Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele

Omega läbivus on võrreldes teiste autodega..

PÄRIS HEA
31
26%
HEA
30
25%
HALB
4
3%
PIGEM PAREM,KUI HALB
16
13%
KESKPÄRANE
24
20%
KEHVA POOLNE
13
11%
MIDAGI MUUD
2
2%
 
Hääli kokku: 120

Lepa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas Lepa »

Mul õnneks väga hullu pole old.Korra olen kinni old..A siis oli ka väikest tõuget vaja ja väljas jälle...
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas raudpats0 »

silluboy kirjutas:automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D

automaadil on jälle suur eelis lumehelbe nupu näol.kasutage seda kes kinni istub...
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas risto »

silluboy kirjutas:automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D
mis vahe on sund esimesel ja D-l ? :)
ja,kui väga vaja saab jõksutada küll..
hoiad õrnalt gaasi peal ja mängid R ja D
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas reims86 »

Sund esimesel ja D on vahe selline, kui kinni jääd ja nii mönigi ei oska gaasiga mängida ning vajutab selle põhja vms. Käigud laob siis ju ülesse ja kaevad ennast päris auku kust enam omal jöul ei pruugigi välja saada. Kaua sa ikka R ja D jõnksutad varsti kast laiali
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas risto »

reims86 kirjutas:Sund esimesel ja D on vahe selline, kui kinni jääd ja nii mönigi ei oska gaasiga mängida ning vajutab selle põhja vms. Käigud laob siis ju ülesse ja kaevad ennast päris auku kust enam omal jöul ei pruugigi välja saada. Kaua sa ikka R ja D jõnksutad varsti kast laiali
seda muidugi,et d-ga hakkab käike üles laduma,aga ma ei saanud silluboy mõtest täpselt aru,et esimesega pole jõudu ja d on mõtetu jne..
selge see,et kastile jõnksutamine head ei tee,aga olen ainult nii omal jõul auto liikuma saanud päris hulludest olukordadest...omega kast on pommikindel.
mul üks tuttav kasutab R näiteks käsipidurina :lol:
Viimati muutis risto, 21 Jaan 2011 10:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas mardus72 »

Nõustun Ristoga,saab ka automaadiga kenasti välja jõnksutada.Kui ikka sõiduoskust napib,ei aita siis ka manualkast,ega jumala appi kutsumine.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas Q-tok »

mardus72 kirjutas:Nõustun Ristoga,saab ka automaadiga kenasti välja jõnksutada.Kui ikka sõiduoskust napib,ei aita siis ka manualkast,ega jumala appi kutsumine.
+1


Nagu ma siin teemas juba mainunud, kõik sõltub rooli ja istme vahelisest tihendist ja selles, mis ketsid auto all on.
silluboy
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas silluboy »

point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas risto »

silluboy kirjutas:point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
korras kasti puhul ei ole vahet kas paned 1 või D...mingit jõu erinevust ei ole esimesel käigul. :wink:
kui talvereziimi sisse lüllitad,siis on tõepoolest D-ga vähem jõudu,sest auto stardib kolmanda käiguga.
Tarff123
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas Tarff123 »

silluboy kirjutas:point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
Mul samamoodi esimene automaadiga auto ja paar kuud olnud. Kinni olles olen siiski ennast välja jõnksutand kui on vähegi liikund. Tavaliselt kinni olen jäänud hooga minnes ja põhja peale, muidu ronib ikka läbi. Siis ei aita ka muud kui labidas ja kaevama :lol:
silluboy
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas silluboy »

no jh mul õnneks alati keegi kes mind bushib aga vahet pole kas istub kinni või mitte on see esimese oma valitud auto kohta oodatust mugavam ja taastamisega olen juba alustand
Kasutaja avatar
offkicker
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 03 Juun 2011 16:01
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas offkicker »

mul suvilas läheb majani tee veits tõusuga, lõpus läheb veel järsemaks...lahti seda ei lükata ja vahepeal on mõnus paks lumi kui tükk aega käinud pole
esiveoline proovis igasuguse hooga, ei liikunud meetritki...mina läksin esimese korraga peaaegu üles välja, lõpus pidi korra tagasi laskma ja läks ilusti
2.0 diisel...rehvideks olid naastud ja esimese käiguga vaikselt töristasin...
kui gaasi lappama hakata siis jääks kohe kinni...ilmselt enamus seda viga ka teevad

teine asi on muidugi kui hooga peab kuskilt läbi ronima...siis ei tohi gaasi päris maha ka lasta

talvel on manuaalkast igati kasuks...
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Westcoast
Huviline
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Nov 2011 21:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas Westcoast »

Ütleks, et pask läbivus:D sportvedrustus ja lamellrehvid= ülimadal auto ja sama seis nagu oleksid slikid all kuigi mustrit ikka päris uhkelt on :lol: :lol:
Aga 2,5 see murrab igaltpoolt läbi garantii võin kah anda kuna sai pirukaid tehes isegi 30cm lumest läbi käidud, veits jauramist ja tuli ikka ise välja :mrgreen:
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Zoa2
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas Zoa2 »

nyyd kinldasti läbivus kõigil oluliselt paranenud :)
ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..

Postitus Postitas ultimaco »

automaat , lsd ja eelmine talv ostetud rehvid ja polnud probleemi 2,5 bens kylge on ainult sitaks hea universaliga lasta :D ja ykspäev käisin mudakolkas yht tuttavat sikutamas ja sikutasin välja oli audi 26ga põhjapeal täitsa kinni...
Vasta