Opel Omega B 2.5/3.0 ventilaatorid

Elektroonika jamab - anna teada
Vasta
maxmax1
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Okt 2015 15:23
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Opel Omega B 2.5/3.0 ventilaatorid

Postitus Postitas maxmax1 »

Tere. Otsisin foorumitest küll aga ei saanud ikka suurt midagi aru. Mootoriks x30xe ja 97 aasta Caravan.

Kondi radika ees on 2 venti ja jahutus radika taga 1 ventikas. Kui temp üle 95 läheb siis hakkab ainult parem esimene tööle. Kas see on normaalne või peaksin hakkama mingid kotermani otsima hakkama? Kas mitte kondi vendikad ei peaks tööle hakkama alles siis kui kont järgi on? Kas nad peaksid mõlemad töötama? Millal see jahutus radika oma peaks rakenduma?
Viimati muutis maxmax1, 10 Juul 2019 17:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega B 2.5/30 ventilaatorid

Postitus Postitas Martin »

kondiradikad peaksid korraga ikka tööle hakkama.
Kondi radikad hakkavad tööle, kui temp on üle ...93 kraadi vist, oleneb termostaadist. temp on termostaadi peal kirjas.
Kondi radikad on nagu safety jahutus, kui põhijahutusel mingi häda on.
Kuna sul töötab ainult üks kondi radikas, siis küsin ära, kas vent paneb täie lauluga või tundub, et rahuliku kiirusega?
kui rahuliku kiirusega, siis vool käib kõrvalolevast ventikast läbi ja juhtmed on korras, kuid ilmselt ventika mootor ise läbi.
Kui ainult täiskiirusega, siis kõval oleval radikal on mingi häda küljes.
Miks põhiradikas ei tööta, ei oska öelda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega B 2.5/30 ventilaatorid

Postitus Postitas Martin »

punasega on märgitud põhiventika relee. M4 ja M11 on kliimaventikate mootorid. Keskmine aste töötab nõnda, et ventilaatorid on jadamisi. st mõlemad saavad 6V pinget ja töötavad 50% võimsusega. Kui mõlemad saavad eraldi 12v peale, on nad 100% töös.
Pilt
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
maxmax1
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Okt 2015 15:23
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega B 2.5/30 ventilaatorid

Postitus Postitas maxmax1 »

Tere.

Tänud sain palju targemaks. See üks kondi ventikas liigub nagu rahulikult. Ennem kui külge panin siis mõlemad kondi ventikad mõõtsin takistuse ja panin akupealt otse 12v(voi noh selle aku peal päris 12 pold mingi 10-11) ja hakkasid mõlemad tööle. Põhi ventikal vaatasin ainult takistus mis oli ka olemas aga aku pealt otse ei pannud.
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Opel Omega B 2.5/3.0 ventilaatorid

Postitus Postitas Faric »

Kui ventikaid vaja vahetada siis radikad maha.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Vasta