Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
that what she said
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3216
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Ei sõnavara on sul kvaliteetne,kole pikkM2x kirjutas:Ah kuulge laske olla, mõni üritab siin kvaliteetkirjandust luua
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Kohale jõudsid tellitud esisillajupid. Sai 80€ eest Saksast tellitud ATP esisilla rem kmpl, teagi nüüd kas liiga kallis või liiga odav.
Hakkasin täna vahetama, kulu kolm tundi ja üks sõrmeküün. Sain ühe poole tehtud. Üks stabika kondi mutter oli NIIIII kõvasti kinni, et lammutasin seda tunnijagu aega.. see on kui relakat käepärast pole... Keeras ilusti keerme otsani välja, siis kiilus kinni ja nii kinni et teise poole võtmega kinnihoidmise koha keerasin üle. Tund aega on piisav küll, et loomingulise lähenemisega lahendus leida käepäraste vahenditega.. õnneks on tööriistakastis nii mõndagi huvitavat, millega relaka puudumise tasa saab teha. Mõni õhtu nüüd teine pool käsile võtta, siis oleks hää. Otsustasin, et praeguste rehvijuustudega keeran kokkujooksu mõõdulindi järgi parajaks, kuu teises pooles peaks finants niipalju järele jõudma, et saab tagasilla ka üle käia ja siis üks sillastendis käimine.
Miks just kuu teises pooles? Sest kuu esimeses pooles tuleb ühe kena foorumikodaniku käest uus kast ära tuua. Täna käisin Motonetis ja ostsin omale lõpuks ära pukid auto õhus hoidmiseks, et saaks julgelt all ringi roomata. Roomasin siis kohe mõnuga, koukisin juba niigi tuksi keeratud õlivanni punni lahti. Õlitase on normis. See on ka ainuke asi, mis seal normis on. Kaks kuud vana õli on pruun, kerge kõrbehaisuga jaaaa.... mõõdukalt peenikest metallipuru sees. Kuna eelmine nädal tuli PS'i pakkumine uue kasti kohta, läheb see variant käiku. VÕIKS ju viia remonti ja lasta ära diagnoosida, mis seal siis nüüd tuksis on, aga ei näe mõtet. Midagi on seal totaalselt sassis, kuna nüüd mingi aeg jälle avariireziimist välja tulles ei sõida enam 1-3 käikudega ka päris normaalselt, närviline, tõmbleb käikudega üles-alla poole gaasiga ja nõksutab kergelt käiguvahetusi. Äkki siis ikkagi worst case scenario ja turbiin õhtul? Igatahes. Loodan, et saab nädala teises pooles kaupa teha ja äkki jääb tööl tõmblemisest auto jaoks ka aega üle. Saaks äkki käikude lappimisega ühele poole. Kuigi sellest harjumusest saab raske lahti olla saama
Küsimus suurele ringile- kütusekulu. Paagi keskmine 12,4- Suht jahedad ilmad alles, sõidud enamjaolt alla 25km ots, omajagu on Tallinnas ummikutes ja foorist-foorini tallamist. Mõni väidab, et peaks kõvasti madalam olema, tehas väidab et täitsa normaalne. Ikkagi 2 tonni ligi auto automaatkasti otsas? Või annaks midagi ära teha? Kulu ennast metsikult ei häirigi, häirib aga see, et kompu väidab kuluks alla 10, see on ikka puhta metsa. Pumpa peale lööma veel?
Hakkasin täna vahetama, kulu kolm tundi ja üks sõrmeküün. Sain ühe poole tehtud. Üks stabika kondi mutter oli NIIIII kõvasti kinni, et lammutasin seda tunnijagu aega.. see on kui relakat käepärast pole... Keeras ilusti keerme otsani välja, siis kiilus kinni ja nii kinni et teise poole võtmega kinnihoidmise koha keerasin üle. Tund aega on piisav küll, et loomingulise lähenemisega lahendus leida käepäraste vahenditega.. õnneks on tööriistakastis nii mõndagi huvitavat, millega relaka puudumise tasa saab teha. Mõni õhtu nüüd teine pool käsile võtta, siis oleks hää. Otsustasin, et praeguste rehvijuustudega keeran kokkujooksu mõõdulindi järgi parajaks, kuu teises pooles peaks finants niipalju järele jõudma, et saab tagasilla ka üle käia ja siis üks sillastendis käimine.
Miks just kuu teises pooles? Sest kuu esimeses pooles tuleb ühe kena foorumikodaniku käest uus kast ära tuua. Täna käisin Motonetis ja ostsin omale lõpuks ära pukid auto õhus hoidmiseks, et saaks julgelt all ringi roomata. Roomasin siis kohe mõnuga, koukisin juba niigi tuksi keeratud õlivanni punni lahti. Õlitase on normis. See on ka ainuke asi, mis seal normis on. Kaks kuud vana õli on pruun, kerge kõrbehaisuga jaaaa.... mõõdukalt peenikest metallipuru sees. Kuna eelmine nädal tuli PS'i pakkumine uue kasti kohta, läheb see variant käiku. VÕIKS ju viia remonti ja lasta ära diagnoosida, mis seal siis nüüd tuksis on, aga ei näe mõtet. Midagi on seal totaalselt sassis, kuna nüüd mingi aeg jälle avariireziimist välja tulles ei sõida enam 1-3 käikudega ka päris normaalselt, närviline, tõmbleb käikudega üles-alla poole gaasiga ja nõksutab kergelt käiguvahetusi. Äkki siis ikkagi worst case scenario ja turbiin õhtul? Igatahes. Loodan, et saab nädala teises pooles kaupa teha ja äkki jääb tööl tõmblemisest auto jaoks ka aega üle. Saaks äkki käikude lappimisega ühele poole. Kuigi sellest harjumusest saab raske lahti olla saama
Küsimus suurele ringile- kütusekulu. Paagi keskmine 12,4- Suht jahedad ilmad alles, sõidud enamjaolt alla 25km ots, omajagu on Tallinnas ummikutes ja foorist-foorini tallamist. Mõni väidab, et peaks kõvasti madalam olema, tehas väidab et täitsa normaalne. Ikkagi 2 tonni ligi auto automaatkasti otsas? Või annaks midagi ära teha? Kulu ennast metsikult ei häirigi, häirib aga see, et kompu väidab kuluks alla 10, see on ikka puhta metsa. Pumpa peale lööma veel?
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
kulu 12/100 on suht normaalne tallinnas. mul oli soojaga ca 20°+ rohelisel ca 14 sajale tallinnas.
pump tahab väheke peale saada veel jah.
pump tahab väheke peale saada veel jah.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2749
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
kui mu tds tehaseseades automaat oli, siis minu maksimum oli ikka 9/100jale tallinnas. Alla ei saanud ja ülespoole ka mitte.
Maanteel oli ainult oluliselt ökom.
Täitsa võimalik et turbiinas tahab remonti saada, aga siis pole uut kasti vaja vaid uut turbiini
Maanteel oli ainult oluliselt ökom.
Täitsa võimalik et turbiinas tahab remonti saada, aga siis pole uut kasti vaja vaid uut turbiini
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Uus kast tuleb koos turbiiniga. Kui õlivannist juba metalli välja voolas, siis ei hakka enam jampsima jupikaupa. Võtan selle maha ja viin maale garaaži mängimiseks, võtan laiali ja vaatan mis karul kõhus. Ebays on 4l30e kastide rebuild kitid 100-150$, vb teen kunagi tagavarakastiks omale.
Otsin siin igavusest vahepeal rehve omale, leidsin sellised asjad: Sonar SX-1. Tutikate rehvide eest 38.- tk on päris asine hind. Vaatasin et välismaalastel on arvamused täiesti seinast seina, üks kiidab taevani selle hinna eest, teine ütleb et ei ostaks vaenlasele ka. Kellelgi kohalikest kogemusi?
Otsin siin igavusest vahepeal rehve omale, leidsin sellised asjad: Sonar SX-1. Tutikate rehvide eest 38.- tk on päris asine hind. Vaatasin et välismaalastel on arvamused täiesti seinast seina, üks kiidab taevani selle hinna eest, teine ütleb et ei ostaks vaenlasele ka. Kellelgi kohalikest kogemusi?
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Hifly ostsin 1 paari ja panin astrale alla, neid saab ka peaaegu sama raha eest 225/45r17
Täitsa ok oli vihmaga, kurvikiirust kannatas ja vett juhtis ka täitsa hästi ära
Point-s ka väga hea ~50€ tk neid mul vectra c-l terve jooks ning teisel vectral jooks barum-e mis on neist parimad, aga maksavad ka rohkem
Täitsa ok oli vihmaga, kurvikiirust kannatas ja vett juhtis ka täitsa hästi ära
Point-s ka väga hea ~50€ tk neid mul vectra c-l terve jooks ning teisel vectral jooks barum-e mis on neist parimad, aga maksavad ka rohkem
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Vahepeal sai ka teine pool esisillast korda teha. Päris valutult ei läinud, suutsin õõtsa tagumise poldi "ära kaotada". Nimelt altpoolt puksist välja lüües kukkus otsapidi mootori alusraami sisse. Nii pahasti, et välja enam ei koukinud, varre otsas magnetit ka pole.. Jäi siis ööseks puki otsa, hommikul K-rautast uus polt ja valmis. Tükk maad parem sõita. Teed otsib ikka natuke, aga jupi talutavam on.
Tõin SilverASHi käest uue kasti ja plaan täna õhtul taidlema hakata sellega. Näpunäited oodatud, kui keegi tahab appi tulla, saab kuuspakiga tasustatud
Tõin SilverASHi käest uue kasti ja plaan täna õhtul taidlema hakata sellega. Näpunäited oodatud, kui keegi tahab appi tulla, saab kuuspakiga tasustatud
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Pidid ju mu ära ootama neeger
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Hakka ujuma, jõuad õhtul siia
Aga ei, on a more serious note, kui sa viitsid tulla, siis ma võin homme õhtuks ka lükata, mul vahet pole. For the old time's sake
Aga ei, on a more serious note, kui sa viitsid tulla, siis ma võin homme õhtuks ka lükata, mul vahet pole. For the old time's sake
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Nonii. Higi, verd ja pisaraid läks omajagu, aga vahetatud kast sai.
Hakkasin siis hurraaga eile nelja paiku pihta, et kaua sellega ikka läheb. Bemmi manu vahetuseks läks kaks ja pool tundi. Oh well.
Esimene üllatus oli kaks E16 või E18 torxi. Bemari kastil oli E14 kõige suurem. Õnneks 15 padrun istus parajalt peale ja nii suurt torxi õnneks naljalt üle ei keera. Teine probleem oli starteri mahasaamine. Peaagu kolmveerand tundi mässamist lõppes ikkagi sisselaske mahatõmbamisega, oli ka aeg, sest kasti pealsed 19 poldid oleks seda niikuinii vajanud. Kasti maha saamine oli õnneks suhts lihtne, risti lauad üle estakaadi, vaikselt tungi peale alla ja sealt tõmbasin süles maha juba.
Niisiis, kaks kasti kõrvuti, olin koja vahetusega juba arvestanud. Terve mõistuse hääleke ütles, et võta vanalt kastilt esimesena, saad käe valgeks ja ei keera uuel midagi tuksi. Õnn oligi, vanal tõmbasin kogu overdrive'i planetaarsüsteemi koja tagant välja ja uuel selle tagasitoppimine oleks suht igaviku võtnud. Hakkas ka uuel vaikselt tulema, aga juba teadsin nuudile kerge koksaka anda ja jäi kenasti sisse. Vanal kastil planetaarikompotist pudenes siduriketta tükikesi ja muud jama kohe välja, niiet ilmselt viga leitud.
Uue tagasi allatoppimine nii õnnelikult ei läinud, abikaasa pole mul teab mis jõujunn ja ise ka juba suht väsinud, kuna kasti tagasi allapaneku ajaks oli juba päike loojunud. Sai töökojast koormarihm otsitud ja kiskusin sellega kasti laudade peale üles tagasi, prussid vahele veel ja prusside vahele igast kättejuhtuva jama vaheletoppimisega (mittevajalikest padrunitest haamriteni välja) tõstsin vaikselt õigesse asendisse. Siis paar ilu ja jõunumbrit, lükkasin enamvähem paika ja hakkasin polte kinni tõmbama, läks päris kenasti paika. Ja siis avastasin et uus turbiin ei sobi...
Kastid panin küll kõrvuti ja kontrollisin üle, aga ega mitte ometi ju turbiine... Kolmese turbiin on teatavasti kuue poldiga, mis on peenemad kui TD kolme poldi kinnitus. Seda ma enne välja ei jaganud.. Pool kaksteist tuli raske otsus, et kast tuleb uuesti lahti võtta. Tõmbasin niipalju eemale, et sain turbiini kätte, torkasin vana otsa tagasi ja tõmbasin uuesti paika. See võttis aga päris tükk aega, kuna ei märganud seda, et turbiin ja hooratas omavahel korralikult ei ühti ja ei lasknud kasti korralikult kokku minna. Tunni jagu jamamist ja kasti kõrgustpidi kangutamast pani lõpuks mõistuse pähe ja kui turbiini paika ajasin, hakkas asi juba ilmet võtma.
Ühe paiku öösel oli kast all, kaheks enamus jubinaid allpool korras, poole kolmeks kapotialune uuesti koos ja sai esimest käivitust proovida. Käigukang oli aga pargi peal, 3 käigu tuluke põles ja üle N tahapoole ei lähe, ehk auto ei käivitu. Selge, varras vale pikkusega. Lootsin reguleerimisega hakkama saada, aga kiiresti sai selgeks, et V6 hoob on hoopis pikem kui TD oma. Õnneks kasti veel kuskile kraavi lükanud ei olnud... 15 minuti pärast roomasin surmväsinult ja värisevate jalgadega mööda estakaadi tagasi salongi. Eelsüüte spiraal kustus jaa...
Aku oli tühjaks saanud. Niikui võtit keerasin, oli armatuur pime. Kell on kolm öösel. Esimene mõte oli puksiirabi kutsuda ja käivitusakust käima lasta. Hind aga läbi telefoni tuli selline, et odavam oleks Tallinki taksoga lähimasse bensukasse sõita, uus aku osta ja tagasi tulla. Võtsin Taxify'st esimese ettejuhtuva takso, haarasin kapoti alt aku kaasa ja läksime Viimsist ära Tondile koju magama.
Ärkasin siis kella 2 paiku päeval, kõik kohad valutavad auto all maadlemisest, akul 60% vunki sees, sai tagasi auto juurde sõidetud taksoga. Aku peale, laksust käima. Kast...
Ikka vigane. No hea küll, kuna arvutil oli aku tühi, siis kaasa ei võtnud, mõtlesime et lähme koju, kustutab veakoodid ära ja vaatab edasi. 20 minutit Viimsi-Tondi otsaga oli meel üsna must...
Kodus OpCom sappa, veakoodid nulli ja ohhoo- P0743 (1) TCC circuit voltage high asemel oli veakood P0743 (4) TCC circuit open. Lisandunud oli P0748, Pressure regulator solenoid vms circuit open. No selge, ikkagi elektriviga.
Laksasin auto külje pukkide peale üles, ronisin alla, võtsin juba tagumised pistikud lahti, et tõmban juhtmed kapoti alla välja, seal hea ruumikas sebida. Ja siis avastan, et ööpimedusega ei ole esimest väikest pistikut päris põhjani lükanudki. Kangutasin selle paika, panin teised ka tagasi ja siis südamevärinal pulti. Arvuti järgi, auto käima. Kast normaalne, veakoode pole. Tegin igaks petteks kõigi solenoidide testid ja kontrollisin uuesti koode, nada.
See saaga siis lõpuks läbi. Sai pesus käidud ja tähistamiseks/testsõiduks väike tripp Jägala joale tehtud, väike poosekas ka autost
Hakkasin siis hurraaga eile nelja paiku pihta, et kaua sellega ikka läheb. Bemmi manu vahetuseks läks kaks ja pool tundi. Oh well.
Esimene üllatus oli kaks E16 või E18 torxi. Bemari kastil oli E14 kõige suurem. Õnneks 15 padrun istus parajalt peale ja nii suurt torxi õnneks naljalt üle ei keera. Teine probleem oli starteri mahasaamine. Peaagu kolmveerand tundi mässamist lõppes ikkagi sisselaske mahatõmbamisega, oli ka aeg, sest kasti pealsed 19 poldid oleks seda niikuinii vajanud. Kasti maha saamine oli õnneks suhts lihtne, risti lauad üle estakaadi, vaikselt tungi peale alla ja sealt tõmbasin süles maha juba.
Niisiis, kaks kasti kõrvuti, olin koja vahetusega juba arvestanud. Terve mõistuse hääleke ütles, et võta vanalt kastilt esimesena, saad käe valgeks ja ei keera uuel midagi tuksi. Õnn oligi, vanal tõmbasin kogu overdrive'i planetaarsüsteemi koja tagant välja ja uuel selle tagasitoppimine oleks suht igaviku võtnud. Hakkas ka uuel vaikselt tulema, aga juba teadsin nuudile kerge koksaka anda ja jäi kenasti sisse. Vanal kastil planetaarikompotist pudenes siduriketta tükikesi ja muud jama kohe välja, niiet ilmselt viga leitud.
Uue tagasi allatoppimine nii õnnelikult ei läinud, abikaasa pole mul teab mis jõujunn ja ise ka juba suht väsinud, kuna kasti tagasi allapaneku ajaks oli juba päike loojunud. Sai töökojast koormarihm otsitud ja kiskusin sellega kasti laudade peale üles tagasi, prussid vahele veel ja prusside vahele igast kättejuhtuva jama vaheletoppimisega (mittevajalikest padrunitest haamriteni välja) tõstsin vaikselt õigesse asendisse. Siis paar ilu ja jõunumbrit, lükkasin enamvähem paika ja hakkasin polte kinni tõmbama, läks päris kenasti paika. Ja siis avastasin et uus turbiin ei sobi...
Kastid panin küll kõrvuti ja kontrollisin üle, aga ega mitte ometi ju turbiine... Kolmese turbiin on teatavasti kuue poldiga, mis on peenemad kui TD kolme poldi kinnitus. Seda ma enne välja ei jaganud.. Pool kaksteist tuli raske otsus, et kast tuleb uuesti lahti võtta. Tõmbasin niipalju eemale, et sain turbiini kätte, torkasin vana otsa tagasi ja tõmbasin uuesti paika. See võttis aga päris tükk aega, kuna ei märganud seda, et turbiin ja hooratas omavahel korralikult ei ühti ja ei lasknud kasti korralikult kokku minna. Tunni jagu jamamist ja kasti kõrgustpidi kangutamast pani lõpuks mõistuse pähe ja kui turbiini paika ajasin, hakkas asi juba ilmet võtma.
Ühe paiku öösel oli kast all, kaheks enamus jubinaid allpool korras, poole kolmeks kapotialune uuesti koos ja sai esimest käivitust proovida. Käigukang oli aga pargi peal, 3 käigu tuluke põles ja üle N tahapoole ei lähe, ehk auto ei käivitu. Selge, varras vale pikkusega. Lootsin reguleerimisega hakkama saada, aga kiiresti sai selgeks, et V6 hoob on hoopis pikem kui TD oma. Õnneks kasti veel kuskile kraavi lükanud ei olnud... 15 minuti pärast roomasin surmväsinult ja värisevate jalgadega mööda estakaadi tagasi salongi. Eelsüüte spiraal kustus jaa...
Aku oli tühjaks saanud. Niikui võtit keerasin, oli armatuur pime. Kell on kolm öösel. Esimene mõte oli puksiirabi kutsuda ja käivitusakust käima lasta. Hind aga läbi telefoni tuli selline, et odavam oleks Tallinki taksoga lähimasse bensukasse sõita, uus aku osta ja tagasi tulla. Võtsin Taxify'st esimese ettejuhtuva takso, haarasin kapoti alt aku kaasa ja läksime Viimsist ära Tondile koju magama.
Ärkasin siis kella 2 paiku päeval, kõik kohad valutavad auto all maadlemisest, akul 60% vunki sees, sai tagasi auto juurde sõidetud taksoga. Aku peale, laksust käima. Kast...
Ikka vigane. No hea küll, kuna arvutil oli aku tühi, siis kaasa ei võtnud, mõtlesime et lähme koju, kustutab veakoodid ära ja vaatab edasi. 20 minutit Viimsi-Tondi otsaga oli meel üsna must...
Kodus OpCom sappa, veakoodid nulli ja ohhoo- P0743 (1) TCC circuit voltage high asemel oli veakood P0743 (4) TCC circuit open. Lisandunud oli P0748, Pressure regulator solenoid vms circuit open. No selge, ikkagi elektriviga.
Laksasin auto külje pukkide peale üles, ronisin alla, võtsin juba tagumised pistikud lahti, et tõmban juhtmed kapoti alla välja, seal hea ruumikas sebida. Ja siis avastan, et ööpimedusega ei ole esimest väikest pistikut päris põhjani lükanudki. Kangutasin selle paika, panin teised ka tagasi ja siis südamevärinal pulti. Arvuti järgi, auto käima. Kast normaalne, veakoode pole. Tegin igaks petteks kõigi solenoidide testid ja kontrollisin uuesti koode, nada.
See saaga siis lõpuks läbi. Sai pesus käidud ja tähistamiseks/testsõiduks väike tripp Jägala joale tehtud, väike poosekas ka autost
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Joppas ära sul, et sinu turbiin korras oli
Kast toimib hästi?
Kast toimib hästi?
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Jah, täitsa ok tundub praegu. Kui aega saab, vahetan õli ja filtri ka ära mingi aeg. Seekord ise, mitte enam julma raha eest.
Kogu selle saaga lõpuks jagasin ka välja, miks vin-koodi järgi kastifilter ei sobinud. Td'l peab olema ar25 kast, ju on ar35'l nõks erinev see.
Kogu selle saaga lõpuks jagasin ka välja, miks vin-koodi järgi kastifilter ei sobinud. Td'l peab olema ar25 kast, ju on ar35'l nõks erinev see.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Kasti õli filtrid on jah erinevad. Mul läks meelest, mul isegi on üks filter olemas, oleks kaasa andnud. Võid tulla millalgi läbi, annan kaasa.M2x kirjutas:Jah, täitsa ok tundub praegu. Kui aega saab, vahetan õli ja filtri ka ära mingi aeg. Seekord ise, mitte enam julma raha eest.
Kogu selle saaga lõpuks jagasin ka välja, miks vin-koodi järgi kastifilter ei sobinud. Td'l peab olema ar25 kast, ju on ar35'l nõks erinev see.