2. leht 3-st

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 20 Nov 2010 12:01
Postitas meduus
Aga kuidas selle 2,0tdiga on kellegil kogemusi.
Ühtlasi tahaks teada kas kastid ja diffrid on erinevatel diislitel samad

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 20 Nov 2010 12:08
Postitas kait
meduus kirjutas:Ühtlasi tahaks teada kas kastid ja diffrid on erinevatel diislitel samad
Ei ole samad.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 20 Nov 2010 12:15
Postitas meduus
Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 20 Nov 2010 18:48
Postitas kait
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 21 Nov 2010 02:24
Postitas Jürts
kait kirjutas:
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Meduus sai illlgelt targemaks :lol: Aga Kait,tänks,et viitsisid vastata ja pikalt ei saatnud :mrgreen:

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 21 Nov 2010 10:43
Postitas meduus
Targemaks sain ikka.Diffrid on erinevad aga kuidas on käigukastidega pärin selleks,et äkki tuleb üks 2.0dti asendada 2.5 diisliga. Kait kindlasti teab millised muudatused elektroonikas tuleb teha?

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 21 Nov 2010 10:55
Postitas opelist
2.2 DTI mootoriga pakuti ainult manuaalkasti ning ainus elektroonika selle juures on ilmselt tagurdamistulede lüliti :lol:

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 21 Nov 2010 12:50
Postitas kait
opelist kirjutas:2.2 DTI mootoriga pakuti ainult manuaalkasti ning ainus elektroonika selle juures on ilmselt tagurdamistulede lüliti :lol:

Just. Lisaks tuleks ümber lasta progeda komputer, et saada adekvaatset kütusekulu näitu ning, et oleks ka kompuutril teada, et kastilt enam mingit reaalset veahoiatust tulemas ei ole. Tagurdustule lüliti pistik tuleks siis ka ühendada vastavalt. Lisaks on automaadil olemas ju starteri katkestus ja süüteluku asendilukk, see tuleks siis ka ümber sättida. Seda kõike juhul kui on manuaalile üleminek.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 23 Nov 2010 08:52
Postitas Klots
kait kirjutas:
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Kindel,et 2.2 diisli ülekanne on 3.7 mitte 3.45? Auto andmed ja varustuse nimekiri vähemalt väidab nii.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 23 Nov 2010 20:06
Postitas kait
Klots kirjutas:
kait kirjutas:
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Kindel,et 2.2 diisli ülekanne on 3.7 mitte 3.45? Auto andmed ja varustuse nimekiri vähemalt väidab nii.

Täitsa huvitav jah....
Mul üks tark koht väidab, et ainult 2.5 diislitel on 3.45. Aga sinu varustuse info järgi pole see nii.....krt neid Oplei asju teab. :D

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 26 Nov 2010 22:57
Postitas meduus
Targad rääkige mida tuleks 99a 2.0 diisli ostmisel peale pumba ja käivitamise vaadata.
Plaan esmaspäeval ostama minna.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 26 Dets 2010 19:56
Postitas vivaldi
Aga mina küsisksin lihtsalt uudishimust mõnda aja.

Kelle mootor see 110kw disla siis on. Üks väidab, et Opeli enda oma ja paras jama kuid teine väidab, et ikkagi veel BMW oma millele üks nukk juurde poogitud. Mis siis õige on?

Teine asi. Kui vaadata mobile.de kuulutusi siis selle mootoriga masinaid on müügis kül vähe, aga nii mõnelgi on mootor laiali. Mis siis selle põhjus võib olla? Kas sarnane viga nagu Chrysleritel on, et kiirteedel ketid lendavad laiali, või milles viga?

Igatahes huvitav oleks seda kõike harimise eesmärgil teada :D

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 26 Dets 2010 20:39
Postitas opelist
BMW mootor, Opeli peal deforsseeritud. Automaatkasti korral võivad mootori rikkuda sisselaskekollektoris olevad pöördsiibrid, mis otsustavad läbi mootori kulgeda (ka foorumis üks selline teema). Seda viga esineb ka automaatkastiga 2.5 ja 3.0 BMW-del.

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 26 Dets 2010 20:50
Postitas vivaldi
Ühesõnaga on mootori laiali jooksimse põhjus üldjuhul nendes pöördsiibrites?

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitatud: 27 Dets 2010 12:23
Postitas kait
vivaldi kirjutas:Ühesõnaga on mootori laiali jooksimse põhjus üldjuhul nendes pöördsiibrites?
Nii ta on jah. Aga väga hea mootor on!