1. leht 1-st

2,0 100 kw ei käivitu peale mootori vahetust.

Postitatud: 18 Sept 2015 14:22
Postitas risto
96 aasta autolt sai maha visatud 2,0 koos automaatkasti ja juhtmestikuga ning peale sai98 aasta moto koos manuaalkastiga ja juhtmestikuga. Süüdet sisse keerates ei põle enam mootorituli ja auto ei käivitu.. säde on olemas, kuid bensupump ja pihustid ei toimeta. Aju on sama mis oli 96 a mootoriga. Kas võib olla,et tahab manuaali aju saada?

Re: 2,0 100 kw ei käivitu peale mootori vahetust.

Postitatud: 18 Sept 2015 20:16
Postitas petzp
98a autol on juba immo kiibiga võti, kuidas vanemal autol immo on lahendatud? Vajad ühelt ja samalt masinalt mootori aju, immo aju ja võtme kiipi.
Kuna vända andurid on ka ilmselt erinevad, võivad vabalt ka ajud erineda. Proovida võiks vana vända anduri koostööd vana juhtmestikuga?

Re: 2,0 100 kw ei käivitu peale mootori vahetust.

Postitatud: 19 Sept 2015 14:21
Postitas reims86
Kontrolli kaablid üle, kuna mootori tuluke peaks hakkama põlema igatahes. Mul omal kunagi oli sarnane teema, kui vahetasin mootorit, et üks mass oli puudu ja ei miskit, pärast ühendamist kõik oli korras.

Re: 2,0 100 kw ei käivitu peale mootori vahetust.

Postitatud: 20 Sept 2015 13:50
Postitas Omega Sport Packet
probl.lahendus asub paremal armatuuri all seal kus on immo moodul.võid selle pimedaks teha ja bensupumba sealt otse panna ja immo juhtmed läbi lõigata.

Re: 2,0 100 kw ei käivitu peale mootori vahetust.

Postitatud: 21 Sept 2015 17:43
Postitas risto
Uuel mootoril ja juhtmestikul on piklik roheline pistik mida enne ei olnud. 1 punane juhe sees ja kui selle plussi ühendasin läks käima.. et siis korras seekord jälle:) tänud, kes kaasa mõtlesid

Re: 2,0 100 kw ei käivitu peale mootori vahetust.

Postitatud: 21 Sept 2015 19:34
Postitas Omega Sport Packet
Punased jämedamad juhtmed sellised 1.5 ruudused on muidu mooduli juures bensiinipumba omad.Mida kokku ühendasid ei tea aga veendu, et bensiinipump ei jääks pidevalt järgi ja pinge kaoks ära bensiinipumba pealt süütevõtme keeramisega.