2.5TDI susin mootori ruumis!?

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele
Vasta
jokker
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Nov 2015 05:40
Auto: Omega B FL, Nissan Patrol 2,8TD, Opel Senator B 3.0 Nissan King Cab 2,5 DTI, MB C200 2.0D
Asukoht: Soootsa, Maardu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas jokker »

Tere!
Sai tehtud küünalde vahetus (kahjuks ainult 5 kuues murdus ära). Eile peale remonti käivitus külmalt kehvasti. Pidasin seda muuks põhjuseks kunas osa pihusti torusid oli maas ja sealt pääses õhku kindlasti sisse. Tegin õhtul u. 30 km sõidu ja siis töötas hästi. Läks soojalt käima ja kõik korras. Täna hommikul otsustasin proovida külmalt käivitumist (külma -8,8 C) ja käima ta ei läinud. Starter käiab nagu segane, aga ei käivitu kuidagi. Mõtlesin, et vaatan üle küünalde relee. Peale relee lahtivõtmist (et näha visuaalselt) relee töötas ja niikaua kui põles küünalde tuli, oli kuulda etteande pumba tööd ja kostus imelik susin, nagu imeks kusagilt vaakumit sisse. Kuigi vaakumi voolikud said kõik oma kohale tagasi. Kui küünalde tuli kustus jäi kõik vaikseks.
Sai küll pikk jutt, loodan et saate aru.
On kellegi oom ka analoogseid anomaaliaid ilmutanud?
kuno666
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
Asukoht: pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas kuno666 »

110kw ? Sellel ongi selline susin seal all kui etteande pump lööb. Küte käib läbi pumba ja tekitab sellist häält . Aga kas mitte etteande pump ei peaks töötama pidevalt ? Enda omal töötab see minumeelest nii kui süüte sisse keeran siis läheb käima ja töötab pidevalt.
jokker
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Nov 2015 05:40
Auto: Omega B FL, Nissan Patrol 2,8TD, Opel Senator B 3.0 Nissan King Cab 2,5 DTI, MB C200 2.0D
Asukoht: Soootsa, Maardu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas jokker »

110 kw jah. Võimalik, et selline susin seal kogu aeg olnud. Pole vajadust seda kuulata. Ei oska öelda kas peab pidevalt töötama või ei. Omal kogemus nimetatud mootoriga puudub. Samas võiks ju töötada. Filtri juures ju tagasivooluklapp täiesti olemas. Näiteks CAT eksavatoril töötab umbes minuti peale süüte sisselülitamist., et kõik filtrid täis pumbata peale hooldust tuleb 2x süüdet anda.
Kus kohast etteandepumba relee üldse lülitus pinge saab?
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: 2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas Martin »

põhja pump jätab oma töö 10 sekundit peale süüte saamist, kui mootorit ei käivitata.
Kui mootor käivitatakse pannakse pump uuesti tööle.
äkki said mingid nirud eelsüüte küünlad sisse?
võimalik et lööb rõhu eelsüüte küünalde kaudu ka välja, kui pole korralikult sees. Mul näiteks kolm küünalt mulisesid- täiesti lambist avastasin. olid küll tuugalt, aga kuskilt küljepealt pressis rõhku välja töötamise aeg.
eetrit oled proovinud? see küll suht viimane variant, kuid siiski.
miks 110kwsel pihustitorud vaja eemaldada eelsüüte küünalde vahetuse tarbeks?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
jokker
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Nov 2015 05:40
Auto: Omega B FL, Nissan Patrol 2,8TD, Opel Senator B 3.0 Nissan King Cab 2,5 DTI, MB C200 2.0D
Asukoht: Soootsa, Maardu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas jokker »

Martink91 kirjutas: 17 Jaan 2018 21:23 põhja pump jätab oma töö 10 sekundit peale süüte saamist, kui mootorit ei käivitata.
Kui mootor käivitatakse pannakse pump uuesti tööle.
äkki said mingid nirud eelsüüte küünlad sisse?
võimalik et lööb rõhu eelsüüte küünalde kaudu ka välja, kui pole korralikult sees. Mul näiteks kolm küünalt mulisesid- täiesti lambist avastasin. olid küll tuugalt, aga kuskilt küljepealt pressis rõhku välja töötamise aeg.
eetrit oled proovinud? see küll suht viimane variant, kuid siiski.
miks 110kwsel pihustitorud vaja eemaldada eelsüüte küünalde vahetuse tarbeks?
Küündlad ostsin Maginoxist Firma MEYLE
Varuosa kood: 314 023 0000
Nimetus: Hõõgküünal
Characteristics: Pinge [V]: 11
Keermemõõt: M10 x 1
Läbimõõt [mm]: 5
Hõõgküünlateostus: järelhõõgumiskõlbulik
Hõõgküünlateostus: hõõgküülal
Võtmekaugus: 10
Ühendustehnika: Ø 4 mm
Nimivool [A]: 15
pikkus üle kõige (mm): 107
Installatsiooni sügavus (mm): 33
Koonusetõus: 63°
Vähemalt kirjelduse järgi peaksid sobima. Kuidas seda hinnata, et kas on nirud? Aku pealt proovides läksid kõik uued alla 10 sek-i punaseks.
Sellel mootoril ei saa ju töötamise ajal proovida lekkimist. :(
Eetrit proovida - mis moodi? Et töötamise ajal pihustada sinna küünalde piirkonda? Kui seda mõtlesid, siis seda pole ma teinud.
Küünalde vahetamiseks polegi vaja pihusti torusid eemaldada. Kunas katki (loe: läbi roostetanud) üks kollektori kinnitus polt (6 silinder) see kuhu alla kinnitub dekoratiivkatte kinnituse kõrv, siis võtsin kahel viimasel silindril torud maha, et kullinokkadega seda poldijupikest välja keerata - ei tulnud lahti.
Tuli mutter peale keevitada ja siis krt tuli välja koos pronks keermega. Peale poldi väljapuurimist paigaldasin selle pronksi tagasi liimiga.
Siin kirjutades tuli idee, et kas pole läbi mitte mõni temp andur? See mis ütleb ajule palju sisselaske õhu temp on. Selle järgi peaks aju ju kütte kogust regullima mida käivitamiseks silindrisse antakse. Vähemalt CAT-i mootori aju nii teeb ja miks peaks bemi mootori aju lollim olema.
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas Alaripri »

Kuidas pihustite enda olukord on? Sama mootoriga oli endalgi jama kui ühe pihusti tagasivool liiga suur oli. Algul arvasin ka eelsüüte probleemi kuid üks hommik oli juba 5c sooja ja ikka ei läinud. Ühel hetkel nagu käivitus ja ülejäänud päeva polnud probleemi, poolest pöördest läks. Järgmine hommik jälle sama jama.
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: 2.5TDI susin mootori ruumis!?

Postitus Postitas tanellenat »

Tuttaval sai just lahendatud samasugune olukord. Pihusti oli läbi.
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Vasta