1. leht 1-st

K: Omega 2001 2,2 bensiin manual radikas!

Postitatud: 11 Juul 2016 12:22
Postitas olzz
Tere,

Kysin kiirelt abi opeli radika kohta.
Endal radikal peal sellised tunnused:459390, DD 52463045

Vaatasin NISSENSI ja PROFIT radika asendusi omale masinale. Auto mootori tunnustega on neil asendused olemas.
Võtsin selle Profiti ligi(kuna oli laos kohe olemas), kuid silma jäid kohe järgmised erinevused:
-- Jahtusventikat ei ole võimalik radika resti peale toetada.
-- Uuel radikal on 2 väikest toruotsa ja 2 keermestatud ava. Ma eeldan, et keermestatud avad on mõeldud anduritele( kuigi need on valel poolel).

Väiksmead toru väljaviigud on mõeldud automaadi jaoks? Kuid need töökindlalt hermetiseerida saaks, kui on manuaal kast?


Igasugune abi ja nõu teretulnud. Võimalik et saan veel radika tagastada, kui see tyyp üldse ei sobi.

Tänud ette,
Olzz

Re: K: Omega 2001 2,2 bensiin manual radikas!

Postitatud: 11 Juul 2016 14:12
Postitas Jospa
Ma ei usu et sa peaksid atm kasti jahutuse augud hermetiseerima kuna sealt ei käi ju midagi läbi. pealegi radika parandamine, täpsustan siis neid plastik osasid on võimatu nii parandada et see ka pidama jääks. Kahel masinal proovinud ja ei midagi, sama räägivad ka teised. kui ülevalt alla vaatad, seistes auto ees siis andurid peavad olema paremal pool. need mis sinna sisse keerad, 2tk kui ma ei eksi. Samas võid andurid pikendada juhtmete abil kuigi mina vaeva ei näeks. 14 päeva pärast ostmist on õigus kaup tagastada kui see ei sobi vms.
Kurb kui see ka ei ole siis neid järelturu radikaid võib saada igasuguseid aga alati on see et midagi ei klapi. lihtsam on välja käia suurem summa ja saada õige kaup.
Mis puutub ventikate toetamise kohapealt siis peab seal olema...2 poldi kohta? mul on küll V6 aga peaks analoog olema. Mingid plastik kõrvad peavad ju olema ? On sul neid uuel radikal üldse

Re: K: Omega 2001 2,2 bensiin manual radikas!

Postitatud: 11 Juul 2016 15:01
Postitas olzz
Jospa kirjutas:Ma ei usu et sa peaksid atm kasti jahutuse augud hermetiseerima kuna sealt ei käi ju midagi läbi. pealegi radika parandamine, täpsustan siis neid plastik osasid on võimatu nii parandada et see ka pidama jääks. Kahel masinal proovinud ja ei midagi, sama räägivad ka teised. kui ülevalt alla vaatad, seistes auto ees siis andurid peavad olema paremal pool. need mis sinna sisse keerad, 2tk kui ma ei eksi. Samas võid andurid pikendada juhtmete abil kuigi mina vaeva ei näeks. 14 päeva pärast ostmist on õigus kaup tagastada kui see ei sobi vms.
Kurb kui see ka ei ole siis neid järelturu radikaid võib saada igasuguseid aga alati on see et midagi ei klapi. lihtsam on välja käia suurem summa ja saada õige kaup.
Mis puutub ventikate toetamise kohapealt siis peab seal olema...2 poldi kohta? mul on küll V6 aga peaks analoog olema. Mingid plastik kõrvad peavad ju olema ? On sul neid uuel radikal üldse

Jospa,

Ma pean õhtul katsetama kas automaadile mõeldud otsad on radikas eraldi kontuurina? Ei taha ise uskuda eriti.
http://www.autovaruosadonline.ee/nissens-1990313.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Venti kinnitamiseks on polt/kruvi kohad uue radikal olemas. Ventiaaltoril korpusel on peal selline tugi, mis originaalosal fikseerub radika peale kinni. Uuel radika element on natuke madalamal ja seal peal toe kinnitamiskohta enam ei ole. Võimalik et see tugi pole nii elulise tähtsusega.

Hetkel ei tee eriti lärmi hinnas, kuna ostsin koodi järgi korrektse radika.
Küsimus on kas Nissens/Profit üldse teeb enam 1:1 paigaldatavad mudelit, mis sobiks antud isendile.

Terv,
Olzz

Re: K: Omega 2001 2,2 bensiin manual radikas!

Postitatud: 11 Juul 2016 16:48
Postitas Rax
Eest vaadates vasakul on jah kaks väiksemat keermega sisendit ATM kasti jahutuseks. St sealt käib siis õli läbi. Võid jätta avatuks või pimeda ette keerata. Kui radikas väga täpne pole, eks saab ette sobitada, kuid kas need odavama poole radikad pärast ka lekkevabaks jäävad?

Re: K: Omega 2001 2,2 bensiin manual radikas!

Postitatud: 12 Juul 2016 07:53
Postitas olzz
Asi edeneb. OEM , Nissensi ja Prodit kataloogide vahel on ühildumisviga.

Hetkel tundub, et mul on 3,2L mootori radikas- 2 jämedat ava(35mm), 2 atm kasti ava, 2 andurite ava, millel on pimedad ees, 1 ülejooksu ava paisupaaki ja lisaks veel 2 22mm ava, mida 2,2 bensiinimootoriga masinal pole üldse kasutusel.

Vaatame kuidas see asi progresseerub täna.


Tänud, kes abiks olid hea nõuga.

Terv,
Olzz

Re: K: Omega 2001 2,2 bensiin manual radikas!

Postitatud: 12 Juul 2016 21:13
Postitas raudpats0
olzz kirjutas:
Jospa kirjutas:Ma ei usu et sa peaksid atm kasti jahutuse augud hermetiseerima kuna sealt ei käi ju midagi läbi. pealegi radika parandamine, täpsustan siis neid plastik osasid on võimatu nii parandada et see ka pidama jääks. Kahel masinal proovinud ja ei midagi, sama räägivad ka teised. kui ülevalt alla vaatad, seistes auto ees siis andurid peavad olema paremal pool. need mis sinna sisse keerad, 2tk kui ma ei eksi. Samas võid andurid pikendada juhtmete abil kuigi mina vaeva ei näeks. 14 päeva pärast ostmist on õigus kaup tagastada kui see ei sobi vms.
Kurb kui see ka ei ole siis neid järelturu radikaid võib saada igasuguseid aga alati on see et midagi ei klapi. lihtsam on välja käia suurem summa ja saada õige kaup.
Mis puutub ventikate toetamise kohapealt siis peab seal olema...2 poldi kohta? mul on küll V6 aga peaks analoog olema. Mingid plastik kõrvad peavad ju olema ? On sul neid uuel radikal üldse

Jospa,

Ma pean õhtul katsetama kas automaadile mõeldud otsad on radikas eraldi kontuurina? Ei taha ise uskuda eriti.
http://www.autovaruosadonline.ee/nissens-1990313.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Venti kinnitamiseks on polt/kruvi kohad uue radikal olemas. Ventiaaltoril korpusel on peal selline tugi, mis originaalosal fikseerub radika peale kinni. Uuel radika element on natuke madalamal ja seal peal toe kinnitamiskohta enam ei ole. Võimalik et see tugi pole nii elulise tähtsusega.

Hetkel ei tee eriti lärmi hinnas, kuna ostsin koodi järgi korrektse radika.
Küsimus on kas Nissens/Profit üldse teeb enam 1:1 paigaldatavad mudelit, mis sobiks antud isendile.

Terv,
Olzz
automaadi kontuur on eraldiseisev toru.

3,2 mootori radika puhul võib teine toru olla mootoriõli jahutuseks.