Kotermann MV6 -s ?

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele
mart156
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 30 Juul 2012 11:20
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas mart156 »

Ise sain sammuti 3.0-ga tunda kütuse vahet. 98-ga on ikka tuntavalt erksam ja hiljem tankisingi aind 98-t. 95 on selle mootori jaoks ilmselgelt lahja kütus.
Westcoast
Huviline
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Nov 2011 21:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Westcoast »

Tühikäigu moto heas lihtsas kohas, üleval kapote all, näitan siis pildil ka ära, 2,5-sel samas kohas, leota benaga läbi või lase brake cleanerit korralikult ja kui ei aita siis uuri kuskilt ntx kellel äsja vahetatud uus on, et kas proovida saaks.
Uue hind suht 160-180 eerot

Pilt
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Lemberg
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Lemberg »

Kas 2,0TD . 74 kw 99 a on ka tühikäigu mootor . Mul uba selles et kui kohapeal 1480-1500 pööret ja rohkem gaasi annad siis hakkab mootori tuli põlema ? :roll:
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Rax »

Westcoast kirjutas:Tühikäigu moto heas lihtsas kohas, üleval kapote all, näitan siis pildil ka ära, 2,5-sel samas kohas, leota benaga läbi või lase brake cleanerit korralikult ja kui ei aita siis uuri kuskilt ntx kellel äsja vahetatud uus on, et kas proovida saaks.
Uue hind suht 160-180 eerot

Pilt
alvadis tühikäigumootor 53 euri sobib 2.5 ja 3.0
56232754
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas petzp »

Lemberg kirjutas:Kas 2,0TD . 74 kw 99 a on ka tühikäigu mootor . Mul uba selles et kui kohapeal 1480-1500 pööret ja rohkem gaasi annad siis hakkab mootori tuli põlema ? :roll:
Loe veakoode. Ma pole küll selle mootoriga tuttav, aga diisel võtab kõik õhu, mis ta kätte saab, ära silindrisse. Pole seal sisselasketraktis ühtegi takistust ees ja tühikäigumootorit pole nagu vaja. Kütust pihustatakse vastavalt juhi soovidele tavaliselt drive-by-wire.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Tim »

Argo kirjutas:Suur mootor tahab äkilist kütust. Omal on 2,5 v6 ja sõidan ainult 98-ga.
Varem sai sõidetud ka 95- ga aga siis oligi nii ,et kui gaasi vajutasid siis oli uimane ja ei kogunud nii kiiresti kiirust kui 98-ga.
Kui võimalus siis kasuta 98-at on mootor puhtam ja minek hoopis teine.
Järele proovitud ja ei toimi kahjuks.
Mootor on "puhtam"siis kui ei ökota koguaeg linnavahel 5/6 käiguga ja õli tuleb õigel ajal vahetada.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Jospa »

Siis see 98 ei tee midagi ?
Adi King
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 15 Apr 2008 20:01
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Adi King »

No igatahes on 98 puhtam bensiin ja põleb paremini kui 95 :mrgreen: Kasutan ka ainult 98t 8) See on nagu eridiisel, sitaks parem kui tavaline diisel, :wink:
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Igaks juhuks loe ennem , mis ikka breakcleaneri pudelil ka kirjas ja võid ka kummityki peal testida, mis selle tagajärg on kui kokku puutub see keemia kummiga.Suruõhk lõhub ka pehmemaid osasid ja sod satub sinna kuhu vaja ei ole.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.

Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.

Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.
Taavi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Taavi »

Omega Sport Packet kirjutas:Igaks juhuks loe ennem , mis ikka breakcleaneri pudelil ka kirjas ja võid ka kummityki peal testida, mis selle tagajärg on kui kokku puutub see keemia kummiga.Suruõhk lõhub ka pehmemaid osasid ja sod satub sinna kuhu vaja ei ole.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.

Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.

Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.

Mootorsaagide karburaator on veidi peenemate detailidega, seal suruõhk lihtsalt jõuga lõhub. Isiklikult olen puhastanud tühikäigumootoreid juba aastaid brakecleaneriga ja mitte midagi pole halvasti mõjunud, tühikäigu mootor lihtsalt tavaline elektriline klapp

Teemasse, kas kütuse surve on mõõdetud, kui see liiga madal võib segu veidi kehvaks jääda ja sellest tulenevalt ka Probleeeme tekitada
Piilupart
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Jaan 2007 10:55
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Piilupart »

Muideks üks päev vaatasin enda mv6-e pöördeid sooja mootoriga, olid ka 500 peal ja töötas normaalselt.
Pigem võib sul olla selles et bensiini surve on jah liiga madal.
Soovitan vaadata bensiinipumpa ja selle otsas olevat sõela, et see umbes ei oleks, siis survet mõõta.
Kasutaja avatar
Argo
Klubiliige
Postitusi: 384
Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Argo »

Kas mitte kuskil ei olnud jutuks,et v6-l ongi sooja mootoriga pöörded 500 pöörde kanti. Enda v6-l ka sama moodi.
Taavi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Taavi »

Samuti on minul 500-550 sooja mootori pöörded, see normaalne
aleks25
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 01 Mär 2010 19:01
Asukoht: Lääne-Virumaa kadrina ja Vantaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas aleks25 »

Mul 3.0 v6 manuaalil ka 500 pööret tühikäigul
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitus Postitas Jospa »

Hmmmmm.....kas keegi autodatat söendaks vaadata , seal ehk täpsemini. Siiski see 500 pööret ( mul nüüdseks 490-499 rpm-i) ei seleta khapeal olevat vibratsiooni....
Vasta