Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "Omega99"

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Enne kui ma uue anduri panin, siis näitas ka 19 koodi ja käima ei läinud, peale vahetust enam seda koodi ei näidanud.
31 ikka jah :D

31 Engine speed (RPM) sensor - no signal Wiring, RPM sensor, engine not running
19 - ühenduse viga või vahetada andur

Et siis kõige parem oleks teha traaditest töötava mootoriga :)

Ega kellegil aku laadjat laenata ei ole Klooga läheduses :roll:
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna siis auto paranes ise jälle :? , aga näitab ikka 19 koodi. See vist kaob ise mingi aja pärast ära kui kõik on korras, sest kui ma uue panin 2 kuud tagasi siis see ka kohe ära ei kadunud.
Proovisin mõlema võtmega autot käima mitu korda panna ja läks kohe, ehk on viga akus(ei ole just kõige korralikum enam).
Andreas0110
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas Andreas0110 »

Aga näitab mõlemat viga.. nii 19 kui 31 endiselt?
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Andreas0110 kirjutas:Aga näitab mõlemat viga.. nii 19 kui 31 endiselt?
Ei näita. Ainult 12; 19; 12
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna kontrollisin veermikku ja läbi on taga silla suured puksid ja ees amordi tugilaagrid tundusid ka häält tegevat. Niipalju kui ma olen tagasilla puksidest aru saanud koosnevad need vist kahest puksist, et kas need vahetatakse kõik korraga ära või piisab ainult alumiste vahetamisest, sest ülemine tundus korras olevat?
Ja kas kulunud tugilaagritest lähevad ratta ka lääpa või teevad nad lilhtsalt häält keerates? Esimesed rattad on natuke lääpa vajunud.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas Jürts »

Tugilaagrid lääpavajumist küll põhjustada ei tohiks,aga vedrud võib pooleks murda,kuna keeramise aeg järgi ei anna ja väänab jubedalt vedru.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

outlaw kirjutas:Tugilaagrid lääpavajumist küll põhjustada ei tohiks,aga vedrud võib pooleks murda,kuna keeramise aeg järgi ei anna ja väänab jubedalt vedru.
Nii hull asi veel ei ole õnneks, aga kui laagrid lääbakaks ei tee, siis on amorditoed otsas.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Täna kui koju jõudsin ja auto seisma jätsin hakkas jahutusvedelikku voolama maha :evil: , tuli seda siis mootori tagant, arvan et see on see kolme otsaga klapp, päris täpselt ei ole veel uurinud. See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas opelist »

kalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtmine :lol:
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

opelist kirjutas:
kalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtmine :lol:
Sai nüüd täpsemalt uuritud ja ongi see sama klapp, avastasin veel et üks vaakum vooliku ots on ära murdunud, mulle tundus et vooliku teine ots lähebki selle klapi külge. Panin praegu katkisele otsale natuke teipi peale, vooliku jaoks tegin kolmiku ja panin teise koha peale selle :D
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas vivaldi »

opelist kirjutas:
kalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtmine :lol:
Mina ei saa aru mis seal teha on. Kojamehed ja nende alune plastik eemaldada ja ruumi on ülearugi.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas opelist »

vivaldi kirjutas:
opelist kirjutas:
kalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtmine :lol:
Mina ei saa aru mis seal teha on. Kojamehed ja nende alune plastik eemaldada ja ruumi on ülearugi.
Ma pigem võtaks pleenumi eest ära, tööd pisut rohkem, kuid tagab parema ligipääsu.
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Lähen täna uurin millal ma uue klapi saan ja kui vahetuseks läheb, võtan sealt need mõlemad ära kui vaja :)
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Laupäeval sai auto omale kulmud :)
Tuleks nüüd veel ära poleerida ja vaadata kas värv sai ikka sama(tundub tumedam)
Paar pilti:
Paintis joonistasin sellised kulmud :D
Pilt
Tulid sellised:
Pilt
Pilt
Teen täna parema pildi!
kalmer1102
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"

Postitus Postitas kalmer1102 »

Värv on siiski tumedam natuke, et tuleb üle teha kunagi.
Kulmud :) :
Pilt
Pilt
Pilt
Vasta