Holden Commodore VT õlilekked

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Egotrip
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Holden Commodore VT õlilekked

Postitus Postitas Egotrip »

Autoks on 1998.a. Holden Commodore VT ehk Opel Omega B.
Ükspäev panin tähele õlilekkeid.
Peale mehhaaniku juurest käimist, sain teada, et vaja oleks vahetada:

Klapikambrikaane tihend
Tagumine väntvõlli simmerling ja/või karteritihend
Õlisurve andur lekib
Lekib ka roolivõimu pump.

Klapikambrikaane tihendi saan ise vahetatud. Kuidas aga on lood karteritihendiga ja õlisurve anduriga? Soovin need ka ise vahetada, aga oskab keegi mind aidata kuidas ma seda saaksin teha. Kus asub õlisurve andur?
Kas roolivõimu pumpa on samuti võimalik ise vahetada?
Tagumise väntvõlli simmerlingiga ise kindlasti hakkama ei saaks. See jääb mehhanikute pärusmaaks.
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitus Postitas vivaldi »

Millegi pärast arvan, et selle isendi mootor ei sarnane kuidagi Euro Omegaga. Aga kui sul on veidi nutti ja pealehakkamist siis saab kõik asjad ise ära vahetada.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Egotrip
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitus Postitas Egotrip »

Mootoriks on Holden 3.8 V6 Ecotec
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitus Postitas Jospa »

Mmmm näitajad on teised aga V6 nagu ikka ehituselt peab olema analoogne, kui ta sul just Supercharger ole vaid tavaline 147kw...tegelt vahet pole V6 nagu ikka. Asjade paigutus peab sarnane olema.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitus Postitas petzp »

Tegemist on Buicki mootoriga aastast 1961, mida 1995. aastal tõsiselt modifitseeriti. Holdeni kere on laiem, et kapotialused komponendid ära mahuks. Ecotec on ehk mootorielektroonika, aga ei pruugi olla. Eurooplastest täiesti erinev tehnika.
https://en.wikipedia.org/wiki/Buick_V6_ ... ore_02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitus Postitas Jospa »

Ma kujutan ette et V6 mehhaaniline ehitus sama. Uurisin natukene siis lähim V6 mida kasutati Holden VS Commodore peal oli 2.5V samas 3.0 peaks ka sama olema, ainuke jama oli selle Holdeniga see et seda V6 te pandi exporditud masinale. Ülejäänud autod millel kasutati GM euroopa tüübi mootorieid olid Saabid, Cadillacid ja Saturnid. Omega V6 on üldse ebatavalise 54 kraadise asetusega. Sinu Commodorel on see 90 kraadi. ECOTEC ise kuulub GM arenduses ja Emissions Control Optimization TEChnology....ja neid oli erineivaid tüüpe vastavalt euroopa, aussi, usa, mehiko direktiividele...ühesõnaga sul vapsjeee teise tüübi V6 aga kui sul mingi zimmer lekib või muud säärast siis niššina saad kasutada GM euroopa V6. Ilmselt pead aussist küsima mingeid spetsiomm varuosasid kuid teatud jupid sobiksid ka sulle. Kuid garantiid ei anna.
Õli andur on VS Holdeniga samasugune ja hinnad algavad 25 aussi dollarist, inglismaal on umbes sama hind ja lähemalt saada kui Austraaliast
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Vasta