Opel Omega A 2.6, Omega B 2.5td
Re: Opel Omega A 3.0, 2.6
Viskan siis tõestuseks pildid, et kõik opelid elus/alles on.
Punasest siis niipalju, et läheb niimadalaks kuni veel sõita kannatab(hetkel ~15-20cm madalam tahaots) Ning summutiosa tuleb siis ainult remuse sportsummuti, muidu puhas 2.5-3" toru.
Punasest siis niipalju, et läheb niimadalaks kuni veel sõita kannatab(hetkel ~15-20cm madalam tahaots) Ning summutiosa tuleb siis ainult remuse sportsummuti, muidu puhas 2.5-3" toru.
-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: Opel Omega A 3.0, 2.6
hea näha et keegi ikka hoiab selliseid A omegaid,edu igas tahes ja igas m6ttes nendega!
Re: Opel Omega A 3.0, 2.6
krt ilus sinine tahaks seda sinist endale, kas mingit müügi värki pole mõelnud äkki saame kaubale. Mind see mootor seal peal ei huvita
omega caravan MV6 97a 3.0l 155kw
Re: Opel Omega A 3.0, 2.6
Mõtlesin, et kirjutaks oma vahepealsetest tegemistest. Kuna suvel tekkis soov 3 liitrisega ringi sõita siis sai punasel diisel aistevahelt minema visatud ning asendatud kolmeliitrisega (12 klappi) Tehtud sai talle homemade madaldus ning asendatud 2.5" toruga plus lõpupütiks sportsummuti. masina sai isegi täitsa toimima kuid aja ning muude põhjuste pärast vahetas see omega siiski omanikku. Mõni pilt müügi ajast:
Sinisega sellised lood ,et soov oleks talvel välja vahetada tagumised karbiotsad ning tagatiivakaared mis on iiski ussitanud. Kuid rõõmustav on see ,et need ainukesed kohad põhi ning muu kõik ilus
tänased pildid:
Ning üks uudis on see, et leidsin sinisele südamedoonori mis algselt soov oli 2.5td. Sai otsitud pikemat aega ning ükshommik avanes kiire.ee-st ilus vaade ning sai koheselt broneeritud ning õhtul võrupoole mindud ning omega b-ga tagasi tuldud. vigadest oli algselt see, et jäljalaskest lõristad jubedat häält nagu tuleks mootorist mingi kolin, sai tihendid välja vahetatud ning siiamaani ringi vuristatud sellega. Sillaosas tagumised suured padjad, esimesed stab.kondid ning 1 rooliots läbi muidu tiptop auto käivutub, sõidab ja isegi vägahästi. Plaan sellga siis enne siirdamist talve üle elada. isegi üv Juuli kuuni.
Kuid loba vähem ning pilte rohkem.
Sinisega sellised lood ,et soov oleks talvel välja vahetada tagumised karbiotsad ning tagatiivakaared mis on iiski ussitanud. Kuid rõõmustav on see ,et need ainukesed kohad põhi ning muu kõik ilus
tänased pildid:
Ning üks uudis on see, et leidsin sinisele südamedoonori mis algselt soov oli 2.5td. Sai otsitud pikemat aega ning ükshommik avanes kiire.ee-st ilus vaade ning sai koheselt broneeritud ning õhtul võrupoole mindud ning omega b-ga tagasi tuldud. vigadest oli algselt see, et jäljalaskest lõristad jubedat häält nagu tuleks mootorist mingi kolin, sai tihendid välja vahetatud ning siiamaani ringi vuristatud sellega. Sillaosas tagumised suured padjad, esimesed stab.kondid ning 1 rooliots läbi muidu tiptop auto käivutub, sõidab ja isegi vägahästi. Plaan sellga siis enne siirdamist talve üle elada. isegi üv Juuli kuuni.
Kuid loba vähem ning pilte rohkem.
Re: Opel Omega A 2.6, Omega B 2.5td
Sai siis eile "lõhkumisega" alustatud ning hetkeks seisukord selline:
Teisepoolega läheb kauem kuna aega napib ning jääb asi pooleli. Pärnu tööots.
Teisepoolega läheb kauem kuna aega napib ning jääb asi pooleli. Pärnu tööots.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3202
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega A 2.6, Omega B 2.5td
Sa ju tead,et ma eluaeg su projekte imetlend,aga vaadates seda keevitust,tekib küll küsimusi...
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega A 2.6, Omega B 2.5td
Kuid mis selle keevitusega nii viga on siis? Lihtsalt huvipärast.
Pole küll ideaaltöö kuid usun, et ajab asja ära. Plekile kandsin selle punase roostekrundi ning täna panin pinnavärvi peale. Enne pahteldust tuleb veel relakaga kallale minna kuna mõni koht tahab veel lihvi. Ning tean, et pole eriline keevitaja.outlaw kirjutas:Sa ju tead,et ma eluaeg su projekte imetlend,aga vaadates seda keevitust,tekib küll küsimusi...
Re: Opel Omega A 2.6, Omega B 2.5td
Sinisel sai tiivakaared, karbid ülevaadatud/keevitatud.
Ning mure nüüd diisliga: forum/viewtopic.php?f=18&t=6188" onclick="window.open(this.href);return false; Hetkel pean nüüd sinisega ringi sõitma kuni diisel ellu ärkab, olgugi, et pidin sinise talveks garaazi jätma.
Ning mure nüüd diisliga: forum/viewtopic.php?f=18&t=6188" onclick="window.open(this.href);return false; Hetkel pean nüüd sinisega ringi sõitma kuni diisel ellu ärkab, olgugi, et pidin sinise talveks garaazi jätma.
Re: Opel Omega A 2.6, Omega B 2.5td
eile sain niipalju aega, et võtsin mootori maha ning eemaldasin kõigepealt õlivanni ning vaatepilt oli siis selline (pildi kvaliteet pole just kõigeparem):Marek16 kirjutas:Sinisel sai tiivakaared, karbid ülevaadatud/keevitatud.
Ning mure nüüd diisliga: forum/viewtopic.php?f=18&t=6188" onclick="window.open(this.href);return false; Hetkel pean nüüd sinisega ringi sõitma kuni diisel ellu ärkab, olgugi, et pidin sinise talveks garaazi jätma.
Nimelt väntvõll pooleks enne esimest kepsu.
Nii, et peab vaatama kui ploki/mootori saab siis läheb veel diisel tänavale kui ei siis utiili.
Mure nüüd sinisega nimelt samuti mootoriga mis kiirendades hakkab kinni pooma korraks siis jälle korras ning jälle pooma. hetkeks olen vahetanud ainult kütusefiltri mis parandas isegi väheke. Kirjaklambri diagnosti tegin ära ning näitas numbreid 13 ja 38 mis vihjavad, et saab lisaõhku enne lambdat ning lambdal pinge liiga madal. Hetkel küll väljalaske kollektor laseb läbi sellest ka sellised andmed arvan mina kuna see ei tohiks midagi sellist mõjutada. Ehk oskab keegi millelegi vihjata?
Tänud,
Marek.