Selge, lasen korralikult maha jahtuda ja proovin siis uuesti.
Tanel
Selge, lasen korralikult maha jahtuda ja proovin siis uuesti.
Ei mäleta et oleks keroga jamanud.
Kui sa mõtled välisõhutempi, siis selle anduri signaaliga enam muret pole. Lõikasin juhtme läbi ja vedasin otse toite. Kõik kero sees olevad andurid on korras, küünal uus. Tööle ikka ei hakka, proovisin china opcomiga ligi saada, ei õnnestu.
Eberile ei saagi ligi.selleks omaette diagnostika mis omegal ja mõnedel selle põlvkonna masinatele ligi läheb.. kas küttepump hakkab tööle.Roadrunner16 kirjutas: ↑14 Okt 2018 14:10Kui sa mõtled välisõhutempi, siis selle anduri signaaliga enam muret pole. Lõikasin juhtme läbi ja vedasin otse toite. Kõik kero sees olevad andurid on korras, küünal uus. Tööle ikka ei hakka, proovisin china opcomiga ligi saada, ei õnnestu.
Tanel
Küttepump ei hakka tööle, ventilaator ei hakka samuti tööle. Ühesõnaga ei toimu mitte miskit, isegi küünal ei ole soojaks läinud. Peale uue küünlaga kokku panemist õhutasin kütusetrassi ära eberi enda pumbaga (s.t pump on töökorras ja liigutas kütust). Proovisin käivitada, mitte midagi. Võtsin lahti ja küünal oli märg ning sama värvi nagu külge pannes. Sellest järeldan, et küünal ei läinud ka soojaks.raudpats0 kirjutas: ↑14 Okt 2018 16:44Eberile ei saagi ligi.selleks omaette diagnostika mis omegal ja mõnedel selle põlvkonna masinatele ligi läheb.. kas küttepump hakkab tööle.Roadrunner16 kirjutas: ↑14 Okt 2018 14:10Kui sa mõtled välisõhutempi, siis selle anduri signaaliga enam muret pole. Lõikasin juhtme läbi ja vedasin otse toite. Kõik kero sees olevad andurid on korras, küünal uus. Tööle ikka ei hakka, proovisin china opcomiga ligi saada, ei õnnestu.
Tanel
* Toide läbi 25A kaitsmeMartink91 kirjutas: ↑14 Okt 2018 17:27 Kui eber üldse teovõmeline on, siis selle teada saamiseks viib aju eelnevalt läbi ridamisi "katseid", näiteks loeb kokku kõikide andurite ja pulkade takistuse ning käivitab korraks ka puhuri mootori.
Kui puhuri mootor tööle ei hakka, siis see isegi ei proovi käivitada eberit, st. probleem on juba enne katse tsüklit.
Kui katsed sai edukalt läbi viidud, aetakse küünal kuumaks, 5 sekundi pärast hakkab puhur hästi vaikselt käima ja 10sekundi möödumisel teeb kütuse pump esimesed pumpamised.
Puhur võtab pöördeid, pump hakkab intensiivsemalt pumpama. Aju jääb ootama leegi anduri signaali.
Kui signaal on olemas, jätkatakse eberi kütmisega, kui signaali pole minnakse jahutamis rešiimile ning minuti jooksul jääb eber vait.
Mina tahaks täitsa teada, mis on see seade millega omega eberi ajule ligi saab, kuna omega puhul puudub diagnostika juhe eberi aju ja pistiku vahel.
st. omegal on 7 juhet, sama aju kasutataval wv transporteril, aga 8.