Püsika ehitamine.

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Karl12
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Apr 2017 13:54
Asukoht: pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Karl12 » 26 Sept 2017 07:34

Tervist, sai 2,5 atm millel oli püsikas vahetatud 3.0 manuaali vastu, nüüd tahals püsikat ka sellele, mida vaja võib minna selle jaoks, kas mingit siduri lülitit ainult, või miskit veel?

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3312
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Auto: 2.0 atm 100kw preFL Omega B CD - oli 3.0 atm 155kw preFL Omega B MV6 - oli 3.0 mt 155kw preFL Omega B - oli 3.0 atm 160kw WK Jeep GC - oli 2.5 atm 110kw FL Omega B Executive
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Jospa » 26 Sept 2017 08:43

Seal mootorite vahet ei ole. Küll aga on vahe kastides. Atm või manuaal. Viimane vajab sidurilülitit juhul kui ei ole seda mingil põhjusel. Vaja on sul püsika plokki, selle küljes olevat trossi, trossipikkus võib sõltuda mootorist aga pead ei anna. Püsika kangi ka. Valmidus on omegatel üldjuhul olemas. Kui sul on atm ehitatud manuaaliks siis tuleks pidurisignaalist võtta ka sidurile signaal. Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke. Kui ei toimi siis soovituslikuly vaadata tarkvaraga üle. Kehvemal juhul peaks esindusse minema ja selgeks õpetama. Kindlasti on kellegil veel midagi lisada. Mu info võib olla puudulik
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive

Kasutaja avatar
SilverASH
Klubiliige
Postitusi: 293
Liitunud: 04 Apr 2016 17:23
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas SilverASH » 26 Sept 2017 12:44

Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?

Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3312
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Auto: 2.0 atm 100kw preFL Omega B CD - oli 3.0 atm 155kw preFL Omega B MV6 - oli 3.0 mt 155kw preFL Omega B - oli 3.0 atm 160kw WK Jeep GC - oli 2.5 atm 110kw FL Omega B Executive
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Jospa » 26 Sept 2017 15:07

SilverASH kirjutas:
Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?

Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.
Pigem mõtlesin seda et sidurilõliti peaks siis loogiliselt katkestama püsikale signaali üra, kui vajutada seda ning püsikas canceldab ennast ära. Pusikamooduli pistikust võtad piduripesast/klemmist sidurile signaali. Kehtib see siis nendel masinatel kui atm-ist on tehtud manaal kuid ilma sidurilülitita ehk siis bypass või what eväär on tehtud püsikamooduli juures juba. Vahetad käiku kiiresti ( toimib nagu vahegaas :D) käiguvahetus toimub insta! Ehk siis sul on sidurilüliit vaja selle jaoks et anda püsikale mõista käiguvahetusest manuaalkastil. Ponjal :D
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2713
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Martink91 » 26 Sept 2017 16:23

kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3312
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Auto: 2.0 atm 100kw preFL Omega B CD - oli 3.0 atm 155kw preFL Omega B MV6 - oli 3.0 mt 155kw preFL Omega B - oli 3.0 atm 160kw WK Jeep GC - oli 2.5 atm 110kw FL Omega B Executive
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 49 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Jospa » 26 Sept 2017 16:32

Martink91 kirjutas:kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
Täpselt nii ongi
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive

Karl12
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Apr 2017 13:54
Asukoht: pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Karl12 » 28 Sept 2017 06:00

Ja kus see siduri lüliti asetseda võiks?

Rax
Klubiliige
Postitusi: 3058
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Rax » 28 Sept 2017 06:14

Siduri pedaali taga.
56232754

Vasta