Vahetasin mingi päev nii igaksjuhuks süüteküünlad ära. Kippus nagu kuidagi vahele jätma kiirendamisel- nüüd tiba parem jälle,kuigi vanad küünlad nii hullud veel ei olnudki.
Vahetasin esimesed piduriklotsid ka ära- läksid mingid USA klotsid.
Küünalde vahetus, tiba lammutamist oli.
Kõige hullemas seisus klots, kate suht lahti juba roostetanud.
Keskkonsooliga asi sealmaal, et juba näidikute jaoks on 2 auku valmis
Pime aeg saabumas ja no mitte muffigi ei näinud enne pirnide vahetust ja tulede reguleerimist- pm üle 80 eriti sõita ei julgenudki pimeduses
Soetasin vanas fixuse kataloogis reklaamitavad Philipsi pirnid täistuledesse- ütleks et valgus muutus ikka tükkmaad asisemaks. Aga jama veidi see, et lähitulede peale vilgutati samal ajal kui täied võiksid veidi kõrgemale näidata
Pooltuledesse võiks ka samased asjad panna, ta ikka valge siis, mitte kollane.
Igatahes siuksed värgendused siis:
Võrdlus lähitule ja udukaga siis:
Niisama ilus pilt kodus hoovis. Vasakul paistab tglt igapäevane liikur tööle ja tagasi, teekond siis umbestäpselt 100m
Opel Calibra V6- Andreas0110
Re: Opel Calibra V6- Andreas0110
Midagi juba veel ette näidata vaikselt.
Keskkonsool sai siis sellise lahenduse, vaja veel siluda. Panin külge, et vaadata sobivust ja mitte vaikuses sõita enam
Uksepolstritega siuke asi käsil, tegin suht madala värgi, et jalgadele ka ruumi jäeks ja ma arvan et saab kahju vaadata olema kuidas kundepoolsed kõllid jalgadega hakkavad saama pidevalt
Sai üks väljalõige paberist tehtud ja siis katusele asetatud korduvalt:
Täiega rahul tulemusega, küll aga see vana värk tuleks eemaldada.
Keskkonsool sai siis sellise lahenduse, vaja veel siluda. Panin külge, et vaadata sobivust ja mitte vaikuses sõita enam
Uksepolstritega siuke asi käsil, tegin suht madala värgi, et jalgadele ka ruumi jäeks ja ma arvan et saab kahju vaadata olema kuidas kundepoolsed kõllid jalgadega hakkavad saama pidevalt
Sai üks väljalõige paberist tehtud ja siis katusele asetatud korduvalt:
Täiega rahul tulemusega, küll aga see vana värk tuleks eemaldada.
Re: Opel Calibra V6- Andreas0110
Vahepeal saanud joonistusi muudetud ja muud möllu.
Tagarattad olid silmariivavalt lääpa vajunud ja seetõttu ka näris sisemist serva hoolega. Sai siis uuritud fotot, mille tegin sillastendis ja enamvähem paika regullitud tagant parem ratas ratsides. Nüüd tundub et jookseb kokku liiga ja seetõttu kulutab välimist kergelt, aga pole hullu. Küll ma midagi välja mõtlen. Umbes nii nägi reguleering välja:
Sai pagassi vähe ümber sätitud, vaja puid vedada maalt siia ja vahel ühtteist muud ka, nii et siis siuke süsteem:
Salongi tegemine areneb ikka ulmelise kiirusega, siiamaani olen jõudnud korra pahtlit panna ja liivase paberiga nühkida veits:
Lihtsalt pestud ja vahatatud:
Kerge sabloon joonistuse jaoks:
Viimasel ajal auto meelsaim paik olnud:
Seisupiduriklotsid sai ka uute vastu vahetatud, üle käidud ka plekid- rooste kergelt maha, tsink selga ja värv kaela... juhtus kätte punane värv, sama hooga tulistasin üle ka pidurisupordid sama punasega, lihvisin üle ka kõik muud klotsid kergelt- olid küll suht uued, aga kuuma saanud kergelt.
Aga täna siis siuke asi, et hommikul käisin rehve vahetamas ülevaatuse jaoks ja siis rebestasin tasakaalustusjunni külge lüües vana vigastuse veljel lahti vist.. igatahes, hakkas õhku läbi ajama 3 cm ulatuselt velg. Pm lõunaks vajus juba tühjaks- lasin törtsu klaasiliimi peale ja lõin tasakaalujunni tagasi, momendil veel seisab täis, peab plekkveljele ümber lööma rehvi lähiajal.
Sai siis leitud vaba moment, et ülevaatusele paugutada. Kõik läks peaaegu hästi, kui just halvasti poleks läinud. Põdesingi heitgaaside pärast ja asja eest kahh.
Probleemiks oli ka heitgaaside torustiku viimane osa- ehk siis sumpsi otsad peavad kas sirged olema või ots suunatud alla poole, mitte üles ega kus krt
Mõõtmine 1
90 kraadi
770 pööret
CO: 0.889 % - lubatud 0.5
CO2: 13.92 % - lubatud 14.5-16
O2: 1.63 % - lubatud 0.1-0.5
HC: 273 - lubatud 100
Lambda: 1.034 (vahel langes 1.028 peale ka)
COvrai: 0.901 %
Mõõtmine 2
102 kraadi
2530 pööret - ette nähtud on 2800 - 3200
CO: 0.904 % - lubatud 0.3
CO2: 14.09 %
O2: 1.43 %
HC: 151
Lambda: 1.031
COvrai: 0.904
Süüteküünlad 2 kuud tagasi vahetatud, tangin koguaeg 98´t nestest või lukoilist, lisasin ka kütuselisandit eelmine nädal, oli tunda seda et teravamaks läks tiba. Aga rsk mille nimel
Järgmine plaan on siuke, et tööjuures vedeleb ligi 100€ letikaga uus katalüsaator- seda ma vist niisama ei saa omale. Lõikan enda oma alt ära ja rebin riiulist ühe vana saksa keraamika lisaks ja selle raha saan tagasi kohe
Tglt üsna suured numbrid kahjuks, ei tea kas kati vahetusest piisab- vb vaja ka lambda vahetada. Lambda suts vana tundub ja viimati sumpsi vaadeldes, oli ühes ühenduskohas väheke tahmane- ehk siis see võis näitajaid ka mõjutada.
Seisupidur tahab ka tiba timmimist, see ei ole muidugi probleem.. uued klotsid pole end sisse töötanud veel.
Taga parem sõidupidur ka kehvavõitu... kolvid üle vaadata vist, klotsi järgi tundub et välimine on tiba kinni.
Legaalselt kulgemise sooviks ma siiski töötlen viimase püti ümber ja toonlakki tagatuledele enam peale ei lase
Jahutusvedeliku teekond tuleks ka läbi pesta ja vendi anduriga midagi ette võtta, sest vent veel 102 kraadi juures tööle ei hakanud, nagu ka sai märgatud seda viimati kardikal.
Tagarattad olid silmariivavalt lääpa vajunud ja seetõttu ka näris sisemist serva hoolega. Sai siis uuritud fotot, mille tegin sillastendis ja enamvähem paika regullitud tagant parem ratas ratsides. Nüüd tundub et jookseb kokku liiga ja seetõttu kulutab välimist kergelt, aga pole hullu. Küll ma midagi välja mõtlen. Umbes nii nägi reguleering välja:
Sai pagassi vähe ümber sätitud, vaja puid vedada maalt siia ja vahel ühtteist muud ka, nii et siis siuke süsteem:
Salongi tegemine areneb ikka ulmelise kiirusega, siiamaani olen jõudnud korra pahtlit panna ja liivase paberiga nühkida veits:
Lihtsalt pestud ja vahatatud:
Kerge sabloon joonistuse jaoks:
Viimasel ajal auto meelsaim paik olnud:
Seisupiduriklotsid sai ka uute vastu vahetatud, üle käidud ka plekid- rooste kergelt maha, tsink selga ja värv kaela... juhtus kätte punane värv, sama hooga tulistasin üle ka pidurisupordid sama punasega, lihvisin üle ka kõik muud klotsid kergelt- olid küll suht uued, aga kuuma saanud kergelt.
Aga täna siis siuke asi, et hommikul käisin rehve vahetamas ülevaatuse jaoks ja siis rebestasin tasakaalustusjunni külge lüües vana vigastuse veljel lahti vist.. igatahes, hakkas õhku läbi ajama 3 cm ulatuselt velg. Pm lõunaks vajus juba tühjaks- lasin törtsu klaasiliimi peale ja lõin tasakaalujunni tagasi, momendil veel seisab täis, peab plekkveljele ümber lööma rehvi lähiajal.
Sai siis leitud vaba moment, et ülevaatusele paugutada. Kõik läks peaaegu hästi, kui just halvasti poleks läinud. Põdesingi heitgaaside pärast ja asja eest kahh.
Probleemiks oli ka heitgaaside torustiku viimane osa- ehk siis sumpsi otsad peavad kas sirged olema või ots suunatud alla poole, mitte üles ega kus krt
Mõõtmine 1
90 kraadi
770 pööret
CO: 0.889 % - lubatud 0.5
CO2: 13.92 % - lubatud 14.5-16
O2: 1.63 % - lubatud 0.1-0.5
HC: 273 - lubatud 100
Lambda: 1.034 (vahel langes 1.028 peale ka)
COvrai: 0.901 %
Mõõtmine 2
102 kraadi
2530 pööret - ette nähtud on 2800 - 3200
CO: 0.904 % - lubatud 0.3
CO2: 14.09 %
O2: 1.43 %
HC: 151
Lambda: 1.031
COvrai: 0.904
Süüteküünlad 2 kuud tagasi vahetatud, tangin koguaeg 98´t nestest või lukoilist, lisasin ka kütuselisandit eelmine nädal, oli tunda seda et teravamaks läks tiba. Aga rsk mille nimel
Järgmine plaan on siuke, et tööjuures vedeleb ligi 100€ letikaga uus katalüsaator- seda ma vist niisama ei saa omale. Lõikan enda oma alt ära ja rebin riiulist ühe vana saksa keraamika lisaks ja selle raha saan tagasi kohe
Tglt üsna suured numbrid kahjuks, ei tea kas kati vahetusest piisab- vb vaja ka lambda vahetada. Lambda suts vana tundub ja viimati sumpsi vaadeldes, oli ühes ühenduskohas väheke tahmane- ehk siis see võis näitajaid ka mõjutada.
Seisupidur tahab ka tiba timmimist, see ei ole muidugi probleem.. uued klotsid pole end sisse töötanud veel.
Taga parem sõidupidur ka kehvavõitu... kolvid üle vaadata vist, klotsi järgi tundub et välimine on tiba kinni.
Legaalselt kulgemise sooviks ma siiski töötlen viimase püti ümber ja toonlakki tagatuledele enam peale ei lase
Jahutusvedeliku teekond tuleks ka läbi pesta ja vendi anduriga midagi ette võtta, sest vent veel 102 kraadi juures tööle ei hakanud, nagu ka sai märgatud seda viimati kardikal.
Re: Opel Calibra V6- Andreas0110
Nüüd siis just lõpetasin summuti ehituse. Tulemusega nagu ikka.. täitsa rahul, nimelt siis lõikasin otsad maha lihtsalt sirgelt ja lasin kroomspreid peale. Vaatasin kataloogist ja annab enamvähem sarnaseid lõpupütte originaalis, et jällegi legaalsem tiba.
Ükspäev võtsin kätte ja värvisin ära osad salongi plastikud.. originaalid on sees momendil, need sai tagavaraks, et kui müügiks läheb siis hea kaasa anda originaaljupid või tagasi vahetada.
Lisaeffekt tuleb vb umbes säärane, millest kasutaja "Chjan" teematas. Valgega pritsmed vms. Eks paistab. (pildil ka minu igapäevane liiklusvahend )
Tagasilla juures regullisin ainult paremat, nüüd vaatasin, et vasak on rohkem koopas kui parem. Raibe rsk Mm, eks siis tuleb vasakut ka regullida, pärast sillastendi korra ajada. Veel pole jõudnud.
Ükspäev võtsin kätte ja värvisin ära osad salongi plastikud.. originaalid on sees momendil, need sai tagavaraks, et kui müügiks läheb siis hea kaasa anda originaaljupid või tagasi vahetada.
Lisaeffekt tuleb vb umbes säärane, millest kasutaja "Chjan" teematas. Valgega pritsmed vms. Eks paistab. (pildil ka minu igapäevane liiklusvahend )
Tagasilla juures regullisin ainult paremat, nüüd vaatasin, et vasak on rohkem koopas kui parem. Raibe rsk Mm, eks siis tuleb vasakut ka regullida, pärast sillastendi korra ajada. Veel pole jõudnud.
Re: Opel Calibra V6- Andreas0110
Ja lisan siis veel monoloogi
Summuti endiselt meeldib
Eile mõtlesin, et teeks automaatselt süttivad tuled ja kogu aretamisega lõpetasin täpselt keskööl
Sai tuled automaatseks, ka panin lisatuledesse sinised parktulepirnid ja vedasin juhtmed, vahetasin armatuuris osad eelnevalt värvitud plastikud ja lisasin 4 lisalülitit. Lakke sai veits led valgusi pandud. Laelambi trükkplaat oli vähe pooleks läinud, et siis oli vaja ümber teha süsteem tiba.
Täna jätkasin väheke juhtmete vedamisega ja lisasin ka kapoti alla väikse praktilise valgustsuse.
Uue tulesüsteemiga tahab veel harjumist saada, ikka see käsi kerkib kruttima koguaeg seda tulede lülitit
Liigse jahutusvedeliku soojenemisprobleem plaanis ka kõrvaldada, (kohe kui tööjuures uus tõstuk üles säetakse, vana oli juba enamvähem liiga vana juba). Eeldan et ventika andur on vähe vananenud ja tuleks välja vahetada, kuna liiga hilja hakkab tööle. Mõtlesin, et termostaadi vaataks ka üle igasjuhuks, aga no vist tuleb terve sisselaske osa maha kruttida, et kätte saada seda, siis jäi ära sel korral. Radikas soojaks läheb igatahes. Lasin mitukümmend liitrit vett ka läbi joosta süsteemist, kahtlane läga väljus sealt.
Raplas mul vähe kütta ka vaja, maalt mõnus kaasa võtta vahel puid. Momendil selliste ilmadega vähemalt 2 nädala küte peal
Natuke mootoriruumi töödeldud ja lakutud:
Automaatselt süttivate tulede süsteem siis nii, täna sai igavene hunnik soolikaid veel veetud sinna ussipessa:
Laelambi tagune:
Led lambid paigaldasin laepolstri külge kahepoolse teibiga praegu, otsin viisakad klaasid kuskilt ja paigaldan ilusti ära siis:
Täitsa pimedas ja ilma välguta siis umbes nii:
Mõni värvitud plastik on küljes ja siin siis need 4 lülitit ka- vene päritoli, aga sobisid sinna üsna easti:
Esiots parktuleringiga siis nii- sõitmist muidugi nii ei toimu eriti:
Mootori valgustus on säherdune siis:
Kuni tänaõhtuni polnud enam ühtegi joonistust alles. Vahepeal müügi mõtteid kõlgutades nühkisin maha.
Müügi põhjus siis suuremalt jaolt seoses varsti mereväkke minemisega.
Aga siis joonistasin paar tähte esitiivale:
Summuti endiselt meeldib
Eile mõtlesin, et teeks automaatselt süttivad tuled ja kogu aretamisega lõpetasin täpselt keskööl
Sai tuled automaatseks, ka panin lisatuledesse sinised parktulepirnid ja vedasin juhtmed, vahetasin armatuuris osad eelnevalt värvitud plastikud ja lisasin 4 lisalülitit. Lakke sai veits led valgusi pandud. Laelambi trükkplaat oli vähe pooleks läinud, et siis oli vaja ümber teha süsteem tiba.
Täna jätkasin väheke juhtmete vedamisega ja lisasin ka kapoti alla väikse praktilise valgustsuse.
Uue tulesüsteemiga tahab veel harjumist saada, ikka see käsi kerkib kruttima koguaeg seda tulede lülitit
Liigse jahutusvedeliku soojenemisprobleem plaanis ka kõrvaldada, (kohe kui tööjuures uus tõstuk üles säetakse, vana oli juba enamvähem liiga vana juba). Eeldan et ventika andur on vähe vananenud ja tuleks välja vahetada, kuna liiga hilja hakkab tööle. Mõtlesin, et termostaadi vaataks ka üle igasjuhuks, aga no vist tuleb terve sisselaske osa maha kruttida, et kätte saada seda, siis jäi ära sel korral. Radikas soojaks läheb igatahes. Lasin mitukümmend liitrit vett ka läbi joosta süsteemist, kahtlane läga väljus sealt.
Raplas mul vähe kütta ka vaja, maalt mõnus kaasa võtta vahel puid. Momendil selliste ilmadega vähemalt 2 nädala küte peal
Natuke mootoriruumi töödeldud ja lakutud:
Automaatselt süttivate tulede süsteem siis nii, täna sai igavene hunnik soolikaid veel veetud sinna ussipessa:
Laelambi tagune:
Led lambid paigaldasin laepolstri külge kahepoolse teibiga praegu, otsin viisakad klaasid kuskilt ja paigaldan ilusti ära siis:
Täitsa pimedas ja ilma välguta siis umbes nii:
Mõni värvitud plastik on küljes ja siin siis need 4 lülitit ka- vene päritoli, aga sobisid sinna üsna easti:
Esiots parktuleringiga siis nii- sõitmist muidugi nii ei toimu eriti:
Mootori valgustus on säherdune siis:
Kuni tänaõhtuni polnud enam ühtegi joonistust alles. Vahepeal müügi mõtteid kõlgutades nühkisin maha.
Müügi põhjus siis suuremalt jaolt seoses varsti mereväkke minemisega.
Aga siis joonistasin paar tähte esitiivale:
Re: Opel Calibra V6- Andreas0110
Nädalasel puhkusel sõjaväest hetkel ja võtsin auto sõbranna käest ära... krdi hea oli jälle sõita. Bensiini hind on ainult jube kõrgeks läind
Mõned vead olid tekkinud vahepeal autole.
Et siis ukse piiraja polt oli ära kadunud ja käepärane vahend puksiks oli kaliiber 7,62 padrun, millelt sai otsast väike jupp võetud, sobis täpselt piirajale ning sai ilusti kinni keeratud see sinna vahele, nüüd käib uks ilma igasususte praksudeta.
Kõrvalistuja poolse kojamehe luud oli veidi ära lagunenud, et metallosa nühkis mööda klaasi, mis tekitas ühe ilusa joone klaasile, õnneks see silma ei riiva välja vaadates.
Keskkonsool oli kergelt kriipida saanud ja paari kohapealt oli klaasriide serv plastiku küljest lahti ja kompuutri nupud ei funkand enam ja siis veel nipetnäpet, et panin originaalplastikud külge ja ühendasin ammust ajast seisva maki sinna.
Kompu nupud leidsid omale koha käetoe sees.
Keskkonsooli teema võtan uue aasta alguses käsile jälle vb.
Proovisin katta uksepolstrite tuunitud osa riidega, aga mitte ei tahtnud õnnestuda. Nende tegemine lükkub ka uude aastasse, et panin originaalpolstrid tagasi.
Täna oli päris kena ilm, et viskasin pagassi ka tühjaks tuulutamiseks, oli teine suht läbi vettind juba.
Siduripedaali käuksumine hakkas jube närvidele käima ja enam ei aidanud ükski määre ka. Pedaali kinnituse küljes olevat splinti sai vähe lõdvemaks väänatud ja käuks kadund oligi. Vedas seekord siis sellega.
Tuulutusasend siis:
Originaalne siis:
Mõned vead olid tekkinud vahepeal autole.
Et siis ukse piiraja polt oli ära kadunud ja käepärane vahend puksiks oli kaliiber 7,62 padrun, millelt sai otsast väike jupp võetud, sobis täpselt piirajale ning sai ilusti kinni keeratud see sinna vahele, nüüd käib uks ilma igasususte praksudeta.
Kõrvalistuja poolse kojamehe luud oli veidi ära lagunenud, et metallosa nühkis mööda klaasi, mis tekitas ühe ilusa joone klaasile, õnneks see silma ei riiva välja vaadates.
Keskkonsool oli kergelt kriipida saanud ja paari kohapealt oli klaasriide serv plastiku küljest lahti ja kompuutri nupud ei funkand enam ja siis veel nipetnäpet, et panin originaalplastikud külge ja ühendasin ammust ajast seisva maki sinna.
Kompu nupud leidsid omale koha käetoe sees.
Keskkonsooli teema võtan uue aasta alguses käsile jälle vb.
Proovisin katta uksepolstrite tuunitud osa riidega, aga mitte ei tahtnud õnnestuda. Nende tegemine lükkub ka uude aastasse, et panin originaalpolstrid tagasi.
Täna oli päris kena ilm, et viskasin pagassi ka tühjaks tuulutamiseks, oli teine suht läbi vettind juba.
Siduripedaali käuksumine hakkas jube närvidele käima ja enam ei aidanud ükski määre ka. Pedaali kinnituse küljes olevat splinti sai vähe lõdvemaks väänatud ja käuks kadund oligi. Vedas seekord siis sellega.
Tuulutusasend siis:
Originaalne siis: