1. leht 3-st

Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 11 Sept 2016 18:20
Postitas Microlink
Tere, soovin siis ise vahetada väntvõlli andurit, mis asub hammasrihma kaitse all väntvõlli hammasratta juures. Minu küsimus on, et kas saan selle hammasrihma plastmass kaitse kätte ilma, et peaksin eemaldama geneka rihma ja rullikuid.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 11 Sept 2016 19:14
Postitas Jospa
genekarihma pead ikka maha võtma
Sa kirjutasid mulle et tegid kirjaklambri testi, hea kui nüüd keegi mu teooriat kinnitaks aga vähemalt 100kw nii et kirjaklambri testiga annabki vändaanduri vea kuna impulss puudub testi aeg siis see on paratamatus.
Tegelt andur töötab, sest mootor ei käi ja sealt see viga tulebki. Ma ei mäleta kas ma sulle muude asjade kohapealt vastasin aga süütemoodul võib puterdamist põhjustada, katkised piibud, õhulugeja jne

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 11 Sept 2016 20:04
Postitas Microlink
Hammasrihmal ja väntvõlli asendi anduril ei ole pistmist hammasrihmaga:-)

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 16:57
Postitas Microlink
[Kas keegi siin foorumis ikka teab kus asub 2.0 85 kw 94 aasta bensaka väntvõlliasendi andur:-). Miks peab geneka rihma maha võtma anduri vahetusel:-). Minuarvates võiks inimesed olla ikka heatahtlikumad ja mitte jätma foorumitest mõttetu saidi mõtte. Kui ikka ei ole midagi kaasa rääkida, siis ei ole vaja oletada.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 20:22
Postitas Martin
Kas keegi vastas midagi lolli sulle vahepeal? Sest praegu tundub see järjejutt ikka väga kentsakas..

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 20:34
Postitas Microlink
Martink91 kirjutas:kas keegi vasstas midagi lolli sulle vahepeal? Sest praegu tundub see järjejutt iga väga kentsakas..
Jospa vastas, arvasin, et kõik näevad seda. Sellepärast kirjutasingi.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 20:40
Postitas Rax
Sa ise küsisid kas pead rihma plastiku eemaldamiseks geneka rihma maha võtma. Jospa vastas et pead, mina ei loe kuskilt välja et keegi oleks kirjutanud et anduri vahetamiseks peab rihma eemaldama.
Kui sa ise ka ei tea kus andur asub, siis googlest leiab ALATI pildi, kus ta asuda võib.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 20:48
Postitas Microlink
Rax kirjutas:Sa ise küsisid kas pead rihma plastiku eemaldamiseks geneka rihma maha võtma. Jospa vastas et pead, mina ei loe kuskilt välja et keegi oleks kirjutanud et anduri vahetamiseks peab rihma eemaldama.
Kui sa ise ka ei tea kus andur asub, siis googlest leiab ALATI pildi, kus ta asuda võib.
Sorry, aga mina rääkisin, et hakkan andurit vahetama, mis asub selle kaane all ja kas pean siis rihma eemaldama ja siis keegi jospa ütles, et peab. Mina tean kus see andur asub, tegin proovi, kui teadlikud on ka foorumi rahvas.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 20:59
Postitas Jospa
Vectra.b 2.0 ecotec on sama mis omegal, vaata siit õpetust ja asi ants. Öeldud on et rihma tervenisti eemaldama ei pea jah aga natukene küll
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... ra.155691/

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 21:10
Postitas Microlink
Jospa kirjutas:Vectra.b 2.0 ecotec on sama mis omegal, vaata siit õpetust ja asi ants. Öeldud on et rihma tervenisti eemaldama ei pea jah aga natukene küll
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... ra.155691/
Ole normaalne mees, vaata ka mis mootor mul on:-).

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 22:14
Postitas petzp
krt jospa, 12 punkti! :)

Sa näitad ecoteci nuka anduri vahetuse pilte, mida 85kW motol polegi :( Ma enam ei mäleta kui ees mitmikkiilrihm oli, aga selle saad vajadusel pingutist nr. 15 võtmega 5 sekundiga maha ja peale. Vända anduri vahetusel on A/C pumba ja roolivõimu pumba kronstein totaalselt ees.

EDIT: lugesin ka 1. postituse küsimuse uuesti läbi ja vastus on: ei saa. Alumine rihmaseib on vaja ka eemaldada (4 polti E-padruniga). Mingi katte kinnituspolt oli vist selle taga.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 22:36
Postitas Martin
Mina näen täitsa ilusti ära, et jospa on vastanud, kuid ma olen vist oma 10x juba esimest kolme postitust lugenud ja ma ei tea kas probleem on praegu minus või sinus, aga üldiselt mina saan igasugustest keerulistest asjadest väga kiiresti aru, kuid nüüd jään täitsa hätta, ehk siis loe oma laused enne postitamist üle või õpi kirjutama.
üks näide:
Microlink kirjutas:Hammasrihmal ja väntvõlli asendi anduril ei ole pistmist hammasrihmaga:-)
dafuq?

Üldiselt, kui sa pead ennast väga targaks, siis milleks üldse foorumi rahvast proovile hakata panema?
Microlink kirjutas:tegin proovi, kui teadlikud on ka foorumi rahvas.
Mõni teine mees tahab teinekord sinu lõualuude tugevust proovida ehk? No nii profülaktika mõttes.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 12 Sept 2016 23:39
Postitas Rax
:lol:
Kisub kurjaks

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 13 Sept 2016 11:04
Postitas Microlink
Rax kirjutas::lol:
Kisub kurjaks
Asi siis sääne, et hakkasingi vända andurit algselt otsima ja arvasin, et see asub hammasrihma juures. Siis aga loogika ütles, et pole seal. Seega pöördusin siia teadjate poole ja selle tulemusel jäävad ka mu lõualuud andurile ette. Aga suured tänud nõuannete eest. Vända anduri asukoha sain asjatundjatelt. Aitähh.

Re: Omega 2.0 85kw 1994 aasta väntvõllianduri vahetus

Postitatud: 14 Sept 2016 14:04
Postitas Microlink
Mul siis Opel Omega 2.0 85w 94 bensakas ja ei ole Ecotec, need ikka kaks erinevat asja. Juhul kui kellegil veel sääne mootor peaks olema ja probleem väntvõlli anduriga, siis algselt vaata järgi müüatelt, milline pistik on sellel väntvõlli asendi anduril ja leia see mootori juurest. Seejärel liigu edasi seda juhet mööda, kuni jõuad andurini, mis asub väntvõlli otsaratta kaohal. Mõnel mootoril asub see paremal, mõnel vasakul pool, oleneb kummalt poolt vaadata. Aga minu autol asub see andur väga idiootliku koha peal, täpselt geneka rihma pingutusrulli taga. Selleks et seda vahetada, peab eemaldama geneka rihma, hammasrihma kaane, et juhet kätte saada ning seejärel tuleb eemaldada ka see raam, mille küljes asub geneka rihma pingutus rull ja siis alles pääseb sellele andurile ligi. Mõtlesin, et äkki saab alt ligi, aga minul selliseid vahendeid pole, millega oleks võimalik alt ligi pääseda. Aga vat näe, lõualuud küll ette ei jäänud.