Käigukastide sobivus BMW diislitel

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
tanellenat
Klubiliige
Postitusi: 1289
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 16 korda

Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas tanellenat » 21 Jaan 2019 15:18

Kas meist keegi on kokku puutunud ka käigukastidega. Räägin manuaalist.
Kui läheb aiste vahele 3.0d 142kw mootor siis kuidas on sobivus käigukastidega?
Kas mootoriga saan sisse tõsta ka kasti kohe või on kast pikem Omega omast?
Või mis Kast sinna otsa sobib? On kellelgi kogemust? Või on kõik katse eksitus meetod?
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101

Kasutaja avatar
Andrus
Klubiliige
Postitusi: 406
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas Andrus » 21 Jaan 2019 15:51

Käigukasti saab Omega enda oma jätta.
Omega Fl 2002 a. 3.0dti manuaal+lsd
Omega Caravan Fl 2002 a. 3.0dti automaat+lsd
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak

M2x
Klubiliige
Postitusi: 335
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas M2x » 21 Jaan 2019 16:05

Saab, aga kogemuste põhjal pole polte mõtet kinni pingutada, saab hakata kaste vahetama päris tihedalt?
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...

Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1250
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas Faric » 21 Jaan 2019 16:22

Omegal kasti ülekanne kiirem 5s käik 0.75 bmw 5käik 1.00, omega differ 3.27-3.45 bmwl 2 midagi, edasi järelda ise.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad

Kasutaja avatar
Andrus
Klubiliige
Postitusi: 406
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas Andrus » 21 Jaan 2019 16:25

M2x kirjutas:
21 Jaan 2019 16:05
Saab, aga kogemuste põhjal pole polte mõtet kinni pingutada, saab hakata kaste vahetama päris tihedalt?
Kui üle 150kw väga ei roni, siis pole hullu.
Omega Fl 2002 a. 3.0dti manuaal+lsd
Omega Caravan Fl 2002 a. 3.0dti automaat+lsd
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak

tanellenat
Klubiliige
Postitusi: 1289
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas tanellenat » 21 Jaan 2019 17:01

Andrus kirjutas:
21 Jaan 2019 16:25
M2x kirjutas:
21 Jaan 2019 16:05
Saab, aga kogemuste põhjal pole polte mõtet kinni pingutada, saab hakata kaste vahetama päris tihedalt?
Kui üle 150kw väga ei roni, siis pole hullu.
Plaanis ongi mitte jääda stocki vaid kui 142 seal vahel juba on siis pigem saada kätte safe 170kw.
Faric kirjutas:
21 Jaan 2019 16:22
Omegal kasti ülekanne kiirem 5s käik 0.75 bmw 5käik 1.00, omega differ 3.27-3.45 bmwl 2 midagi, edasi järelda ise.

MIna seda väga ei jaga kui aus olla. Saad sa vb lollile lahti seletada? Sest mõte oli Omega LSD alla jätta, lasta teha BMW käigukasti korral kardaan sobivaks pikkuseks ja lasta tasakaalustada... Nagu ma aru saan jutu põhjal siis ei ole ühilduvad Omega LSD ja BMW Kast omavahel? Et kuna ülekanded erinevad siis võib teha see LSD puru???
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2713
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas Martink91 » 21 Jaan 2019 18:24

Mina sõitsin oma manuaaliga 2,9L, 2260 turbo ja chip, ehk eeldatavasti kuskil 160kw ringi ja minul küll mingit häda polnud kastiga. Ilmselt see 180kw on juba liiga palju sellele kastile(õigemini väänet liiga palju). Minul isegi originaal sidur suutis jõudu kinni hoida.

Diffri purunemist pole karta. Mida suurem on ülekande arv, seda vastupidavam on asi väändele. Opeli 3,27 on ikka oluliselt parem kui bemmi 2,7 midagi ülekande arv. No ja opelil on ülekanded 3,45, 3,70, 3,90 ja 4,222 ka hädapärast olemas eksole.
Muidugi hammaste suurus ja pinnatöötlus mängib ka rolli lisaks ülekandele aga sõiduautodel on nad kõik suht samad.
Aga lõpp põntsu paneb see, mis materjali ja läbimõõduga rehvi sa kasutad. Ilmselt opeli differ siiski 12 000nm ära ei kannata. Et Selle ületamisel võiks valida "sitemad" rehvid.

Opeli kast mahub ilusti koos mootoriga kapoti alt välja. Vähemalt minul kanali peal. Manuaal on veel 15cm lühem ka kui automaat.

Miks opeli kasti eelistada oma 0,761 ülekandega bemmi 1,00 ülekandele on lõppkiirus.
Mida suurem on kordaja, seda väiksem on lõppkiirus ja suuremad pöörded niisama maantee sõidul.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
siit võta kalkulaator ette ja arvuta ise.
Üks võimalus tugevat manuaal kasti kasutada on hoopis bemmi 6ene manuaal. Kõik reaskuuesed, mis on 150kw ja vähem on väikse kojaga. Ehk tuleks välja otsida kuuene väikese kojaga manu kast. Seal küll 6enda käigu ülekanne 0,85, mis on endiselt kehvem, kui opelil.
Neid väikese kojaga kaste leidub ka 2L rida neljadel.
Suure koja ja väikese koja hinna erinevus on ca 2x. Kuid endiselt on kasti enda hind kuskil 400€. Lisaks vajalik bemmi kardaan võll+ töö difri poolse flansi ümber tegemiseks. Kui lasta teha, siis kuskile tonni kanti jääb kogu nali. Ja bemmi originaal sidur ja koda kannatavad täitsa edukalt ka hinnanguliselt minu 760nm väänet.


Millest selline ehitamise isu järsku tekkis? Ühes teemas küsid värvimist, siin ehitust. On ideedel mingit realiseerimisvõimalust ka või....
Kes tänasid kasutajat Martink91 selle postituse eest:
tanellenat
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

tanellenat
Klubiliige
Postitusi: 1289
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas tanellenat » 21 Jaan 2019 18:57

Martink91 kirjutas:
21 Jaan 2019 18:24
Millest selline ehitamise isu järsku tekkis? Ühes teemas küsid värvimist, siin ehitust. On ideedel mingit realiseerimisvõimalust ka või....
Tekkis isu kui vaatasin turul ringi ning raha eest millega saan ehitada Omega oma maitse järgi EI leia mina omale midagi... ja friiking skodaga mina ei sõida :mrgreen:
Ideel on realiseerimisvõimalus suur kuna mõtted maha maetud soetada e60 või a6 c6 3.0q. Ning eeltööd juba käivad.
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101

tanellenat
Klubiliige
Postitusi: 1289
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Käigukastide sobivus BMW diislitel

Postitus Postitas tanellenat » 22 Jaan 2019 19:55

Niisiis, võtan jutu kokku
Kaste saab sinna alla 6ne väikese kojaga küllaga siis tekivad probleemid sellega et pöörded ja asjad jäävad imelikud. Sai ka Kettaga arutatud asja ja ketas tiirles võimsalt ning andis head tagasisidet :mrgreen: Sai veel nõu küsitud Wautzeri vennalt ning ta ise ütles, et 5ne kast sobib ka sinna ning vahet ei ole millise kasti hoovastikud ümber teed. Ning kui tema 160 kw moditud ajuga e39-l ei ole suutnud laiali lasta kasti siis omega peal seda ammugi ei suuda.

Hetkel uurinkuidas saaks selle ülekande asja lahendatud.. mingid ideed on..
Lisage midagi kui jäi 2silma vahele
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101

Vasta