omega b 2.6 dual ram

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

Tervist. Sai äsja peale pandud dual ram mootor, vajab sutsu veel kõpitsemist kuid juba on pill sõiduski käind. http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1914559
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas arska »

ei noo jaah,k6ik on tore ja väga proo,aga ega sa ei viitsiks nagu lähemalt rääkida et kuidas tegid( m6ned pildid juurde pannes ),kas elektroonika jebis,kas immo näitas hambaid,mida tuli teha selleks et tööle saada rida seal B kere peal,asi selles et siinses foorumis on k6ik sellised asjad ja teadmiste jagamine alati tere tulnud,ära viha pea kui liiga palju soovisin! :wink: 8)
Image
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

ei ole kade :) nu mis seal ikka, näiteks originaal kardaan jäi dual rammil lühikeseks ja 2.0 oma jäi pikaks, seega lasin kardaani 6cm lühemaks teha. immoga probleeme ei tekkinud õnneks. juhtmesiku pidi ise ümber tegema, nimelt panin dual rammi juhtmestikule külge omega b pistiku "autodata" abiga.mootori padjad jätsin omega b omad ja tunduvad et sobivad. radikas jäi b oma ja jahutuseks jätsin elektroonilise kuna mudu poleks mootor ära mahtund(radikat liigutasin siis ette poole ka) ja esialgu vist ongi kõik . küsida võib julgelt kui küsida on ja pilte üritan ka paari päeva jooksul juurde panna . :mrgreen:
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas arska »

kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)
Image
MegaHabe
Klubiliige
Postitusi: 1976
Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas MegaHabe »

Kurt kui hea on vaatata, et vanu mootoreid kasutatakse ää :twisted:
mis differ autul all, miks panid ültse 2,6 r6 pääle?
MInu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kFBVY8oH83A
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas arska »

paremini liigub,ja teravam kui v6 2,5!!!
Image
Kasutaja avatar
Argo
Klubiliige
Postitusi: 384
Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Argo »

See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle :D
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

megahabe kirjutas:Kurt kui hea on vaatata, et vanu mootoreid kasutatakse ää :twisted:
mis differ autul all, miks panid ültse 2,6 r6 pääle?
nu esialgu jätsin alla 2.0 differi aga ilmselt panen ikkagi dual rammi oma kuna 2.0 oma tundub olevat liiga kerge ja palju potensiaalset jõudu läeb kaotsi. ja 2.6 dual rammi võtsin selle pärast et tahtsin saada autut väheke võimsamaks. kuna aga v6´ed ei ole just kõige töökindlamad siis valisin vanema r6 mootori.
chandler
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas chandler »

hästi valisid siis. sõidan ise ka sellise motoga ja tean millest räägitakse :mrgreen:
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas arska »

potsataja kirjutas:
arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
respekt selle töö eest,aga kas tegid ise muidu v6i lasid teha v6i oli sull ka keegi särts meister kah k6rval?
Image
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

Argo kirjutas:See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle :D
selle küttekulu kohapealt kommenteeriksin niipalju ,et juhtmestikku ümber tehe tegin märkimisväärse avastuse. nimelt tuli välja et pihustid on jaotatud 2heks. st et 3mel pihustit jagavad ühtesi juhtme paare ja 3 teist pihustit jagavad ka omi juhtme paare. mis omakorda tähendab et 3 pihustit pritsivad kütust sama aegselt. mulle tundus see üsnagi veider.
nb: vabandan kui text on väheke arusaadamatu :P
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

arska kirjutas:
potsataja kirjutas:
arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
respekt selle töö eest,aga kas tegid ise muidu v6i lasid teha v6i oli sull ka keegi särts meister kah k6rval?
kõik peale kardaani lühendamise tegin omal käel 8)
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas arska »

et siis mis m6ttes,kas kolm panevad siis tyhja nagu siis kui ei peaks ve? :shock:
Image
chandler
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas chandler »

potsataja kirjutas:
Argo kirjutas:See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle :D
selle küttekulu kohapealt kommenteeriksin niipalju ,et juhtmestikku ümber tehe tegin märkimisväärse avastuse. nimelt tuli välja et pihustid on jaotatud 2heks. st et 3mel pihustit jagavad ühtesi juhtme paare ja 3 teist pihustit jagavad ka omi juhtme paare. mis omakorda tähendab et 3 pihustit pritsivad kütust sama aegselt. mulle tundus see üsnagi veider.
nb: vabandan kui text on väheke arusaadamatu :P
kas see oli juba siis enne nii tehtud? puhas huvi, see peaks vist moto tööse ju ka midagi mõjutama või kuidas :roll:
Vasta