anonymic kirjutas:Süsteemi tühjendamisel(üleeile) saadi 200g kätte, kas mingi osa jääb siis sellise lekkimisega ikkagi kuskile süsteemi kinni?
Sul arvatavasti need ventiilid ei pea. Neil peavad plast korgid peal olema, muidu on sodi täis ja täitmisel ei jää enam pidama ning vaikselt immitseb tühjaks. Mul sama lugu. Täideti ära ning üks ventiil ei pidanud ja jooksis umbes kuuajaga tühjaks. Mingit otsest märki näha ei ole. Neid ventiile saab vahetada. üks on nagu rehvi ventiil mis käib keerates seest välja(see mis on paisupaagipool) ja teine on juhipool all nurgas(see käib ära koos alumiinium korpusega ja ongi peamine lekkiv koht)
Radika ülemise lõdviku all,aku kõrval on 1 andur,mis peaks el.vendid käima vedama,kui visko enam jahutada ei jõua.Aga kui kont tühi,siis nad ei hakkagi tööle.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kurjaks ajab ikka küll, ostad poest tutika jahutus radika. Paned külge ja siis tuleb avastus, et ilusti niriseb otsavanni vahelt jahutusvedelikku välja. Tase igatahes
Ons keegi kliimapumpasid ka remontinud? Panime aine sisse ja UV lambiga pârast testisime... ainuke koht oli komptrssori vahelt ja alt kuskilt. Siit ka kûsimus, on kuskilt remontkomplekti ka saada?
Samas mul doonorist ûks kompressor alles, aga see seisukorda ka ei tea, vôib ka pidune olla.... samas saab seda tihedust niisama lihtsalt testida, et otsad kinni ja vaatad survet manomeetrlt? Any ideas????