omega B 125 kw 2.5 V6 siduriga probleeme

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
omg95
Tänanud: 0
Tänatud: 0

omega B 125 kw 2.5 V6 siduriga probleeme

Postitus Postitas omg95 »

Tere!
Probleeme siis manuaalkastiga isendiga.Tihti sõiduajal käiguvahetusel vaja mitu korda sidurit pumbata enne kui norm toimima hakkab.Kaob ära kuskile.olen tähele pannud, et kiiremate "ringide" ajal kaob kiiremini ära.Ööläbi seistes siis võin hommikul kindel olla, et autot käivitades ka siduripedaal põrandal puhkab.Pumpamise peale virgub ka tema.Öeldi,et õhk vast vahel.Võimalik et ka miskit hullemat viga andke teada mis võib olla.Tahaks õhutada aga olge head ja tehke puust ja punaseks mulle selgeks kus asub see "nippel", mida nibida!Ei leia kuskilt.Tänud!!!
Oomiposs
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega B 125 kw 2.5 V6 siduriga probleeme

Postitus Postitas Oomiposs »

Nippel asub käigukasti juhipoolse küljepeal. Suunaga eest tahapoole kui sealt juga välja pritsida. Tuleb sidurit pumbata 6-7 x ja siis pedaali all hoida ja keegi teine peab nipli korraks lahti keerama, et õhk ja õli välja tuleksid. Peab jälgima ka õlitaset, sest see on ühine pidurivedelikuga.

Teiseks võib siduri töösilinder ära olla või ka peapump. Töösilindri puhul lasevad siis mansetid survega õli vahelt tagasi ja pump ei rakendu. Peapumba puhul ma täpset probleemi ei oska öelda, aga kui läbi siis läbi.

Olen enda suksul 4-5x käigukasti maha võtnud ja pilt selge, aga jama on see jah selle auto puhul, et peapump asub käigukastis seespool....

Edu!
Vasta