2. leht 3-st

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 15 Jaan 2014 21:11
Postitas mart156
Ise sain sammuti 3.0-ga tunda kütuse vahet. 98-ga on ikka tuntavalt erksam ja hiljem tankisingi aind 98-t. 95 on selle mootori jaoks ilmselgelt lahja kütus.

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 15 Jaan 2014 21:17
Postitas Westcoast
Tühikäigu moto heas lihtsas kohas, üleval kapote all, näitan siis pildil ka ära, 2,5-sel samas kohas, leota benaga läbi või lase brake cleanerit korralikult ja kui ei aita siis uuri kuskilt ntx kellel äsja vahetatud uus on, et kas proovida saaks.
Uue hind suht 160-180 eerot

Pilt

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 15 Jaan 2014 21:35
Postitas Lemberg
Kas 2,0TD . 74 kw 99 a on ka tühikäigu mootor . Mul uba selles et kui kohapeal 1480-1500 pööret ja rohkem gaasi annad siis hakkab mootori tuli põlema ? :roll:

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 15 Jaan 2014 22:02
Postitas Rax
Westcoast kirjutas:Tühikäigu moto heas lihtsas kohas, üleval kapote all, näitan siis pildil ka ära, 2,5-sel samas kohas, leota benaga läbi või lase brake cleanerit korralikult ja kui ei aita siis uuri kuskilt ntx kellel äsja vahetatud uus on, et kas proovida saaks.
Uue hind suht 160-180 eerot

Pilt
alvadis tühikäigumootor 53 euri sobib 2.5 ja 3.0

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 15 Jaan 2014 22:58
Postitas petzp
Lemberg kirjutas:Kas 2,0TD . 74 kw 99 a on ka tühikäigu mootor . Mul uba selles et kui kohapeal 1480-1500 pööret ja rohkem gaasi annad siis hakkab mootori tuli põlema ? :roll:
Loe veakoode. Ma pole küll selle mootoriga tuttav, aga diisel võtab kõik õhu, mis ta kätte saab, ära silindrisse. Pole seal sisselasketraktis ühtegi takistust ees ja tühikäigumootorit pole nagu vaja. Kütust pihustatakse vastavalt juhi soovidele tavaliselt drive-by-wire.

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 15 Jaan 2014 23:03
Postitas Tim
Argo kirjutas:Suur mootor tahab äkilist kütust. Omal on 2,5 v6 ja sõidan ainult 98-ga.
Varem sai sõidetud ka 95- ga aga siis oligi nii ,et kui gaasi vajutasid siis oli uimane ja ei kogunud nii kiiresti kiirust kui 98-ga.
Kui võimalus siis kasuta 98-at on mootor puhtam ja minek hoopis teine.
Järele proovitud ja ei toimi kahjuks.
Mootor on "puhtam"siis kui ei ökota koguaeg linnavahel 5/6 käiguga ja õli tuleb õigel ajal vahetada.

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 16 Jaan 2014 08:43
Postitas Jospa
Siis see 98 ei tee midagi ?

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 16 Jaan 2014 10:35
Postitas Adi King
No igatahes on 98 puhtam bensiin ja põleb paremini kui 95 :mrgreen: Kasutan ka ainult 98t 8) See on nagu eridiisel, sitaks parem kui tavaline diisel, :wink:

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 17 Jaan 2014 04:50
Postitas Omega Sport Packet
Igaks juhuks loe ennem , mis ikka breakcleaneri pudelil ka kirjas ja võid ka kummityki peal testida, mis selle tagajärg on kui kokku puutub see keemia kummiga.Suruõhk lõhub ka pehmemaid osasid ja sod satub sinna kuhu vaja ei ole.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.

Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.

Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 17 Jaan 2014 08:13
Postitas Taavi
Omega Sport Packet kirjutas:Igaks juhuks loe ennem , mis ikka breakcleaneri pudelil ka kirjas ja võid ka kummityki peal testida, mis selle tagajärg on kui kokku puutub see keemia kummiga.Suruõhk lõhub ka pehmemaid osasid ja sod satub sinna kuhu vaja ei ole.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.

Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.

Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.

Mootorsaagide karburaator on veidi peenemate detailidega, seal suruõhk lihtsalt jõuga lõhub. Isiklikult olen puhastanud tühikäigumootoreid juba aastaid brakecleaneriga ja mitte midagi pole halvasti mõjunud, tühikäigu mootor lihtsalt tavaline elektriline klapp

Teemasse, kas kütuse surve on mõõdetud, kui see liiga madal võib segu veidi kehvaks jääda ja sellest tulenevalt ka Probleeeme tekitada

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 17 Jaan 2014 14:34
Postitas Piilupart
Muideks üks päev vaatasin enda mv6-e pöördeid sooja mootoriga, olid ka 500 peal ja töötas normaalselt.
Pigem võib sul olla selles et bensiini surve on jah liiga madal.
Soovitan vaadata bensiinipumpa ja selle otsas olevat sõela, et see umbes ei oleks, siis survet mõõta.

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 17 Jaan 2014 19:20
Postitas Argo
Kas mitte kuskil ei olnud jutuks,et v6-l ongi sooja mootoriga pöörded 500 pöörde kanti. Enda v6-l ka sama moodi.

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 17 Jaan 2014 21:37
Postitas Taavi
Samuti on minul 500-550 sooja mootori pöörded, see normaalne

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 17 Jaan 2014 21:44
Postitas aleks25
Mul 3.0 v6 manuaalil ka 500 pööret tühikäigul

Re: Kotermann MV6 -s ?

Postitatud: 18 Jaan 2014 06:37
Postitas Jospa
Hmmmmm.....kas keegi autodatat söendaks vaadata , seal ehk täpsemini. Siiski see 500 pööret ( mul nüüdseks 490-499 rpm-i) ei seleta khapeal olevat vibratsiooni....