Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Tahaks eelsüüteküünlaid kontrollida, kuid ei viitsi hakati jebima selle kojamehemootoriga, et see kollektor kätte saada. Kui mootorit eest ei võta, siis kollektorit kätte ei saa. Jube kehvasti lahendatud igatahes. Kuidas teie seda teete?
- Taavi00
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 25 Mär 2015 20:18
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Hiljuti just ise jebisin selle kollektoriga ja ega sa ilma maha võtmata neid küünlaid ära ei vaheta sest ruumi seal absull ei ole. See kojamehe mootor seal kõige väiksem mure Nüüd juba korra teinud siis polegi enam nii keeruline. Kojamehe mootor ise ju 3 poldiga kinni ja siis tuleb natuke jebida ja ongi käes. Tuleb ainult vaadata, et need oranzid väiksed tihendid ära ei kaoks kuna vanad suht lobedad seal küljes.
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Viimanekord üht tegin siis võtsin koos kojamehed kõige täiega maha. Mootorit eraldi ei viitsind jebida
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Seda ma silmas peangi, et tuleb veel kojamehed võtta, siis see plastik, mis on kojameeste all jne. Kõik sellepärast, et see kojamehemootor jääb kollektorile ette.
- Taavi00
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 25 Mär 2015 20:18
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Mul sealt kinnitused puudu ja see plastikute maha võtmine kõige lebom Kojamehe süsteem ka 3 polti lahti, pistik küljest ja siis natuke nikerdamist ja ongi käes