K:Ukse liistude eemaldamine
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 420
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
K:Ukse liistude eemaldamine
Küsimus kuidas käivad omega B ukse liistud maha ei taha ennem kangutama hakata need niigi pidurad.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
- Omega 978
- Huviline
- Postitusi: 522
- Liitunud: 09 Sept 2008 16:54
- Asukoht: Tallinn/Anija
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K:Ukse liistude eemaldamine
Enda oomil igatahes kangutamis meetodil meelitanud ukselt neid! Enamasti need nagunii servast lahti!
Viimati muutis Omega 978, 08 Mai 2013 18:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: K:Ukse liistude eemaldamine
Kui ukse värvkattest savi siis peenikese traadiga sarnasel meetodil nagu klaasigagi. Või kipsinoaga vaikselt lõikad kahepoolset teipi maha.
Kui aga liistust savi siis lihtsalt küüned taha ja sikuta.
Kui aga liistust savi siis lihtsalt küüned taha ja sikuta.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 420
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: K:Ukse liistude eemaldamine
Oleks vaja liist valutult maha võtta ja peale panna
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K:Ukse liistude eemaldamine
See valutult mahavõtmine on üldjuhul paras trikk, mis ei kuku alati hästi välja. Omapoolse soovitusena ütleks (vanal bemaril toimis), pööra rõhku sellele, et liist ja liistupoolsed kinnitused jäävad terveks ja pärast tagasi panemiseks vaata, kuhu on uusi tüübleid vaja. Raunexis on näiteks päris ok valik tüübleid, sain sealt bemari ukseliistudele(hinda ei mäleta, aga sentidega igatahes) ja Omegale ntx karbikatte tüüblid/klambrid 1€ tk, see ei ole minuarust väga jõhker väljaminek, et asi pärast korralikult tagasi saada... ei poolda mingeid nipuka/teibi/liimi lahendusi eriti...
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...