1. leht 2-st

Omega manuaalkastid

Postitatud: 21 Dets 2020 07:35
Postitas sugram
Vaja üks Saabi turbo mootor saada sabaveduseks ja väidetavalt sobivad sinna otsa Omega bens kastid. Huvi just manuaalide vastu. Kas keegi võiks pajatada nende hingeelust natuke lähemalt. Millist kasti ihaldada, mis peaks vastu ca 350-le nm-le. Auto ise kerge, ca 1000 kg. Niipalju saan aru, et kasti markeering kõigil R25-R28 aga kas ja mis neil vahet on näiteks 2,0 või siis 3,0 mootori puhul?

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 21 Dets 2020 11:53
Postitas raudpats0
R25 on kõikidel kirjas jah r28 ja r30 olid vist lisandid.
Sidurikoda on erinev vist. R4 ja v6 ja r6 kasti sidurikojad peaks olema erinevad. Ja kastidel peaks olema selline rida et 85 kuni 125 kw bensukad on üks ning suuremad bensukad ning r6 diislid tugevam kast.

Sellel teemal on siin palju teadjamaid mehi. Ja teavad sellepärast et on suurema jao vabu kaste juba läbi töötanud. 3 käik ei kannata välja koormust .
Kuigi 200 kw peaksid need kastid kannatama küll.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 21 Dets 2020 19:45
Postitas Jospa
Pmt peaks asi nii olema:

AR tähis on automaat kastid
R on manuaalid

Number lõpus näitab mis väände jaoks on(nt. R28 oli manuaal ja 280Nm) ja neid markeeringuid oli:
R25
R28
R30 (suht raske leida)
AR30
AR30-5D ( nr. 5 ja D tähte ei tea mis tähendavad) aga 5D lõpudega olid peal fl masinatel peal.
Kõige suurema talutavusega kas on AR35 ehk 350Nm automaat - reaalsus on see et stokis on masinal 300Nm aga siin osa rahvas sõidab julgelt ca. 80Nm juurde kirjutatud.

Sul oleks vaja vist pigem sellist kasti Getrag 265 või Supra oma.

R30 kasti võid leida inglaste Vauxhall Omega pealt, ex mendi masinad.

Ega siin midagi ihaldada pole kui sa üle 300Nm välja pressid - opeli kastid ei kannata kahjuks.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 21 Dets 2020 21:10
Postitas sugram
Olen täna kamminud natuke välismaa foorumeid ja seal arvatakse, et R28 alla tonnise auto peal peaks vähemalt mingi aja vastupidama. Arvestades, et see on bolt on, siis on soovitatud seda.

Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 21 Dets 2020 21:59
Postitas Jospa
sugram kirjutas: 21 Dets 2020 21:10 Olen täna kamminud natuke välismaa foorumeid ja seal arvatakse, et R28 alla tonnise auto peal peaks vähemalt mingi aja vastupidama. Arvestades, et see on bolt on, siis on soovitatud seda.

Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.
Vaata ka Opeli varuosafe gruppe fb-s

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 22 Dets 2020 08:03
Postitas sugram
Veel üks rumal küsimus. Kas Omega diisli R kastid on sisult samad, mis bensukad? Vahe on ainult korpuse sidurikoja osas? Väidetavalt on R30 kast peal ka 2,2 dti ja 2,5 110 kw mootoritel. Ehk siis, kui osta diisli M30 kast, kas seda saab lapata ümber Bensuka korpusesse?

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 22 Dets 2020 08:15
Postitas Jospa
sugram kirjutas: 22 Dets 2020 08:03 Veel üks rumal küsimus. Kas Omega diisli R kastid on sisult samad, mis bensukad? Vahe on ainult korpuse sidurikoja osas? Väidetavalt on R30 kast peal ka 2,2 dti ja 2,5 110 kw mootoritel. Ehk siis, kui osta diisli M30 kast, kas seda saab lapata ümber Bensuka korpusesse?
2,2dti ja 2.5dti kastide markeeringud olid R30-5D - võin eksida aga ei sobi bensukaga kokku.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 22 Dets 2020 08:26
Postitas sugram
Küsimus rohkem selles, kas diisli sisu läheb bensuka korpusesse. Väliselt, kui sidurikoda mitte vaadata, paistavad kastid samasugused.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 22 Dets 2020 12:24
Postitas raudpats0
Korpused on põhimõtteliselt samad diisli omal on mõned tugevdusribid juures. Koja saad ringi visata , sisud ei sobi omavahel.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 29 Dets 2020 09:46
Postitas sugram
Teema lõpetuseks. Kes otsib endale R30 kasti, mis on projekteeritud 300 nm ja oleks Bensu mootori kojaga, siis leidub seda kahel mudelil - 3,2 bens ja Opeli enda 2,2 88kw diisel. Kasti tähis on HP.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 30 Dets 2020 12:20
Postitas risto002
Ise pidinin tegema saabi mootori ja opeli R25-28(2.2 B) kasti kokku sobitamiseks vaheplaadi(sidurisurvelaagri taha).
Saabil on ühemassiline hoorattas,aga opelil kahemassiline,mis on kõrgem.

Kui soov võin enda Saab aero ja omega kasti kombo sulle maha müüa.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 02 Jaan 2021 21:52
Postitas NoKia
See pigem ümartoorik millele üks välis ja sise D treida ning 3 ava puurida.
Vähemalt 10a tagasi oli nii :mrgreen:

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 05 Jaan 2021 20:23
Postitas sugram
Sellest olen teadlik, et survelaager tuleb väljapoole liigutada. Eks sellega tegeleb siis, kui masinat kunagi kokku hakkab laduma. Hetkel oli oluline saada kast, et hakata sobitama ja kinnitused teha. Pigem vajan hetkel käigukangi ja selle liigendit ning kasti patja.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 26 Apr 2021 10:59
Postitas sugram
Uuendan teemat.Oskab keegi juhatada, kus kohast osta/leida sidurivoolikut? - kasti küljes tavaline keermestatud ühendus nagu pidurilgi aga siduri peasilindril sisselükatav ja klambriga (splindiga vms) kinnitus toru otsas. Minu otsingud pole vilja kandnud. isegi Forssi kataloogis pole seda antud. On küll pildil aga mitte varuosade nimistus.

Re: Omega manuaalkastid

Postitatud: 26 Apr 2021 11:34
Postitas raudpats0
sugram kirjutas: 26 Apr 2021 10:59 Uuendan teemat.Oskab keegi juhatada, kus kohast osta/leida sidurivoolikut? - kasti küljes tavaline keermestatud ühendus nagu pidurilgi aga siduri peasilindril sisselükatav ja klambriga (splindiga vms) kinnitus toru otsas. Minu otsingud pole vilja kandnud. isegi Forssi kataloogis pole seda antud. On küll pildil aga mitte varuosade nimistus.
Naine leidis mul selle alvadi või a-varuosa lehelt. Mõlemad osad koos klambriga mis ära kaob tavaliselt. Pole kindel et saada on.
Minu soovitus ja ka kättesaadavuse poolest lihtsam on kasutada pidurivoolikuid., Ja kui tahad kiirliidet keskele siis sellega aitab hüdroscand.