mure mootoriga 110kw diisel
mure mootoriga 110kw diisel
mure siis selline et kuues pütt ei tööta enam.pihusti kontrollitud ja töökorras.tagant ajab ka sinist välja ja mootor väriseb kõvasti..osakb keegi nõu anda kust tasuks viga otsima hakata.temp. andur ka salongis ei näita midagi.kas see võib kah selle vea põhjustada?
Re: mure mootoriga 110kw diisel
Temp. anduril pole sellega midagi pistmist.
Kompressiooni tasuks mõõta, ilmselt surve lahkunud ja mootori remont ees ootamas. (sisselaske kollektori tangensiaalkanali kalpi võllid juppideks ja silindrisse lennanud, klapid kõverad, kolb puruks jne....)
Aga ehk pole nii hullusti. Kui sisselaske kollektori maha võtad ja siibreid vaatad siis saad ka juba aimu.
Kindlasti tasuks silindris rõhk ära mõõta.
Kas automaat või manuaal käigukastiga?
Kompressiooni tasuks mõõta, ilmselt surve lahkunud ja mootori remont ees ootamas. (sisselaske kollektori tangensiaalkanali kalpi võllid juppideks ja silindrisse lennanud, klapid kõverad, kolb puruks jne....)
Aga ehk pole nii hullusti. Kui sisselaske kollektori maha võtad ja siibreid vaatad siis saad ka juba aimu.
Kindlasti tasuks silindris rõhk ära mõõta.
Kas automaat või manuaal käigukastiga?
Re: mure mootoriga 110kw diisel
tegu manuaal kastiga.peale ostmist sain sõita 250 km ja siis hakkasid jama pihta.alguses töötas mootor ilusti vaikselt.peale 250 km sai pihusti juhe maha võetud ja siis mootori hääl ikka muutus ka.natuke aega hiljem ei teinud see juhtme maha võtmine enam midagi ja siis hakkas ka sinist välja ajama.kait kirjutas:Temp. anduril pole sellega midagi pistmist.
Kompressiooni tasuks mõõta, ilmselt surve lahkunud ja mootori remont ees ootamas. (sisselaske kollektori tangensiaalkanali kalpi võllid juppideks ja silindrisse lennanud, klapid kõverad, kolb puruks jne....)
Aga ehk pole nii hullusti. Kui sisselaske kollektori maha võtad ja siibreid vaatad siis saad ka juba aimu.
Kindlasti tasuks silindris rõhk ära mõõta.
Kas automaat või manuaal käigukastiga?
Re: mure mootoriga 110kw diisel
Kui õigesti mäletan, siis manuaalil neid klappe polnud.
Aga jah, kui sa oled veendunud, et pihusti on ok, siis tuleb ikka kompressioon ära mõõta.
Aga jah, kui sa oled veendunud, et pihusti on ok, siis tuleb ikka kompressioon ära mõõta.
Re: mure mootoriga 110kw diisel
vahepeal nii palju targemaks saanud et kahes viimases silindris polnud kompressiooni.ühed osavad mehaanikud olid sisselaske kollektori ära lõhkund ja mõne mutri ka veel mootorisse lasknud.nüüd ootab ees praktiliselt mootori vahetus.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: mure mootoriga 110kw diisel
"Kui õigesti mäletan, siis manuaalil neid klappe polnud."
See on millegipärast levinud müüt.
Sisselaskekollektori pöördklapid Y25DT (M57) mootoril on olemas ka manuaalkastiga autol.
See on millegipärast levinud müüt.
Sisselaskekollektori pöördklapid Y25DT (M57) mootoril on olemas ka manuaalkastiga autol.