Opel Calibra V6- Andreas0110

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

risto kirjutas:Krt airbagi lint on asi,mida ise ei tinutaks eriti :lol: Mul tuttaval läks lint lühisesse...sai padjaga vastu vahtimist ja auto üle katuse :lol:
Ma ise arvan, et kui pole multifunktsionaalne rool (seda muidugi ei hakkaks jootma ka), siis on asi ohutu, sest seal kuskilt voolu peale ei tule, kui ainult pasunal vb ja momendil lühist pole kuskil, siis ta vast ei teki enam ka, pigem murduvad lindi otsad uuesti lahti. Aga eks juhuseid on igasuguseid.
Kuigi see airbäg nii vanal autol on kahtlane teema, kas ta üldse toimib- peaks vb testima :D
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

Paari nädala jooksul olen jõudnud lamerihma vahetatud ja katust teinud veidi.

Rihmaga oli niuke pull, et kuna kont nagunii ei ole aastaid töötanud ja remont läheks rõvedalt kalliks, siis selle pumpa ei ole mõtet kaasa jooksutada. Põhiline teema oli see, et üks juhtrull oli peaaegu täiesti peetis omadega ja rihm ka eriti ilus ei olnud. Et uus 1900mm pikk rihm (2200 millegagi originaalis) oli odavam osta kui juhtrull, aga probleem oli selles, et mootori kinnituskronsa jäi täpselt rihma teele ette. Sai siis uus kronstein tehtud, teeb oma töö ära.

Süsteem siis selline:
Pilt
Esialgu siis nii... õline ja pasane nagu ikka õige mootor olema peab:
Pilt
Esimene jupp valmib vaikselt:
Pilt
Põhitöö tehtud:
Pilt
Tsinkimiseelne detail:
Pilt
Jäi siis säärane asi:
Pilt
Aga nagu ikka igal remondil jääb mõni kruvi või asi üle, seekord siis natuke rohkem:
Pilt


Katus pani lausa imestama, et kellegil oli vaja paigutada 2 kilo pahtlit kuskile ja see koht oli calibra katus :D
Kohati oli poole sendi paksune kiht pahtlit ja selle koha peal olid teravad mölgid sees, sai need enamvähem siledaks spotiga tõmmatud.
Põhiteema see, et katuseluuk on ise poandud sinna ja katuse plekk on eestpoolt vale koha pealt vahetatud, nimelt siis keset katust, mitte punktide koha pealt- selleks oleks tulnud esiklaas eemaldada.
Pilte siis ka, muidu saa vist keegi mu keerulisest jamast aru midagi :D

Osa pahtlist maha lihvitud:
Pilt
Punktid siis.. sealt värv kõik mullitas, ek rooste oli all:
Pilt
Jahutamas vahepeal, valmis tööst pilti pole :D
Pilt
Sai klaaskiudpahtlit kohati peale kantud ja veidi juba lihvitud siledamaks:
Pilt
Aga kuna see mul ainus 4 rattaline liiklusvahend, siis tuli kasutada krunti nv´ks:
Pilt

Tahaks juba katuse valmis saada, siis saab järgmiste asjade kallale asuda.. salongi tuunida väheke klaasriidega vms ja velgi korrastada ning vb tarbida ka aerograafi veidi külgedel ja kapotil.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Hakkab looma:)


Ise värvisid?
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

Omega Sport Packet kirjutas:Hakkab looma:)


Ise värvisid?
Oma auto kallal siuke universaalne vend ma, et teen kõik ise :D
Õige värv tuleb väga tume sinine pärl.. järgmine nädal ehk kannan peale.... kui kehvasti läheb siis teen uuesti :D
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas kalmer1102 »

Tee katus ikka teist värvi, must või midagi :D
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas opelist »

Mis konditsioneeril häda, et remont kalliks oleks läinud?
Kasutaja avatar
Omega 978
Huviline
Postitusi: 522
Liitunud: 09 Sept 2008 16:54
Asukoht: Tallinn/Anija
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Omega 978 »

Kena töö,tee ikka must see hetkel pop ja noortepärane! :D Tegelt sinine jääb ka kena!
Pilt
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Sul hea lihtne katust , kapotet ja luuki 3dinoc cv kilega ka panna.Parajad tykid ja annab ilusti välja.

Omegal annab peale sikutada seda katust yhes tykis.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Tim »

Mulle jääb kah arusaamatuks,et miks sa konditsioneeri pumba ja torud üldse ära võtsid.Kui pump läbi osta foorumist 30-40€ teine pump ja kui vaja vahetad tihendid/laagrid ära ja ongi aastateks pumba koha pealt mureta.
Kui ikka ac süsteem autol küljes võiks selle toimimas hoida,nii mõnigi mees on jaheda auto nimel valmis omale ise otsast peale seda süsteemi külge pookima.
Aga katuse kohapealt on küll asi esialgu naljakas,sinule kindlasti mitte aga jahh...keegi "meistrimees"on seal ma kätt proovinud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

Kondi kohapealt seda, et üks toru juba pikemat aega katki olnud ja tõenäoliselt ei ole ka pump enam töökorras ja siis kuivati on ka vaja vahetada + täitmine ja lõpuks seda lõbu ainult 3-4 kuud aastas (kallis on muidugi suhteline tähendus). Selle raha hoian pigem mootori arendamiseks ja säästan ka enda tervist :D

Tuleb peaaegu must see katus, kerge sinaka tooniga vb, et jätkan enda traditsiooni :D
haier
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas haier »

Andreas0110 kirjutas:Kondi kohapealt seda, et üks toru juba pikemat aega katki olnud ja tõenäoliselt ei ole ka pump enam töökorras ja siis kuivati on ka vaja vahetada + täitmine ja lõpuks seda lõbu ainult 3-4 kuud aastas (kallis on muidugi suhteline tähendus). Selle raha hoian pigem mootori arendamiseks ja säästan ka enda tervist :D

Tuleb peaaegu must see katus, kerge sinaka tooniga vb, et jätkan enda traditsiooni :D
Suvel parem ennast grillida autos? AC ikka asendamatu asi
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

haier kirjutas:
Andreas0110 kirjutas:Kondi kohapealt seda, et üks toru juba pikemat aega katki olnud ja tõenäoliselt ei ole ka pump enam töökorras ja siis kuivati on ka vaja vahetada + täitmine ja lõpuks seda lõbu ainult 3-4 kuud aastas (kallis on muidugi suhteline tähendus). Selle raha hoian pigem mootori arendamiseks ja säästan ka enda tervist :D

Tuleb peaaegu must see katus, kerge sinaka tooniga vb, et jätkan enda traditsiooni :D
Suvel parem ennast grillida autos? AC ikka asendamatu asi
Ma valin sobiva päeva millal sõidan.. palavaga sõidan rattaga :D

Kondi osast on eemaldatud ainult pump ja see samune toru mis pildil, see pooleks lihtsalt.
Et juhul kui rahaülejääke tekib on asi väga lihtsalt toimima võimalik panna vb.
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas opelist »

Palava päevaga pikemaid otsi tehes on AC ikka väga tänuväärne asi, ilma selleta autot ei ostaks. Samas jah, kui pump nagunii läbi oli, siis oleks tulnud ta nii või naa maha võtta :D
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

opelist kirjutas:Palava päevaga pikemaid otsi tehes on AC ikka väga tänuväärne asi, ilma selleta autot ei ostaks. Samas jah, kui pump nagunii läbi oli, siis oleks tulnud ta nii või naa maha võtta :D
Ega ma ütlegi et ta halb asi on.
Isiklike autode kohapealt kondi kogemus puudub :D
Eks ma võtan pumba ülevaatamise ka ette migni aeg, aga siis juba miinuskraadid väljas :D
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Calibra V6- Andreas0110

Postitus Postitas Andreas0110 »

Asi arenenud sinnamaale, et katusel värv peal. Tuli suht matt ja krobeline värvkate, momendil ei teagi mis valesti tegin, aga harjutamine teeb meistriks nagu öeldakse. Praegu jääb nii, mingi aeg võtan asja uuesti käsile. Värviks ei valinud musta, vaid hoopis tumerohelise :D Eks tuleb veidi lihvida ja siis poleerida, saab läikima ehk küll.

Eelmise omaniku huvi oli säilitada salong võimalikult originaalne, sai auto minu kätte, siis kohe relakad ja noad kätte ja lõhkuma ja aretama.
Momendil keskkonsool käsil, nimelt siis tahtsin makki paremini sättida ja juhi poole suunata ning ka lisanäidikud ilusti mahutada ja veidi nuppe lisada. Käetoest tundsin ka puudust, et ka see tuleb :D
Igatahes, käib juba makroga mäkerdamine ja tuleks linnast klaasriiet tuua ja peale hakata kandma seda. Tegemist jagub.
Juhul, kui väga rõve saab see jura seal, siis originaaljuppe võtta igalt poolt pea niisama.

Selleks tuuninguks hammustasin käigukangilt poole detsimeetri pikkuse osa ära ja jätsin ilma tagurpidi käigu piirajata või kuidas seda kutsutakse. Viiendat oli jube kehva sisse panna, otsi seda taga. Eile viskasin selle süsteemi külge tagasi, jäävadki minust mööda sõitma muidu 5. ndat otsides :D

Alustuseks otsisin, millest startida käetoe tegemist, jäi silma omega üks vedelev laegas, ideaalne:
Pilt
Kuju antud:
Pilt
Keskkonsooliga sai umbes nii alustatud:
Pilt
Midagi säärast siis ettekujutuseks, väga poolik alles. Ja nagu pildilt näha siis käigukang on ka 6-7 senti lühem originaalist :D
Pilt
Sõber ostis tema auto remontimise eest mu calile uue juhipoolse peegli (uus vs vana):
Pilt

Katus sai umbes säärane siis, ei hakanud enne lõpptulemust detailsemat pilti tegema. Näha ka peegeldusest peegli vigastusi:
Pilt

Ükspäev tihendasin veidike klapikambri kaant. Oli tiba õline koguaeg teine.
Pilt
Vasta