464. leht 588-st

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 18 Dets 2017 22:23
Postitas Martin
töökaaslase chevi trasnssport v6 bussil tõsteti mootor maha, et tagumise sisselaske kollektori tihendid vahetada. jahutusvedelik lekkis ja see on tüüpviga.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 18 Dets 2017 22:45
Postitas Raivz
Bemmimaailmast. Väidetavalt E65 V10 ja V12 mootorid tuleb vahel välja tõsta, et viimaseid küünlaid vahetada. Seda väitis siis üks E65 omanik kelle V8-l küünlaid said vahetada, siis on see isegi päris võimalik. Neidki oli üsna ebameeldiv sealt kätte saada.
Näiteks Toyota Previal, kui on vaja hammasrihma ja sidurit vahetada, siis kasulikum mootor vahelt välja tõsta. See siis Gen2 kohta.
Esimese seeria Previal käib kõrvalistuja iste välja, et süüteküünlaid vahetada.

Meenus veel üks Pajero teema. Vist oli midagi 1997a oma.
Nimelt starteri ülemise poldi kättesaamiseks peab küll võlur olema. Kasti ja kere vahel pole nii palju ruumi, et võti otsa mahutada. Õnneks sellel autol oli keegi äge inimene gaasipedaali kõrvale augu lõiganud, kust ülemist polti palju parem ära võtta oli.

Seoses 2,5DTI-ga, kas siis Omegal tõesti peab kojamehed ära võtma, et kolle kätte saada? (täna kui ABS aju maha korra kitkuda sai, siis ei vaadanud selle pilguga.)
Mitte, et E39 sama masin oleks, aga selle 3.0sel diislil sai küll niisama selle kolde kätte.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 18 Dets 2017 22:54
Postitas oskaja
Nii on jah. Inseneerud läksid pemmi meeste juurde, mõõtsid mootori pikkuse, laiuse ja kõrguse ära, avastasid et enamvähem mahub ja tegid diili. Panid pisut madalama karteri ja surusid selle aiste vahele. Inimliku hoolduse peale eriti ei mõeldud.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 18 Dets 2017 23:38
Postitas vivaldi
Kollektori kaks tagumist tikkpolti tuleb ümber teha, et mutrit lahti keerates tuleks tikk ka kaasa. Siis pole vaja kojamehi eemaldada ja mahub niisama välja. Oma autodel olen tiku otsa pasunasse ajanud või keerme ära rikkunud et mutter kinni pooks ja tikku hakkaks keerama.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 19 Dets 2017 05:08
Postitas raudpats0
Raivz kirjutas: 18 Dets 2017 22:45 Bemmimaailmast. Väidetavalt E65 V10 ja V12 mootorid tuleb vahel välja tõsta, et viimaseid küünlaid vahetada. Seda väitis siis üks E65 omanik kelle V8-l küünlaid said vahetada, siis on see isegi päris võimalik. Neidki oli üsna ebameeldiv sealt kätte saada.
Näiteks Toyota Previal, kui on vaja hammasrihma ja sidurit vahetada, siis kasulikum mootor vahelt välja tõsta. See siis Gen2 kohta.
Esimese seeria Previal käib kõrvalistuja iste välja, et süüteküünlaid vahetada.

Meenus veel üks Pajero teema. Vist oli midagi 1997a oma.
Nimelt starteri ülemise poldi kättesaamiseks peab küll võlur olema. Kasti ja kere vahel pole nii palju ruumi, et võti otsa mahutada. Õnneks sellel autol oli keegi äge inimene gaasipedaali kõrvale augu lõiganud, kust ülemist polti palju parem ära võtta oli.

Seoses 2,5DTI-ga, kas siis Omegal tõesti peab kojamehed ära võtma, et kolle kätte saada? (täna kui ABS aju maha korra kitkuda sai, siis ei vaadanud selle pilguga.)
Mitte, et E39 sama masin oleks, aga selle 3.0sel diislil sai küll niisama selle kolde kätte.
mina võtsin sisselaske maha õtmiseks kojameste süsteemi eest. Muidu ei pääsenud ligi. Peenemad mehed võibolla pääseks.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 19 Dets 2017 05:10
Postitas raudpats0
Martink91 kirjutas: 18 Dets 2017 20:34 kapotti pole ma küll ühelgil autol eemaldanud, selleks et kapotiall toimetada.
Aga 2,5dti mootori puhul tuleb paljude tööde puhul kojamehe mootor eemaldada, sest sisselaske kollet ei saa kätte muidu. Jube tüütu tegevus tegelikult.
kapoti eemaldad mugavuse pärast.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 19 Dets 2017 13:16
Postitas LehtlaanR
omega uksepolstri liist käib niisama ära või kuidas ta seal kinni on kas ainult liimitud või tüübliga?
see selleks vaja teada , et tahax puit välimusega liiste panna.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 19 Dets 2017 16:05
Postitas vivaldi
Kuni 99 mudelil on taga klamber mis hoiab ja 99 edasi mudelil on need polstri külge sulatatud. Kui nutti jagub siis saab need ka ära vahetada.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 19 Dets 2017 16:12
Postitas muhtasib
FWD Northstariga Cadillac'idel lastakse ka põikimootor alla et küünlaid vahetada. Saab ka mootor peal urgitsedes, aga aega ja verd läheb rohkem.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 19 Dets 2017 16:31
Postitas Jospa
LehtlaanR kirjutas: 19 Dets 2017 13:16 omega uksepolstri liist käib niisama ära või kuidas ta seal kinni on kas ainult liimitud või tüübliga?
see selleks vaja teada , et tahax puit välimusega liiste panna.
Ma rebisin suvalt ära 94-99 aasta masinal ja liimisin supper attackiga kinni....pohh aga jah. Klambriga käib 94-99 aasta masinal

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 20 Dets 2017 00:13
Postitas Jürts
raudpats0 kirjutas: 19 Dets 2017 05:10
Martink91 kirjutas: 18 Dets 2017 20:34 kapotti pole ma küll ühelgil autol eemaldanud, selleks et kapotiall toimetada.
Aga 2,5dti mootori puhul tuleb paljude tööde puhul kojamehe mootor eemaldada, sest sisselaske kollet ei saa kätte muidu. Jube tüütu tegevus tegelikult.
kapoti eemaldad mugavuse pärast.
Või siis sellepärast,et pole raatsinud 16€ välja käia uute amortide eest ja kardad vastu pead saada kapotiga 😂😂😂

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 20 Dets 2017 11:28
Postitas Martin
Ma olen saanud, küll mitte kapotiga, aga pagasiluugiga. 4 õmblust. Pea oli 3 päeva sidemes. Risto mäletab kui talle diffri veel viisin :D
Tegu oli doonoriga, millel amordid puudusid. Sedaani luuk tuli täie lauluga lagipähe.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 20 Dets 2017 11:40
Postitas Tomzz
Martink91 kirjutas: 20 Dets 2017 11:28 Ma olen saanud, küll mitte kapotiga, aga pagasiluugiga. 4 õmblust. Pea oli 3 päeva sidemes. Risto mäletab kui talle diffri veel viisin :D
Tegu oli doonoriga, millel amordid puudusid. Sedaani luuk tuli täie lauluga lagipähe.
Sealt need teadmised siis :mrgreen:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 20 Dets 2017 16:16
Postitas raudpats0
Jürts kirjutas: 20 Dets 2017 00:13
Või siis sellepärast,et pole raatsinud 16€ välja käia uute amortide eest ja kardad vastu pead saada kapotiga 😂😂😂
mugavuse pärast.ka kojamehi on ilma kapotita lihtsam eemaldada.
laiskus kui nii võib öelda.
ja kapotiamorte on mul varus praegu kahe auto jagu.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 20 Dets 2017 16:29
Postitas Jospa
On olnud ka aegu kus kapoti amordid on ära väänatud, odav lahendus