3. leht 4-st

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 10:45
Postitas Tegija1990
raudpats0 kirjutas: 01 Mär 2020 01:43
Tegija1990 kirjutas: 26 Veebr 2020 07:47
raudpats0 kirjutas: 26 Veebr 2020 05:08
Saab küll. Uue aju osta. Mingi neljast. Fl kerel klambridiagnost ei toimi.
Miks uue aju osta ?
klambriga põletad aju maha.

delphi saab mõningate asjadega hakkama välja arvatud raadio ja kliima.
op-com loeb peale td ja tdi 2,5 liitriste moto andmete kõike vigu 90% juhtude puhul ei kustuta.
elm327 klots diisleid põhimõtteliselt ei loe.bensukaid saab mudida. torque pro on proge telefonis ja korra makstes jääb ka hiljem mujale kolides omale.
Asoo selge .tänud .Kas ma saan õieti aru et op com diagnostikaga ma ei saa 2,5 dti 110 kw m57 midagi teha v ?

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 11:07
Postitas kuno666
Mina sain enda omale op comiga ilusti sisse aga kõiki mootori andmeid ei näe . Delphi ei näita 110kw mootorit. Seal ainult 2.2tdi mootor sees .

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 11:13
Postitas Tegija1990
kuno666 kirjutas: 01 Mär 2020 11:07 Mina sain enda omale op comiga ilusti sisse aga kõiki mootori andmeid ei näe . Delphi ei näita 110kw mootorit. Seal ainult 2.2tdi mootor sees .
Hetkel oleks vaja sellega abs i veatule põhjust teada ja siis headlights range teavituse kohta et kus viga sees on . ning et miks bad brake hoiatus koguaeg ette tuleb . ühendasin juhipoolt eest klotsikulumisandurijuhtmed kokku aga ikka põleb ja teised rattad võtsin ka alt ära aga nendel ei leidnud kuskil seda kulumisanduri juhet .

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 14:24
Postitas raudpats0
Tegija1990 kirjutas: 01 Mär 2020 10:45
raudpats0 kirjutas: 01 Mär 2020 01:43
Tegija1990 kirjutas: 26 Veebr 2020 07:47

Miks uue aju osta ?
klambriga põletad aju maha.

delphi saab mõningate asjadega hakkama välja arvatud raadio ja kliima.
op-com loeb peale td ja tdi 2,5 liitriste moto andmete kõike vigu 90% juhtude puhul ei kustuta.
elm327 klots diisleid põhimõtteliselt ei loe.bensukaid saab mudida. torque pro on proge telefonis ja korra makstes jääb ka hiljem mujale kolides omale.
Asoo selge .tänud .Kas ma saan õieti aru et op com diagnostikaga ma ei saa 2,5 dti 110 kw m57 midagi teha v ?
mootoris küll.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 14:31
Postitas raudpats0
Tegija1990 kirjutas: 01 Mär 2020 11:13
kuno666 kirjutas: 01 Mär 2020 11:07 Mina sain enda omale op comiga ilusti sisse aga kõiki mootori andmeid ei näe . Delphi ei näita 110kw mootorit. Seal ainult 2.2tdi mootor sees .
Hetkel oleks vaja sellega abs i veatule põhjust teada ja siis headlights range teavituse kohta et kus viga sees on . ning et miks bad brake hoiatus koguaeg ette tuleb . ühendasin juhipoolt eest klotsikulumisandurijuhtmed kokku aga ikka põleb ja teised rattad võtsin ka alt ära aga nendel ei leidnud kuskil seda kulumisanduri juhet .
esisillas on mõlemal pool kulumisandurid. tagasillas kõrvalistujapool. reaalselt skeemi järgi on kõigil neljal rattal kulumisandurid.

tulede veaga pead kõik mootorid ja andurid üle vaatama ning vajadusel korda tegema. op-com peaks näitama mis ja kus vigane.

abs veatule põhjuse peaks op-com ära näitama. milline andur segast paneb või katkes on. ei näita ainult sel juhul kui abs pumba pistik äärmiselt määrdunud või pumba elektroonika otsas.

aga enne seda kõike vaata et kõik! kaitsmed korras oleks.

mootori andmeid ei näita odavama otsa diagnostid ükski kuigi op-com väidetavalt näeb aga Martin91 ei jaga infi mida on vaja op-comis muuta.delphi midagi näitab aga seal vaja automaatotsinguga ligi minna.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 14:53
Postitas Tegija1990
raudpats0 kirjutas: 01 Mär 2020 14:31
Tegija1990 kirjutas: 01 Mär 2020 11:13
kuno666 kirjutas: 01 Mär 2020 11:07 Mina sain enda omale op comiga ilusti sisse aga kõiki mootori andmeid ei näe . Delphi ei näita 110kw mootorit. Seal ainult 2.2tdi mootor sees .
Hetkel oleks vaja sellega abs i veatule põhjust teada ja siis headlights range teavituse kohta et kus viga sees on . ning et miks bad brake hoiatus koguaeg ette tuleb . ühendasin juhipoolt eest klotsikulumisandurijuhtmed kokku aga ikka põleb ja teised rattad võtsin ka alt ära aga nendel ei leidnud kuskil seda kulumisanduri juhet .
esisillas on mõlemal pool kulumisandurid. tagasillas kõrvalistujapool. reaalselt skeemi järgi on kõigil neljal rattal kulumisandurid.

tulede veaga pead kõik mootorid ja andurid üle vaatama ning vajadusel korda tegema. op-com peaks näitama mis ja kus vigane.

abs veatule põhjuse peaks op-com ära näitama. milline andur segast paneb või katkes on. ei näita ainult sel juhul kui abs pumba pistik äärmiselt määrdunud või pumba elektroonika otsas.

aga enne seda kõike vaata et kõik! kaitsmed korras oleks.

mootori andmeid ei näita odavama otsa diagnostid ükski kuigi op-com väidetavalt näeb aga Martin91 ei jaga infi mida on vaja op-comis muuta.delphi midagi näitab aga seal vaja automaatotsinguga ligi minna.
Kaitsmed kõik üle kontrollitud ja korras. See abs ja veojõukontroll on mõni kord ära kustunud aga siiski enamusajast need tuled põlevad. Ei leia mina neid kulumisandureid sealt porikoobastest .pidurisadulasse läheb ainult pidurivoolik ja esimestel ratastel ka abs andur. Nagu aru sain pean ka tuled ise paika reguleerima ja selleks pean tulede mootoritelt pistikud tagant ära ühendama. ja siis paika keerama . Mul see op com alixpressist tellitud ja ei tea millal see nüüd kohale jõuab kuna see koroonaviiruse jama seal ja ei panda pakke teele.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 01 Mär 2020 19:19
Postitas Jospa
Tulede regullimisel ära eemalda mootoreid. Siiski kui korda saad siisnpeab paika tagasi regullima. Oht on see et sul on suure tõenäosusega plastik vardad sees. Keerad need puruks. Ilmselt sa saagi tulesid täitsa paika kuna mootor on enda regull pulga sisse tõmmanud ja midagi annab sul seal järgi

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 02 Mär 2020 05:27
Postitas raudpats0
Kulumisanduri pistikud on abs pistikutega kõrvuti ees koobastes. Reaalselt pakun et sul need pistikud abs puhul sitased seest ja kehvalt koos.
Tuledega nüüd see nali et kui nivoo on maha tõmmatud tuledel siis enne niivooandurite korrasolekut pole mitte mingit võimalust tulesid paika saada kuna mootorid on koos ja siis tulede taset käsitsi regullides paika ei saa. Kehtib ainult siis kui sul xenonid tehasest ees masinal. Mootorid tavaliselt ise ära ei sure aga meie tingimustes kipuvad alt andurid ära kaduma. Andurid on juhipoolsete lääbade küljes otsapidi nii ees kui taga. Taga kõrvalistuja pool on masina enda nivooandur kui on. Teoorias sama jublakas mis tulede omagi,ainult hoob ja varras erinevad.
Tulede regullimiseks jäävad igal juhul kõik juhtmed ja mootorid külge. Vastasel juhul pole regullist mingit tolku. Ja nagu jospa mainis siis regulliga tasub ettevaatlik olla kuna plastikust reguleerkelgud kipuvad ära lagunema tule sees.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 02 Mär 2020 08:49
Postitas Tegija1990
raudpats0 kirjutas: 02 Mär 2020 05:27 Kulumisanduri pistikud on abs pistikutega kõrvuti ees koobastes. Reaalselt pakun et sul need pistikud abs puhul sitased seest ja kehvalt koos.
Tuledega nüüd see nali et kui nivoo on maha tõmmatud tuledel siis enne niivooandurite korrasolekut pole mitte mingit võimalust tulesid paika saada kuna mootorid on koos ja siis tulede taset käsitsi regullides paika ei saa. Kehtib ainult siis kui sul xenonid tehasest ees masinal. Mootorid tavaliselt ise ära ei sure aga meie tingimustes kipuvad alt andurid ära kaduma. Andurid on juhipoolsete lääbade küljes otsapidi nii ees kui taga. Taga kõrvalistuja pool on masina enda nivooandur kui on. Teoorias sama jublakas mis tulede omagi,ainult hoob ja varras erinevad.
Tulede regullimiseks jäävad igal juhul kõik juhtmed ja mootorid külge. Vastasel juhul pole regullist mingit tolku. Ja nagu jospa mainis siis regulliga tasub ettevaatlik olla kuna plastikust reguleerkelgud kipuvad ära lagunema tule sees.
Peab koopad uuesti üle vaatama siis. Ja kui ratta alt ära tõstan pean saama kõikidele pistikutele ligi jah ? igatahes need nivooandurid tundusid küll välisel vaatlusel kõik korras olevat .juhipoolsel tulel oli see mootorimunakas pesast väljas ja sain selle sisse ja keerasin reguleerimiskruvisid sealt ülevalt ja lõpuks enam ei loksunud .kundepoolne tuli oli kohe okei aga tänu sellele headlights rangele vist allasuunatud . panin uuesti kokku ja ikka see headlights range. Abs ja veojõukontroll tuled jäävad kohe peale nii kui süüte sisse keeran mitte ei hakka sõites põlema. Nagu su jutust aru saan kas siis on juhipool taga ka mingi andur ?? või mõtled ikka seda ,et üks andur on juhipool ees ja teine kundepool taga ? kuna neid nivooandureid ma kontrollisin välisel vaatlusel

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 02 Mär 2020 12:39
Postitas Raivz
Alustame nüüd ilusti.
Omegal on ees mõlemal poolel kulumisandurid, kui mälu ei peta.
Esirataste juurde peab seega jooksma 2 juhet, ABS andur ja kulumisandur. Vb on juba eelnev omanik need ära sillata üritanud või nii. Ja siis kuskile logari taga varju pannud. Lisaks võib Sinu sillatud juhe olla kuskilt juhtme keskelt ka katki.

Taga pole minu omal vist olnud kulumisandureid, muidugi FL-il ei uurinud nii asjalikult. Polnud vajadust.

Esimene samm on see, et on vaja korraliku sabaga külge minna. Autocom/delphi peaks abs-iga jne hakkama saama.Mootoriga on küll probleem, sest vist oli vaid 2.2diisel seal. Ma kindel pole, mul on ka OpCom vms diagnost omal ja kasutasin neid mõlemat.
Kompu teade ongi selleks, et Sa teaksid, et Sul mõne asjaga probleem. Esindusse minnes saad lihtsalt kohe poisid õigesse kohta suunata. (Siis kui Omega uus oli). Või kui pädeva mehaanik/diagnostiku juurde lähed.

Headlight range võib näidata nii seda, et Sul kõrgusregulaator andurid vigased kui seda, et tulemootor näiteks lühises või puudub sealt tagasiside.
Pildi järgi ütleks, et juhipoolne ksenon pole isegi pesas.


PS, pildid võiksid fotoalbum.ee-sse üles laadida või kuskile kus saaks veidi mugavamalt neid uurida, kui seal välismaisel lehel.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 03 Mär 2020 05:11
Postitas raudpats0
Tegija1990 kirjutas: 02 Mär 2020 08:49
tulede andurid on ainult juhi poolses küljes.
Kui abs tuluke jääb kohe põlema siis üks anduritest pole ühendatud. Aga neid on 4 kaks ees ja kaks taga.
Nagu raivz ütles nii autocom kui op-com saavad ligi. Juhul kui kõik kaitsmed terved on. Abs pumba teine kaitse(skeemi järgi nagu pole aga pumpa mõjutab)on mootoriaju juures karbis. Ja mõjutab just selles suunas et diagnostiga ei pääse ligi moodulile.
Muuseas kui tuledepesuri mootor lühises siis viskab ka selle veateate armatuuri ja mootoriruumis ajukarbis kaitsmed läbi.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 03 Mär 2020 20:41
Postitas Tegija1990
raudpats0 kirjutas: 03 Mär 2020 05:11
Tegija1990 kirjutas: 02 Mär 2020 08:49
tulede andurid on ainult juhi poolses küljes.
Kui abs tuluke jääb kohe põlema siis üks anduritest pole ühendatud. Aga neid on 4 kaks ees ja kaks taga.
Nagu raivz ütles nii autocom kui op-com saavad ligi. Juhul kui kõik kaitsmed terved on. Abs pumba teine kaitse(skeemi järgi nagu pole aga pumpa mõjutab)on mootoriaju juures karbis. Ja mõjutab just selles suunas et diagnostiga ei pääse ligi moodulile.
Muuseas kui tuledepesuri mootor lühises siis viskab ka selle veateate armatuuri ja mootoriruumis ajukarbis kaitsmed läbi.
Kaitsmed kontrollitud ja korras. mul oli selline andur millel hoob on kunde pool taga ja natukene teistsugune oli juhipool ees.need tundusid korras. üks tuledepesuri osa sealt stangeküljest puudu küll .vb on kuskil lühises ei tea aga miks ta siis tuled alla suunab ? Sa mõtled abs kaitse mõtled need 80 nesed kaitsmed mis on aku peal karbis või ?

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 03 Mär 2020 21:13
Postitas Jospa
Tegija1990 kirjutas: 03 Mär 2020 20:41
raudpats0 kirjutas: 03 Mär 2020 05:11
Tegija1990 kirjutas: 02 Mär 2020 08:49
tulede andurid on ainult juhi poolses küljes.
Kui abs tuluke jääb kohe põlema siis üks anduritest pole ühendatud. Aga neid on 4 kaks ees ja kaks taga.
Nagu raivz ütles nii autocom kui op-com saavad ligi. Juhul kui kõik kaitsmed terved on. Abs pumba teine kaitse(skeemi järgi nagu pole aga pumpa mõjutab)on mootoriaju juures karbis. Ja mõjutab just selles suunas et diagnostiga ei pääse ligi moodulile.
Muuseas kui tuledepesuri mootor lühises siis viskab ka selle veateate armatuuri ja mootoriruumis ajukarbis kaitsmed läbi.
Kaitsmed kontrollitud ja korras. mul oli selline andur millel hoob on kunde pool taga ja natukene teistsugune oli juhipool ees.need tundusid korras. üks tuledepesuri osa sealt stangeküljest puudu küll .vb on kuskil lühises ei tea aga miks ta siis tuled alla suunab ? Sa mõtled abs kaitse mõtled need 80 nesed kaitsmed mis on aku peal karbis või ?
Pesurid ei mõjuta midagi. Krt siin nii raske diagnoosida, peaks ise vaatama

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 03 Mär 2020 22:42
Postitas Rax
Auto remontimine läbi neti.

Re: Opel Omega caravan 2002 a 2,5 DTI 110 kw ( Headlamps range ,bad brake.)

Postitatud: 04 Mär 2020 05:30
Postitas raudpats0
Sul tagumine tulede nivooandur puudu. Tulede oma on tagajuhi pool!!! Kõrvalistujapool on masina amordi nivooandur.

Kaitsmed aaju kõrval karbis.