probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab
Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Anna siis teada kas sinul ühendab autoga ära. Minu autoga ühendust ei saanud. 98 a bensukal sai airbagi ja abs lugeda ainult.rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr
Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
kuidas seda egr puhastada siis
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
asi ei ole pööretes vaid vahepeal viskab sõiduajal tule põlema...ja enne ei kustu kui süüde välja ja uuesti...
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Korrasolekut saad kontrollida nagu järgneval videol:japs4u kirjutas:kuidas seda egr puhastada siis
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud
http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina puhastasin lihtsalt break cleaneriga.
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
jah.japs4u kirjutas:ja seal videos on korras klapp eeldan
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Aga kus see andur asub, ma seda ei näe kus on rihma jooksViin50 kirjutas:see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Antud klapp ikka EGR...?Kas elekroonika pistikut polegi seal küljes või ongi vaakumiga juhitav(vaakumit juhib solenoid)?rocker kirjutas:Korrasolekut saad kontrollida nagu järgneval videol:
http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina puhastasin lihtsalt break cleaneriga.
Minul ei hakanud see seade üldse tööle-interface error...rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr
Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab
Mul aliexpressist tellitud praegune seade.
Mõningad hinna näited... ja mida kodumaal vahendajad küsivad
http://www.aliexpress.com/price/test-opcom-price.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Andur asub juhiratta ja mootori vahel, põhimõtteliselt mootori all, kui laskud juhiukse juurde põlvili ja vaatad autoalla mootori poole siis jääb kohe andur silmaLemberg kirjutas:Aga kus see andur asub, ma seda ei näe kus on rihma jooksViin50 kirjutas:see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
jutt oligi ju et auto ei näita pöördeid mingi hetk ning mootori tuli põleb, järelikult on andur oma töö lõpetanud. põdesin viimased kuuaega sama olukorda igapäev, räägin lühidalt oma olukorra mis mul oli hiljuti, hommikul panin käima kõik ilus ja korras, sõidan ja mingi hetk lööb mootori tule põlema, autol kaob ära jõud ja pöörde seier kukub nulli ja jääbki sinna nulli, lülitan mootori välja käivitan ja kõik korras , panin järgi arvuti ja näitas et väntvõlli andur on pekkis ja egr klapp ei toimeta. vahetasin anduri, puhastasin egr klapi (samuti breik kliineriga) ja sõidan juba teist nädalat nagu inimenejaps4u kirjutas:asi ei ole pööretes vaid vahepeal viskab sõiduajal tule põlema...ja enne ei kustu kui süüde välja ja uuesti...
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Minul ei hakanud see seade üldse tööle-interface error...[/quote]rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr
Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab
Mina sain ainult airbagile ligi, st. veakoodi kustutatud, mõnele asjale näitas veel midagi, aga suht tühi maa, soft ise juba paneb villast, näiteks mõnda autot ei saagi tema nimest kaugemale klõpsata
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw
Nii, esimesed külmad käes ja jälle jama majas:
Panen auto käima (2.0 dti 74 kw) käivitub kenasti, tühikäigul ei puterda, ei suitse.
Kui gaasi anda siis hakkab puterdama, ja viskab mootori tule põlema ja tagant sinise välja.
Ideid???
Panen auto käima (2.0 dti 74 kw) käivitub kenasti, tühikäigul ei puterda, ei suitse.
Kui gaasi anda siis hakkab puterdama, ja viskab mootori tule põlema ja tagant sinise välja.
Ideid???
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999