K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Tahaks just esimest käiku vähe teravamaks teha.
Et saaks kohapealt vähe jõhkramalt minema ampsata.
Kasti õli hiljuti vahetatud muutis vähä elavamaks küll aga võiks ikka natzu paremph olla.
Äkki keegi oskab kuidagi aidata?
Et saaks kohapealt vähe jõhkramalt minema ampsata.
Kasti õli hiljuti vahetatud muutis vähä elavamaks küll aga võiks ikka natzu paremph olla.
Äkki keegi oskab kuidagi aidata?
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Hoia kohapeal pidur all kui käik sees ja vajuta ka gaas põhja. Kui pöörded tõusevad 3000-4000 lase pidur lahti ja peaks minema äkilisemalt edasi küll.
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
niimoodi tahab kohapeal hirmsasti kärsatama hakata
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Ilmselt tegu neljakäigulise automaadiga? Sel juhul on esimese käigu maksimumkiiruseks ca 95kmh, nii et erilist teravust sealt loota pole.
Pakuks välja kolm varianti:
1) ehitada manuaaliks
2) paigaldada viiekäiguline automaatkast
3) paigaldada aeglasem peaülekanne
Kõige reaalsem, lihtsam ja odavam on ilmselt esimene variant. Ka kolmas variant ei tohiks ulmekeeruline olla, samas võib seda olla sobiva ülekandearvu ja võimsusvaruga peaülekande leidmine. Kindlasti suureneb selle tegevuse tagajärjel kütusekulu (eelkõige maanteel).
Muide, kas manuaali ja automaadi peaülekanne on sama "kiired"?
Pakuks välja kolm varianti:
1) ehitada manuaaliks
2) paigaldada viiekäiguline automaatkast
3) paigaldada aeglasem peaülekanne
Kõige reaalsem, lihtsam ja odavam on ilmselt esimene variant. Ka kolmas variant ei tohiks ulmekeeruline olla, samas võib seda olla sobiva ülekandearvu ja võimsusvaruga peaülekande leidmine. Kindlasti suureneb selle tegevuse tagajärjel kütusekulu (eelkõige maanteel).
Muide, kas manuaali ja automaadi peaülekanne on sama "kiired"?
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
aijah ulmeks kisub ära juba
manuaali ei taha muidu ei oleks enam seda mugavust ja kahjux kast töötab ka ideaalselt et ei taha aretama hakata
aga kas kuidagi ei saaks et ta esimest käiku libistaks kuidagi rohkem kõrgematele pööretele et jõulisemalt minema haukata
olen kuulnud ka kõlakat et mõned sepad on kasti ümber seadistanud?
manuaali ei taha muidu ei oleks enam seda mugavust ja kahjux kast töötab ka ideaalselt et ei taha aretama hakata
aga kas kuidagi ei saaks et ta esimest käiku libistaks kuidagi rohkem kõrgematele pööretele et jõulisemalt minema haukata
olen kuulnud ka kõlakat et mõned sepad on kasti ümber seadistanud?
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Kas kasti tarkvara ei muudeta mitte siis, kui on ka mootorit järgi aidatud?
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Kui mootori pöörded 3000-4000 p/m siis on juba midagi psses kastiga. Üldiselt pole tehase kastid kiirendusmasinatele sobivad ja seega pead leppima sellega, mis on. USA tootjad valmistavad ka midugi spets. darg-i turbiine, kettaid jms.caravan94 kirjutas:Hoia kohapeal pidur all kui käik sees ja vajuta ka gaas põhja. Kui pöörded tõusevad 3000-4000 lase pidur lahti ja peaks minema äkilisemalt edasi küll.
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Loomulikult!antonman kirjutas:et ühesõnaga on jokk mu plaaniga jah?
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
kas keegi on vahetanud neljakäigulist viiekäigulise vastu ja kas peab ka aju ja juhtmestiku vahetamaopelist kirjutas:Ilmselt tegu neljakäigulise automaadiga? Sel juhul on esimese käigu maksimumkiiruseks ca 95kmh, nii et erilist teravust sealt loota pole.
Pakuks välja kolm varianti:
1) ehitada manuaaliks
2) paigaldada viiekäiguline automaatkast
3) paigaldada aeglasem peaülekanne
Kõige reaalsem, lihtsam ja odavam on ilmselt esimene variant. Ka kolmas variant ei tohiks ulmekeeruline olla, samas võib seda olla sobiva ülekandearvu ja võimsusvaruga peaülekande leidmine. Kindlasti suureneb selle tegevuse tagajärjel kütusekulu (eelkõige maanteel).
Muide, kas manuaali ja automaadi peaülekanne on sama "kiired"?
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Aju kindlasti, tõenäoliselt ka juhtmestiku, sest tegu ju täiesti erinevate kastidega.innu kirjutas:kas keegi on vahetanud neljakäigulist viiekäigulise vastu ja kas peab ka aju ja juhtmestiku vahetama
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
opelist kirjutas:Aju kindlasti, tõenäoliselt ka juhtmestiku, sest tegu ju täiesti erinevate kastidega.innu kirjutas:kas keegi on vahetanud neljakäigulist viiekäigulise vastu ja kas peab ka aju ja juhtmestiku vahetama
Täpselt nii. Juhmestik ka.
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
aga ikka kas keegi on vahetanud või asi ainult teoreetiline
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
Siin piisab teooriast. 1. aju teine, 2. kast teine 3. pistikud teisedinnu kirjutas:aga ikka kas keegi on vahetanud või asi ainult teoreetiline
Re: K: Kuidas mv6 automaati vähe teravamaks teha?
lihtsam oleks sis ju facelift osta!
kas facelift on on naq mugavam ja parem kui omegab?
ei ole ise weel proovida saand
kas facelift on on naq mugavam ja parem kui omegab?
ei ole ise weel proovida saand