Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "Omega99"

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

mardus72 kirjutas:Mille jaoks seda nüüd vaja teha oli siis :shock: ,romurallit ei soovi proovida või,ehk saaks siis kiiremini omegast lahti
Ei tahtnud pika ringiga minna ja sai proovitud kõrvalt, mis ei olnud eriti tark otsus :( . Midagi hullu õnneks ei juhtunud, peale selle et mustaks läks ja liist purunes. Stange alumine äär oli lahti ja sellepärast ta ka ennast tagurpidi keeras.
Romurallit ei soovi proovida, tänan pakkumast. :)
Laurip11
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas Laurip11 »

Mul oli sama jama õlitulega, kui käima panin siis vahest pidin isegi nats gaasi andma, et tuli ära kustuks. Lõppes see kõik sellega, et õlipump lõppes ja mootor jooksis kinni. Targem on asjale enne jaole saada, hiljem on remont kordades kallim.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna siis uurisin süütepooli ja see on täitsa korras :D , viga on 2 silindri küünlajuhtmes. See ots mis läheb süütepooli oli ära murdunud ja ta enam ei hoidnud ennast seal otsas ja oli ära tulnud sealt. Tegin selle otsa natuke pidavamaks ja panin tagasi, niikauaks kuni uue juhtme saan. Proovisin ja töötab nagu peab. Kütusekulu palju väiksem kohe :D
Hommikul vaatan kas õlituli kustub kiiremini ära. Sooja mootoriga kustub kohe ära.
Nüüd on veel vaja kast ära vahetada, aga seda järgmise kuu alguses. Rajapäevaks korralik kast 8)
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas Tim »

kalmer1102 kirjutas:Hommikul vaatan kas õlituli kustub kiiremini ära. Sooja mootoriga kustub kohe ära.
Õlituli põleb sul hommikul ikka samakaua ...aga sooja mootoriga või siis umb.pool päeva mittetöödanud mootori puhul kustub õlituli kohe.Küllap saad ikka õlivanni maha keerama hakata,enne kui hilja on.
See minu arvamus asjast.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Tim kirjutas:
kalmer1102 kirjutas:Hommikul vaatan kas õlituli kustub kiiremini ära. Sooja mootoriga kustub kohe ära.
Õlituli põleb sul hommikul ikka samakaua ...aga sooja mootoriga või siis umb.pool päeva mittetöödanud mootori puhul kustub õlituli kohe.Küllap saad ikka õlivanni maha keerama hakata,enne kui hilja on.
See minu arvamus asjast.
Õlituli kustub nüüd natuke kiiremini ära, sest mootor läheb kiiremini käima. Õlivanni ma võtan nädalavahetusel maha.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna sai siis õli vahetatud ja õlivann alt ära võetud korraks. Peale õlivanni eemaldamist mõtlesin ümber et ei hakka pumpa ära võtma enne kui uue O-tihendi saan. Aga peale õlivahetust läks asi paremaks ja nüüd kustub tuli kohe peale käivitust ära.
Pilt ka õlivõtturist :D , jube must tundub pildil
Pilt
Samal ajal kui ma õli vahetasin parandas mu vend stanget ja tegi mosse iluvõrest katkisele tule liistule jupi juurde :D
Peale seda sai ka auto ära pestud ja salong tolmuimejaga üle tehtud
Pilt
Pilt
Homme ehk teen salongist ka pilte
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Salongist ka paar pilti(makk oli ajutiselt nii :D )
Pilt
Pilt
Parandatud tule liist, kaugelt ei saa midagi aru :)
Pilt
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna hommikul siis käis kohalt kiirendades, umbes 30km/h juures, kastis kõva pauk ja enam edasi ega tagasi auto ei liikunud. Kui mootori pöördeid peal hoida, siis vist saab kast aru et midagi on jama ja läheb avariireziimi ja kolmandaga käiguga saab sõita, külma mootoriga ei liigu mitte mingit pidi. Kastist tuleb nüüd krigisevat häält kui sõitma hakata.
Ehk sõidab Laupäevani ära, siis teine kast alla.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Laupäeval sai siis vahetatud veepump ja peale selle ka käigukast. Vanal kastil oli pandud tuulutus toru sisselaske kollektori külge :? . Praegusel kastil ma jätsin selle otsa kollektori alla, sest leidsin teema kui oli kirjas, et see on tavaliselt seal. Praegu kast töötab nii nagu peab. Kast on 3,0l mootori oma.
Kasti vahetusel oli siis kõige raskem asi kasti alt ära tõstmine, tagasi tõstmine ja kollektori poltide puurimine.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Panen katkisest küünlajuhtmest ka pildi, vahetasin praegu katkise juhtme ära (2. silinder) ülejäänud vahetan nädalavahetusel.
VANA . UUS
Pilt
Asjad mis tuleb veel vahetada:
Tagumine vasak rattalaager
Hammasrihm (rullikud ja pinguti tuleb veel juurde osta)
Pilt
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna hommikul enam auto käima ei läinud, alguses paar korda lubas aga rohkem ei midagi, tegin hommikul traadidiagnosti ja näitas 19(vändaandur). Uus andur pandud Märtsi lõpus, vaevalt see nii kiiresti läbi läheb :? . Võimalik et ma vigastasin anduri juhet küünlajuhtmete vahetamisel, sest esmaspäeva hommikul ei tahtnud ka käima minna ja pühapäeval vahetasin neid.
Homme peab uurima asja, aku sain ka tühjaks käiatud, et siis tuleb laadja ka leida kuskilt.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Võib ka pakkuda töötavalt 2,5 V6 mootoriga autolt võetud väntvõlliandureid. Peaks ka 3,0 V6 mootori oma sobima ja hea kui asuks Keila/Klooga läheduses.
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas opelist »

Seisva mootoriga näitabki kirjaklambridiagnostika väntvõllianduri viga. Kui külge sai B-osa, siis see võib vigane olla küll, need ei ole eriti kvliteetsed.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

opelist kirjutas:Seisva mootoriga näitabki kirjaklambridiagnostika väntvõllianduri viga. Kui külge sai B-osa, siis see võib vigane olla küll, need ei ole eriti kvliteetsed.
Külge sai Hella andur, pea 80€. Kui mootor ei tööta siis näitab korras anduriga 32 koodi.(31 siiski :D )
Viimati muutis kalmer1102, 28 Mai 2011 09:15, muudetud 1 kord kokku.
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas opelist »

Minu 3.0 V6 näitas seisva mootoriga vist koodi 19 ning andur oli korras, samas päris kindel pole, viimati sai diagnostikat päris ammu tehtud ning ehk mäletan valesti. 32 on ju hoopis teine teema:
32 Injector 6 - voltage high Wiring short to positive, injector, ECM

Mõtlesid ehk koodi 31?
31 Engine speed (RPM) sensor - no signal Wiring, RPM sensor, engine not running


Ühest välismaa foorumist leidsin sellise väljaütlemise:
A code 19 is what you expect with the engine not running, this is an incorrect position code, understandable with the crank not moving.

A code 31 is completely different. This is where the ecu reads no voltage from the sensor, not a good sign.
Kokkuvõtlikult neile, kes keelt ei mõista: kui mootor seisab, siis on kood 19 arusaadav; 31 tähendab seda, et anduriga puudub side (juhe lahti, katki, andur surnud jms).

Samas veel natuke ringi vaadates jäi tõesti mulje, et vigasele andurile viitab siiski just kood 19 ning 31 ilmub seisva mootoriga.
Couldn't agree more - code 19 means buy and fit a new genuine Vx crank sensor
Vasta