Kahe massiline hooratas ühemassilise vastu.

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
suikar
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Kahe massiline hooratas ühemassilise vastu.

Postitus Postitas suikar »

Tere
Tuli hull idee vahetada kahemassiline hooratas ühemassilise c20xe oma vastu välja.
Üritaks siis omavahel sobitada kokku c20xe mootor(110kw ja pärast muidugi turbo), koos hoorataga ja korviga, c20let sidurikettaga ja 3,0 v6 150kw käigukastiga.
Kas Keegi omab infot sellse kompotti kohta?
Mida peab veel ümber tegema? Ilmselt survelaager tuleb tõsta vähe kõrgemale.

Ette tänades
Margus
Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 166
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: Kahe massiline hooratas ühemassilise vastu.

Postitus Postitas NoKia »

Ainult survelaagrile flants vahele + pikemad poldid. Kuskil arvutis on isegi enda oma joonis olemas. Õhutusnipli ja survelaagri silindri vaheline toru vaja ka pikema vastu vahetada.
Muidugi, mina ei vaevuks selle õnnetu R28 kasti otsa mingit fööniga mootorit toppima...
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
suikar
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kahe massiline hooratas ühemassilise vastu.

Postitus Postitas suikar »

Tänan vastuse eest.
Kas oskad öelda kui paks flants peab olema?
Kas 3l kast on siis nii nõrk? Jõudu tuleb ilmselt 250 kw kanti.
Mida soovitad?

Margus
Vasta