Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
SiimJ
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas SiimJ » 01 Sept 2012 21:32

Tere,

Mure siis selline, et autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures. Selline tunne nagu kuskil käib metall vastu metalli. Algul avastasin selle tagurdades kohalt v6tul kuid täna 6htul autot käima pannes hakkas krobisema ka tühikäigul, kui gaasi anda kaob nagu ära kuid kui gaasi lahti lased langevad pöörded juba krobisedes. Algul arvasin, summuti v6i kardaan keerab ennast kuhugi vastu kuid p6hjaalt vaadates tundusid k6ik asjad omal kohal olevat ega liigu ebamääraselt. Pakuti ka, et m6ni rihma rull, kuid need ei asu juu mootori taga käigukasti poolel. Minu jaoks on see anomaalia mis muidugi loodetavasti pole kuigi kulukas k6rvaldada.
Kui kellelgi vähegi mingeid ideid siis k6ik arvamused ja ette panekud on tere tulnud.

Terv,
Siim

meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas meduus » 01 Sept 2012 22:37

K/K padi terve?Lisaks kinnitub sumbuti K/K juurest kahepoldiga kronsteini külge.Nende poltide vahel käivad väiksed kummist puhvrid neid võid ka kontrollida.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse

Erki
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 06 Nov 2006 16:54
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Erki » 03 Sept 2012 08:46

Kas oled kindel, et heli tuleb just mootori ja käigukasti vahelt? Üldiselt kõlab väga sedamoodi, et vasakpoolne mootorikäpp võ -padi on läbi ja roolivõimupumba rihmaratas käib vastu stabilisaatorivarrast.

SiimJ
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas SiimJ » 03 Sept 2012 10:50

Erki kirjutas:Kas oled kindel, et heli tuleb just mootori ja käigukasti vahelt? Üldiselt kõlab väga sedamoodi, et vasakpoolne mootorikäpp võ -padi on läbi ja roolivõimupumba rihmaratas käib vastu stabilisaatorivarrast.
Sellepeale ausalt öeldes ise ei tulnud õhtul kindlasti uurin järgi

Terv,
Siim

SiimJ
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas SiimJ » 04 Sept 2012 18:30

Tere,

Viga leitud ja siin kohal tänud kasutajale Erki kellel oli 6igus.
Kas nende vahetus on väga keeruline ning kas vasakpoolne ja parempoolne padi on erinev?

Terv,
Siim.

SiimJ
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas SiimJ » 15 Sept 2012 12:09

Tere,

Sai siis auto padja vahetuseks ülesse t6stetud ja uurides kuidas asi lahti käib selgus kurb t6siasi et ka mootori ploki küljes olev mootoripadja kronsa on osaliselt lahti ununenud ja ja selle tulemusena ka paar polti ploki sisse murdunud.
Aga, et asjast parem arusaam oleks siis esmaspäeval panen ka paar ilti kui kronsa lahti ja kätte saan, seniks aga jalamees 8)

Terv,
Siim.

Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Ruc » 15 Sept 2012 13:48

tundub et tegemist tüüpvega. Nimelt minuoma sai eelmine omanik just samavea tõttu pea tasuta omale, ning minul nüüdseks 2 korda nimodi juba juhtunud, viimne kord panin keermeliimi ka vahele, ning nüüd loodan..

Need puuduvad poldid pole mitte ununenud vaid on ise välja tulnud.

Aga asjast ka siis, kõigelihtsam on kui võtad eest ära sisselaskekolle, toestad mootori alt tungiga, mingi puuklots v kummiklots vahele, sest karter alumiiniumist, ehk kergelt purunev(viga tänumilllele sain mina oma diisli pea tasuta :lol: ) käpp on 3 poldiga mootori küljes, sul peaks ainult 1 alles olema, ning kerepoolt siis mutikas lahti, padja võid kerekülge jätta,,, vöta see käpp eest ära, ning altpoolt saad murdund poldile ligi, natuke nokitsemist ja saad selle kätte küll, kinni ta ei kiilu sinna, või mul vähemalt pole kiilunud. Enne kui tagasi hakkad panema keerme liimiga siis veendu, et käpp ise köveraks pole paindunud, kui on siis painuta sirgeks tagasi ja alles siis lõplikult kokku, sisselaske kollele minuarust pole tihendit vaja, tegin pinnad ideaali puhtaks würth brake cleaneriga ja mootori silikooniga kokku, lisaks mainin, et väga hea võimalus, et eelsüüte küünlad ka kohe ära vahetada, reaalne aja kulu oli mul esimesel korral ca 3 tundi teisel korral midagi 2 tunni ümber...

Edu, tean mida tunned...

E: a ja ilmselt padi ise ikkagi korras... kronsa ise viltu vajunud...

Lisaks mainin et eriti hästi tuvastab selle autost väljatulematta et tagurdades on julm krobin mootori juurest, ning samamoodi käiguga pidurdades.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

SiimJ
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas SiimJ » 15 Sept 2012 20:48

Esmalt suured tänud kasuliku kommentaari eest kasutajale ´´Ruc´´.

Esmaspäeval kui j6uan proovin asja korda teha kuna tööjuures tekib vb vaba t6stuk eks siis uurin ja puurin ning ehk saab ka oma suksu s6itma 8)

Padi ka vb vahetusse kuna sinna juba eelmise omaniku poolt mingi seibike pandud et mootor istuks k6rgemal kuid samas vb lihtsalt müügi jaoks pani ning sel hetkel polnud kronsa nii k6ver veel.
Küsiks ka mis on parempoolse ja vasakpoolse mootoripadja vahe?

Selle kroginaga täpselt nii oligi, et algul tagurdades ja mootoriga pidurdades kuid nüüdseks asi nii hull, et auto käima saad siis kohe krogin taga. :(

Terv,
Siim

Erki
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 06 Nov 2006 16:54
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Erki » 17 Sept 2012 12:03

Soovituste poolelt veel niipalju, et lisaks keermeliimi kasutamisele, mida juba mainiti, tuleb uute poltide puhul jälgida tugevusklassi. 8.8 jääb selgelt väheks mootorikäpa kinnitamisel, st tükivad ära murduma/venima. Kasutada tuleb 10.8 tugevusklassiga polte, nagu originaalis.

Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Ruc » 11 Okt 2013 20:33

selline palve, et ehk keegi saab panna poldi möödud vms kirja siia, mul nüüd aastajooksul juba 5-s kord on pooleks polt. Ning enam riiulilt pole ühtegi vötta. Et soovin seekord vötta siis balticpoldist köigetugevam polt, ehk jääb siis pidama. Muide nendest 5st 4 olid tugevdatud poldid, seekord tahan proovida 12,millegagi polti.
Murdumine leian, et on täiest minu sõidustiilis kinni. (Käiguga kurvi sisse pidurdamine, et nurk suurem oleks...) :mrgreen:
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 148
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas NoKia » 11 Okt 2013 22:25

OT, aga:
Veab, et poltidega pääsed:
Pilt
:mrgreen:
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp ja 622Nm; 1mile 256km/h; 400m 12,7@183,5km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h

Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Ruc » 04 Jaan 2014 16:11

See ei ole enam naljakas...
Mul jälle käpp lahti murdunud.
12.8 poldil pea maha tömmanud, ning blokist vinditüki kaasa hammustanud.
Käpal keevitus lahti. 130 000km ja 7 korda nüüd järgi andnud.. eelmised korrad oli nörgem polt muidugi...
Mis krdi jama sellega on, teiselpool käpp ilus, ning kasti padi ka nagu üsna enamvähem jäik veel.. Söidustiil mul küll üsna terav, aga no... mul möistus otsas ja vaikselt hakkab aitama sellest omegast juba nimodi,,

mingitki ideed kellelgi ?
a ja mootori kinnitust siis vasakut otsin uut...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Faric » 05 Jaan 2014 02:02

Enda omal sügise algusest saati juhipoolne padi käib kaheks, samas vibra tunda ei ole. Pm padi teine olemas kuid stabiilne ajapuudus. Õnneks automaat kast vähe sujuvam ka 2.5TD 96kw.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2173
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas raudpats0 » 05 Jaan 2014 15:44

mul oli mootori kanduril üks polt puudu ja padi ise kah läbi. praeguse seisuga polt püsib ja mõlemad uued padjad kestavad.
sai pandud bemmi silikoonpadjad. need on sinna ka ette nähtud. letihinnas olid ca 45 euri tk.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851

Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Autol imelik krobin mootori ja käigukasti juures 2.5 TD:

Postitus Postitas Omega Sport Packet » 06 Jaan 2014 02:42

"Tugevam" polt on hapram ja pigem 10.8 ja keermed võid üle lõigata ja puhastada õöist ja poldid liimida..Mida võid teha on kontrollida käpa tasapinda kas klaasitüki peal kui just head siledat pinda ei ole..Mõte selles, et ei istu pinna peal korrektselt ja jääb pinge alla.Mida ära tee ära poldi peade alla vedruseibe pane..Kraega poldid ja kui leiad kruvi mõne romu küljest need mis sobivad..

Vasta