel sisselaske kollekatel. Siin on vastus
Tegelt bmwdel mõned on ka ilma triipudeta, eriti m57n, n2 omad. Ei tea mis fetish bmwl on neende triipudega