omega b pidurid

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

mure järgmine et vahetasin täna omegal piduripumba ära. ja nüüd on selline jama et kui õhutada siis eest nipplitest tuleb õli aga tagant nipplitest ei tule. et nagu survet ei löö sisse taha kui pedaaliga pumbata. tuttav teadis öelda et abssi pumbas on arvatavasti õhk sees et sellepärast on nii. kas keegi saaks head nõua anda kuidas õhk välja saada.
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

pump on arvatavasti diisli pealt võetud aga ma ei tea kas see mängib rolli
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas raudpats0 »

absu pump tahab eraldi õhutamist . peab vaatama kus see punn asub. kuigi minul on siiani õnnestunud ilma absu pumba õhutamiseta õhk kätte saada süsteemist.

kui on remonditud peapump siis võib olla et mansetid on vigased.kasutatud pumba puhul ei tee seismine ka head.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

ja siis kui saan abssi pumba ära õhutatud ehk siis lööb igalepoole survet eks?
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

käisin uurimas seda abssi pumpa pealt poolt aga õhutus kohta ei näinud. kus see õhutusnippel asub täpsemalt abssi pumbal? kas kanalikaudu saab äkki ligi
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas Tim »

Vanemal omegal küll mingit õhutusniplit abs'i pumbal pole!Kudas uuematel on seda ei tea.

Mul lekkis vanal omegal esipiduri vahel õli niipalju,et õlipotsik sai tühjaks.Lekke tegin korda ja kallasinülevalt muudkui õlipeale ja siis mingi aeg hakkas õhumulle ajama ja pikapeale sain süsteemi õhuvabaks.Ei mingit eri survestamist/pumpamist,lihtsalt lasksin voolata ja siis mingi aeg oligi asi ise korras.Muidugi 1l. õli kulus ühe piduri õhutamiseks.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

Tegu on 96a omegaga. Mul varemasti õli ära ei kaduNud. Lihtsalt pedaal oli jube pehme.sai õhutatud. Ja seis jäi samaks. Vahetasin siis peapumba eile ära. Siis hakkasin õhutama. Ees piduritesse lõi ilusti surve sisse aga kui tagant õhutamiseks läks siis sinna mingit survet ei jõudnud. Sellepeale arvati et absssi pumbas on õhk sees ja peaks kordamööda sealt õhutma. Ehk siis piduritorusid kordamööda lahti keerama. Mis siin sellest arvatakse?
.
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas raudpats0 »

LAuRuS kirjutas:Tegu on 96a omegaga. Mul varemasti õli ära ei kaduNud. Lihtsalt pedaal oli jube pehme.sai õhutatud. Ja seis jäi samaks. Vahetasin siis peapumba eile ära. Siis hakkasin õhutama. Ees piduritesse lõi ilusti surve sisse aga kui tagant õhutamiseks läks siis sinna mingit survet ei jõudnud. Sellepeale arvati et absssi pumbas on õhk sees ja peaks kordamööda sealt õhutma. Ehk siis piduritorusid kordamööda lahti keerama. Mis siin sellest arvatakse?
.
jõudu tööle.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

Aitäh. sain tehtud :)
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas Tim »

LAuRuS kirjutas:Aitäh. sain tehtud :)
...ja mis sa siis selle masinaga ära tegid täpsemalt?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
LAuRuS
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Juul 2012 20:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas LAuRuS »

vabandused hilise vastuse eest aga tegin ära selle et vahetasin piduripumba ära ja piduri õhutuse aga ikkagi on pedaal pehme. peab mingi aeg järel õhutuse tegema ehk läheb paremaks
Piilupart
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Jaan 2007 10:55
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas Piilupart »

LAuRuS kirjutas:vabandused hilise vastuse eest aga tegin ära selle et vahetasin piduripumba ära ja piduri õhutuse aga ikkagi on pedaal pehme. peab mingi aeg järel õhutuse tegema ehk läheb paremaks
Alusta õhutamist alati kõige kaugemast nurgast ehk siis tagant paremalt siis vasakult ja siis eest paremalt ja vasakult
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Mina olen viimasel ajal vahetanud kogu õli süsteemis välja ja teinud õhutuse.Otsisin 5 piduritoru koos otstega ja tegin 0.5l coca pudelitest nn õhutuspudelid.
Keerad õhutusnipplid välja, lased vana õli välja kõik ja nipplite asemele keerad torud korraga iga ratta juurde pidurisilindri külge, üks ots silindri küljes teine ots pudelis, pudel tagurpidi ja natuke silindrist kõrgemal tõmbad juhtmevitsaga amordi külge kinni, pudelisse valad natuke õli.Pudeli korgi sisse puurisin augud, seib mutter ja pudeli poolse toru otsa jootsin tinaga kinni, et ei lekiks.Võid kummivoolikut ka kasutada nipitada seal aga mul torusid vedeles jalus koos otstega tegin nendest.Piltlikult õhutamise ajal on sul iga ratta juures tagurpidi pudel kus on natuke õli sees ja 5s pudel üks ots pudelis teise otsa otsisin korgi, mis sobiks auto enda õlipotsiku külge ja selle pudeli valasin suht täis õli ja siis sõkud sujuvalt vaikselt pedaali kuni igast ratta juures olevast pudelist tuleb ainult puhas õli ja eest valad peale ja õhumulli sinna vahele ei tohi lasta.Rataste juurest vahepeal korjad õli kokku jätad tiga pudelisse sisse ja viid ülejäänud ette suurde pudelisse.Mina varusin tegemiseks 3l õli sellest lõpuks jäi järgi natuke alla 2l.
Huvitav on see, et kui vajutad pedaali alla hoiad all siis pudelisse tuleb ratta juurrest õli ja õhumulle ka ja need lähevad pudelis omasoodu üles aga kui pedaali lahti lased on pudelis näha, et tõmbab pudelist õli ka tagasi silindrisse.Mind huvitas ka see, et kus seda õhku siis kõige rohkem tuleb, tuli esimese kundepoolse ratta juurest ja tagumine kundepoolne.Kui sulle tundub, et sellise meetodiga läheb sul terve igavik siis ei lähe.Pudelite tegemine võttis vast kõige rohkem aega.Muidugi võiks uued õhutusnipplid ka panna sul endal tulevikus lihtsam ja need tahvotiga natuke kokku teha mina panin natuke keermeteipi ka, silikooni ei see ajab roostetama kui äädikabaasil vms.
Vast saad mõttest aru.
Kuisul on sidur ka pundis siis õhutamise ajal pead siduri ka punti võtma
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas meduus »

Kuisul on sidur ka pundis siis õhutamise ajal pead siduri ka punti võtma
Vaidlen vastu ja ära remondi seda mis pole katki :D
Kuna trassid on erinevad ja potsikus on siduri ja piduri vedeliku tasemed eraldatud vaheseintega.
Mis tagab pidurite kadumisel siduri toimimise ja siduri kadumisel toimivad pidurid edasi.

Teistele tulevikus teadmiseks.
1.Kui süsteem(torud) on täiesti tühi siis täida anum vedelikuga ava tagumised niplid ja oota kuni õli valgub süsteemi ja õli hakkab tilkuma.
Seejärel ka eest.Kui tagumistest niplitest ei tule õli siis kontrolli koormus regulaatori olemas olu ning vajadusel korrasolekut osadel on ka seal nipel õhutamiseks.
2.
Piilupart kirjutas: Alusta õhutamist alati kõige kaugemast nurgast ehk siis tagant paremalt siis vasakult ja siis eest paremalt ja vasakult
3.Ära kunagi vala pudelisse õhutatud vedeliku anumasse tagasi kuna see sisaldab miljoneid õhumulle mis kokku surudes muutuvad suurteks mullideks.Mis võrdub kilplase tööga ja siis pead ka ehk sidurit õhutama :D
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b pidurid

Postitus Postitas Tim »

Omega Sport Packet kirjutas:Muidugi võiks uued õhutusnipplid ka panna sul endal tulevikus lihtsam ja need tahvotiga natuke kokku teha mina panin natuke keermeteipi ka, silikooni ei see ajab roostetama kui äädikabaasil vms.
Vast saad mõttest aru.
Kuisul on sidur ka pundis siis õhutamise ajal pead siduri ka punti võtma
Uusi nippleid pole vaja,samas olen näinud selliseid nippleid mis on rooste poolt nii ära puretud(toru sein on niigi õhuke),et kinni/lahti keerates on lihtsalt ära murdunud.
Mida teha vana nippliga,et see tulevikus lahti keeraks mureta-kasuta alati silmus võtit/padrunit(ei lima seda kuuskanti ära,lehtvõti on jama),nippli keerme osa terasharjaga kenasti puhtaks(ise olen kasutanud ka keermestajat) ja määrdeks olen kasutanud aerosool tõrva.Piduri suportite poldid,rattapoldid jne. -tõrva vahele ja tulevikus keerab mureta asja lahti.

Kui õhutad pidureid,st. põhimõtteliselt uue õli lisamist süsteemi siis on jahh soovitatav ka siduri kolvis/pumbas õli välja vahetada.

Teinekord müügiteemades kapotialuseid pilte vaadates on väga paha vaadata seda piduriõlipotsikut,mis on süsimust ja lisainfos on kirjas,et hiljuti on kõik vedelikud uued pandud...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta