2. leht 2-st

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 20 Nov 2021 10:12
Postitas raudpats0
Kristjan000 kirjutas: 19 Nov 2021 21:53 14psi/0.9bar on korgil kirjas. Lõdviku kannatab surve all sõrmedega kokku pigistada. Kivikõvaks ei ole läinud
siis kork elus ja tihend ära väsinud. Veepump tahab ka vahetust kõigi
Eelduste kohaselt. Ja see on mõtekas võtta korralik

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 20 Nov 2021 23:31
Postitas Kristjan000
Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 21 Nov 2021 10:13
Postitas Martin
Eks ta nagu võiks mingil määral tuld kustutada. Kas samal ajal sumpsist valget välja ei tao?
Või üldse, kas summutist tulev pisut magusa maitsega pole?

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 21 Nov 2021 13:47
Postitas Tomzz
Kristjan000 kirjutas: 20 Nov 2021 23:31 Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Küünlad oled maha võtnud? Sealt pealt peaksid nägema millisesse silindrisse lekib.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 14 Dets 2021 20:59
Postitas Kristjan000
Nii. Sai lõpuks kaane maha ja sai veenduda et tõesti, tihend oli küpse. Väga. Nüüd ootan kõne mehelt kes kaane lihvi võttis, et kas peab survet või mitte. Lähevad uued klapisääretihendid ka kui kaas juba maas on. Ehk saab auto nädala lõpuks liikuma juba.