Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Kuna ühtteist siin foorumis juba küsinud ja küsiks veel, siis teen ka oma autost siia teema.
Kuna müüsin oma BMW e46 maha, siis oli vaja leida auto kuhu mahutada 5 inimest, neist 3 turvatoolides. Toodud sai ta Saksamaalt Frankfurdi lähistelt. Talvel sai kiiruga lennupilet ostetud ja kimatud Saksa vaatama. Kevad Saksas ja auto õnneks meeldis- olid küll välja vaadatud teised alternatiivid aga see oli pealmine lemmik. Kohalikud omanikud olid väga toredad inimesed ja aitasin kogu paberimajanduse korda ajada. Nii see reis siis algas. Raske ja kurnav sõitmine. Kõik läks hästi kuni sinnamaani kus olin otsapidi Kernusse jõudnud öösel kell 3 ja õues -30. Õli tuli ja mahlad teele, süüdlane külmunud karteri tuulutus. Hea oli, et Poolas ei juhtunud sest sealgi oli -22. Auto elu Eestis algas remondikoha õuel, kus vahetati kõik mootori tihendid ja samuti esimesed amordid, mis lõpetasid töö tõenäoliselt Poola teedel ja viimane piisk amortidele oli Pärnu ringtee remont. Kõik hästi, karteri tuulutusest tulev remont, mis oli mulle üleliigne läks 400eur-i. Õlid jne. olid niiehk naa plaanis vahetada.
Edasi vajasid remonti LCD-ekraan ja ka raadio, millele ka siit foorumist abi otsisin. Sakslane oli suhteliselt mustaks selle auto kasutanud ja pesu sai ta nii seest kui väljast- sai täitsa inimese auto. Esistangele oli tuuning lisa pandud, mis katki sõidetud, selle eemaldasin ja esialgu on parandused tehtud spreyga.
Vahetatud said ka esimesed õõtsepuksid kuna otsis meeletult teed kui 17 tolli velge alla sai- läks paremaks aga rehvid vajavad samuti vahetust.
Vahetatud on ka väntvõlli andur.
Eile sai vahetatud ka xenon pirnid ja koos nendega parempoolse tule korpus, mis oli pooleks(saksas tehtud kunagine avarii).
Ära sai korjatud lademes igast tuuningut, sealhulgas igale poole topitud peegel kilet ja musta ja halliga tehtud hallituse moodi graafikat. Siiani on jäänud iluvõre, mis tahab samuti vahetust originaali vastu.
Nüüd ka küsimus- millist rehvi mõõtu võtta 225/45 või 225/50?
Autost:
2001a. 2,6V6 132kw 150000km (ei tea kas uskuda aga pesula, diagnostika, mootoritihendite vahetaja arvasid, et äkki isegi ongi)
Xenon, hele nahk, el istmed, katuseluuk, parkimisandurid(taga), navi, Bose heli, telefon, peeglid klapivad, automaat, ülejäänud peaks olema juba iga Omega standard.
Paar pilti lõpetuseks:
Kuna müüsin oma BMW e46 maha, siis oli vaja leida auto kuhu mahutada 5 inimest, neist 3 turvatoolides. Toodud sai ta Saksamaalt Frankfurdi lähistelt. Talvel sai kiiruga lennupilet ostetud ja kimatud Saksa vaatama. Kevad Saksas ja auto õnneks meeldis- olid küll välja vaadatud teised alternatiivid aga see oli pealmine lemmik. Kohalikud omanikud olid väga toredad inimesed ja aitasin kogu paberimajanduse korda ajada. Nii see reis siis algas. Raske ja kurnav sõitmine. Kõik läks hästi kuni sinnamaani kus olin otsapidi Kernusse jõudnud öösel kell 3 ja õues -30. Õli tuli ja mahlad teele, süüdlane külmunud karteri tuulutus. Hea oli, et Poolas ei juhtunud sest sealgi oli -22. Auto elu Eestis algas remondikoha õuel, kus vahetati kõik mootori tihendid ja samuti esimesed amordid, mis lõpetasid töö tõenäoliselt Poola teedel ja viimane piisk amortidele oli Pärnu ringtee remont. Kõik hästi, karteri tuulutusest tulev remont, mis oli mulle üleliigne läks 400eur-i. Õlid jne. olid niiehk naa plaanis vahetada.
Edasi vajasid remonti LCD-ekraan ja ka raadio, millele ka siit foorumist abi otsisin. Sakslane oli suhteliselt mustaks selle auto kasutanud ja pesu sai ta nii seest kui väljast- sai täitsa inimese auto. Esistangele oli tuuning lisa pandud, mis katki sõidetud, selle eemaldasin ja esialgu on parandused tehtud spreyga.
Vahetatud said ka esimesed õõtsepuksid kuna otsis meeletult teed kui 17 tolli velge alla sai- läks paremaks aga rehvid vajavad samuti vahetust.
Vahetatud on ka väntvõlli andur.
Eile sai vahetatud ka xenon pirnid ja koos nendega parempoolse tule korpus, mis oli pooleks(saksas tehtud kunagine avarii).
Ära sai korjatud lademes igast tuuningut, sealhulgas igale poole topitud peegel kilet ja musta ja halliga tehtud hallituse moodi graafikat. Siiani on jäänud iluvõre, mis tahab samuti vahetust originaali vastu.
Nüüd ka küsimus- millist rehvi mõõtu võtta 225/45 või 225/50?
Autost:
2001a. 2,6V6 132kw 150000km (ei tea kas uskuda aga pesula, diagnostika, mootoritihendite vahetaja arvasid, et äkki isegi ongi)
Xenon, hele nahk, el istmed, katuseluuk, parkimisandurid(taga), navi, Bose heli, telefon, peeglid klapivad, automaat, ülejäänud peaks olema juba iga Omega standard.
Paar pilti lõpetuseks:
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3201
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Väga hea autovalik,oleks veel 3,2,siis oleks perfecto!
Ja ka reg.number hea,sest mul endal 256 BDN.
Ja ka reg.number hea,sest mul endal 256 BDN.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Diislit ei soovitatud, või ehk niipidi- mõni soovitas mõni mitte. Kuna lühikesi otsi kuni 10km on enamuses, siis ei hakanud diislit pikalt vaatamagi. Mõtlesin, et 2,6 on kõige optimaalsem 3,2 oleks juba 2l/100 lisaks liitnud. Hetkel linnas saab 13,...,4 hakkama. Kahju on navi lahendusest, paganama hea oli Saksas liigelda kui kõik ette-taha ära seletati. Aga mis arvate rehvimõõdust, kes mida kasutab 225/50 või /45?
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
originaalis peaks olema 235/45,endal hetkel 235/50(v6i 225/50) ja s6ita on v2he pehmem..
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Sai see hõbedane 3. euroga Opeliks tehtud. Vähe väike märk sai aga see oli ka kõige parem algmaterjal, mis kadaka turult saada oli. Ei tea kas sai parem.
Tänud rehvisoovitusest, kaldusin kah 50 kõrguse poole ja nüüd sain kinnitust sellele. Positiivset veel, et jahedamate ilmadega tahab millegipärast auto vähem bensu.
Tänud rehvisoovitusest, kaldusin kah 50 kõrguse poole ja nüüd sain kinnitust sellele. Positiivset veel, et jahedamate ilmadega tahab millegipärast auto vähem bensu.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
see on jama jutt,et 3,2 liidab bensiinikulule juurde.Isegi tehaseandmed näitavad tibake väiksemat kulu 3,2-l võrreldes 2,6-ga.karlerik kirjutas: Mõtlesin, et 2,6 on kõige optimaalsem 3,2 oleks juba 2l/100 lisaks liitnud. Hetkel linnas saab 13,...,4 hakkama. Kahju on navi lahendusest, paganama hea oli Saksas liigelda kui kõik ette-taha ära seletati. Aga mis arvate rehvimõõdust, kes mida kasutab 225/50 või /45?
2,6 on kõige teoreetiliselt kõige janusem omega mootor.tehaseandmed linnas 16,4.kuigi tegelikkuses võtab suvel oluliselt vähem siiski.tegelikkuses peaks 3,2 ja 2,6 võrdse küttekuluga olema.
Aga paraku on 3,2-te harvem liikumas ja valik väiksem
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Siin panin jah puusse, 3,2 võtab manuali järgi kõigest 0,4 rohkem linnas. Ma vaatasin mobilest neid numbreid kus vahe ca. 2l.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Tehaseandmeid ei sa uskuda eriti.
Auto Lehes või kus see nüüd oligi, et tehti uute autode teste ja küttekulu erineb siis mõnel isendil 30-40% tehase poolt märgitust.
3.2 neelab ikka vihaselt kui seda pööritada.
Jahedas õhus on hapniku rohkem ja mootor lihtsalt töötab paremini.
Proovi mõne jahedama õhtuga kuidas jookseb.
Hõõrdumised , temperatuurid jms kõik soodsamad Sinu kasuks.
Suvel palavama ilmaga see ecotec lihtsalt lämbub.Pole eriti hapniku mida põletada.
Auto Lehes või kus see nüüd oligi, et tehti uute autode teste ja küttekulu erineb siis mõnel isendil 30-40% tehase poolt märgitust.
3.2 neelab ikka vihaselt kui seda pööritada.
Jahedas õhus on hapniku rohkem ja mootor lihtsalt töötab paremini.
Proovi mõne jahedama õhtuga kuidas jookseb.
Hõõrdumised , temperatuurid jms kõik soodsamad Sinu kasuks.
Suvel palavama ilmaga see ecotec lihtsalt lämbub.Pole eriti hapniku mida põletada.
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Kuna armatuuris annab teada koguaeg, et jahutusvedelikku vähe, siis hakkas pinda käima see jama. Võtsin romulast uue paagi aga mida pole on andur, ainult anduri auk, mis vedelikku küll kuskilt läbi ei lase(nagu polekski kunagi seal andurit olnud)- paak on 2,2 Omega oma. Kas neil ei olegi andurit olemas ja peaks selle tagasi viima. Vähemalt V6 -el on andur koos paisupaagiga ja eraldi ei pidavat saama seda vahetada.
Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl
Vastavalt auto varustusastmele ongi paisupaak kas anduriga või ilma.
Mis kütusekulusse puutub, siis suurem V6 tõesti eriti janusem ei ole, kuid väidetavalt tunduvalt äkilisem - ise ei oska kommenteerida, kuna pole 2.5/2.6 mootoriga sõitnud.
Mis kütusekulusse puutub, siis suurem V6 tõesti eriti janusem ei ole, kuid väidetavalt tunduvalt äkilisem - ise ei oska kommenteerida, kuna pole 2.5/2.6 mootoriga sõitnud.