2.2 ja 3.0 mootorid

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
Kasutaja avatar
offkicker
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 03 Juun 2011 16:01
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas offkicker »

Plaan autot ostma hakata...sooviks teada mis mootoriga masinaid tasub vaadata

2.2 106kw tundub suht mõistliku kütusekuluga (keskmine 8-9l/100km?)...kas see mootor on ketiga või olen ma midagi valesti aru saanud
3.0 155kw ülalpidamine ilmselt kallis?

2.2 võtaks manuaalkastiga, 3.0 vist ainult automaati ongi

mida ostes jälgima peaks?

praegu üks 3.0 väga odavalt müügis (~2000€), igasugu võimalikud lisad olemas...kardan et seal mingi kala kuigi inimene väidab et kõik on korras
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Marcouver »

3.0 on manuaale kah.
Endal automaat ja ülirahul, ei viitsi mingit kaigast peos hoida. Miks peab kaikaga lännima kui saab ka mugavalt, eks se ole maitse asi.
Ei ütleks et kallis, kui ei piina ja midagi otsad ei anna, hetkel üle 2 a mul auto olnud ja väga timm korras, 2 korda õlivahetust teinud ja rihmavahetust.... ja puksid vahetasin ära kuna aeg nõudis seda.
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Q-tok »

3.0 leidub päris üksikuid manuaalne, peamiselt siiski jah automaadid.
Muidugi ise leian isiklikult, et automaat ongi mugavam sellise autoga sõitmiseks.
2.2 bens mootor ei ole ketiga, vaid ikka rihmaga.
3.0 mootori kohta oskan veel nii palju öelda, et kui eelnevalt on korralikult hooldatud ja hea omanik olnud, siis pole neil mootoritel häda miskit, kui hoolduselt on kokku hoitud, siis on need probleemid jah kerged tulema. Kütusekulu on natukese tõesti suurem, kui 2.2 mootoril, kuid see on 1 - 2,5 liitrit. Ise oman ühte 3.0 mootoriga isendit ja võin küll öelda, et tegu on töökindlate ja Omegale igati sobiliku (edasi minek) mootoriga, 2.2 mootoril jääb seda minekut vist veidi väheks, arvestades Omega küllaltki suurt keret, eriti kui peaks juhtuma olema universaal.
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Marcouver »

Täpselt, Qtok ütles, mis õelda oli.
Meil see 2.0 sedaan võttis umbes samapalju kütet kui 3.0, suurt vahet tegelikult pole (pole mingi üüratu 3-5l+ vahe). Kui eelnev omanik on jah teda tõesti hästi hoolitsenud, siis minuarust OPELI tehase üks õnnesumaid toodanguid on minu arust 3 liitrine v6 kõikide lisadega omega. Kui juba jah caravanil 2.0 on full nahk ja kõik lisad sees, siis see on päris raske oma väikse mootori kõrval (küttekulu suurem). Samas jah kõik oleneb kuidas autot on hooldatud.

Kui üks auto on väga hästi hooldatud, nagu meie siin kiidame, siis teised samasugused autod, mida müüakse võivad olla parajad raiped ja sellist kiitu kindlasti ei vääri. Ja samas ei tohiks vastupidiselt väita, et kui üks opel on pask siis on ka kõik teised (korralikud autod), halvad, mõttetud. ... EGA ikka EI ole küll! IGAL AUTOL ON VASTAV HIND! Kui auto on korralik ja omanik teab mida müüb, siis on ka hind kallim juhul kui ostja ka sellest aru saab, siis selle hind on ikka tunduvalt kallim kui teine samasugune, sama aasta auto on näiteks poole odavam.

Mis mina tähele olen pannud siis enamus uusi autosid oma über elektroonika ja kobeda välimuse ja muu kõrval nad ikka nii mugavad ei ole kui mistahes alla 2000a nahkistmega auto. Sellest ma ei saa aru, et miks need istmed ikka nii mugavad ei ole. Ok võibollla on ära istutud, kuid kui ta on ilusas ja heas korras siis teeb see ikka uute autode istmetele ikka pika puuga ette. Uutel autodel on nagu taburetid pepu all :lol:

Eks vali oma rahakotile mõistlik auto, mida suudad üleval pidada. Üldse kasutatud autode puhul, olgu see opel või mistahes muu marki auto, vajab ta ikkagi taastamiskulusid, kuna see auto ei ole ikkagi uus, ja jumal teab mis selle autoga on varem tehtud ja kuidas teda on hooldatud. ... Vanade autodega ongi üks joppamise mäng :wink:

Ära meie soovtiusi tähele pane, sest "Iga L*ts kiidab oma v*tt*. Mina olen rahul, kuna sain auto väga hea omaniku käest, kellega me tänaseni ka suhtleme ja ise tuleb olla väga hoolas ja hoolitsev.

Iga uus auto, mis sa ostad on tegelikult kuludes kallim aasta lõikes kui kasutatud auto, esiteks kui tuled sellega kohe poest välja, siis sul hind langeb turuväärtuse tasemele, kohe mitmed tuhandeid eurosid ja lisaks veel kasko mis on kohustuslik, juhul kui sa pole autot välja ostnud ja seda ise ei taha peale panna. (Eeldatavasti ikka jätad peale). Aasta kasko maksumus on kallim kui vanema auto ülalpidamine :wink: Kui ostad aga kasutatud UUE mistahes auto ja kui kohe teda välja ei osta, siis see on panga oma ja sa oled kohustatud kaskoga mõllama ja jälle läheb hunnik pappi, plus veel hooldused, mis on kallid, kuna enamjaolt sa ei tohi seal ise midagi teha :wink: Võib ju osta ja värskendada, kuna elu elame vaid ühe korra :wink: Samas väga vana auto on rohkem peavalu :wink:

Ühesõnaga kui on korralik auto siis aitab sellega sõita küll kui oled ise hea hoolitseja!
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Kasutaja avatar
offkicker
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 03 Juun 2011 16:01
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas offkicker »

http://www.auto24.ee/used/902125" onclick="window.open(this.href);return false;

no see on ju kahtlaselt odav...
tüüp raiub et mitte ühtegi viga pole...käivitub ja töötab hästi külmalt/soojalt...automaatkast töötab ilusti...kõik lisad toimivad :roll:
ainult rooste kohta ei vastanud

kuskilt foorumist lugesin et 3.2 pidi oluliselt etem mootor olema kui 3.0 (samamoodi nagu 2.5 asemel 2.6), igasugu võimalikke rikkiminevaid asju on vähem jne
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Priidik
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Priidik »

Oman 2,0 100kW univeraal mootoriga eksemplari ja ei ütleks küll et lahja või võimsusest puudu tuleks,olgu siis autos 5 inimest või järgi järelkäru koormaga.Kütuse kulu keskmiselt snna 10l kanti jäänud,seega kui otsid suurt,mugavat ja taskukohase ülalpidamis kuludega sõidukit on omega hea valik:)
Kasutaja avatar
offkicker
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 03 Juun 2011 16:01
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas offkicker »

omega muidugi...
aga 2.0 ecoteci kohta olen palju halba kuulnud
huvitav et 2.2 keskmine kütusekulu räägitakse et on väiksem isegi...uuem mootor ka muidugi
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Ketas007
Klubiliige
Postitusi: 303
Liitunud: 27 Okt 2006 08:13
Asukoht: kaugel tallinnast 30km
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Ketas007 »

offkicker kirjutas:http://www.auto24.ee/used/902125

no see on ju kahtlaselt odav...
tüüp raiub et mitte ühtegi viga pole...käivitub ja töötab hästi külmalt/soojalt...automaatkast töötab ilusti...kõik lisad toimivad :roll:
ainult rooste kohta ei vastanud

kuskilt foorumist lugesin et 3.2 pidi oluliselt etem mootor olema kui 3.0 (samamoodi nagu 2.5 asemel 2.6), igasugu võimalikke rikkiminevaid asju on vähem jne
Loomulikult see odav see ju esiveoline :lol: :lol: :lol:
omega caravan MV6 97a 3.0l 155kw
Priidik
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Priidik »

ketas007 kirjutas:
offkicker kirjutas:http://www.auto24.ee/used/902125

no see on ju kahtlaselt odav...
tüüp raiub et mitte ühtegi viga pole...käivitub ja töötab hästi külmalt/soojalt...automaatkast töötab ilusti...kõik lisad toimivad :roll:
ainult rooste kohta ei vastanud

kuskilt foorumist lugesin et 3.2 pidi oluliselt etem mootor olema kui 3.0 (samamoodi nagu 2.5 asemel 2.6), igasugu võimalikke rikkiminevaid asju on vähem jne
Loomulikult see odav see ju esiveoline :lol: :lol: :lol:
Neid kuulutusi riputavad ülesse ka naised ja ka osadel lapsed,tutavad jne..tea keegi täpselt tehnilisi andmeid.:)
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Tim »

See 2,2l (106kw) on edasi aidatud 2l(100kw),mille arvelt töömahtu on suurendatud ,seda ei tea,Elektroonika pool sama mis 100kw´sel.Mina olen oma 2l ökokäkiga siiamaani enam-vähem rahul,eriti kuuldes/lugedes neid "õnnetusjuhtumeid" v6´tega +atm.kasti rikked.
V6´l nt. neid probleemseid kõveraks minevaid klapikambri kaani ja klapikambri kaane lekkivaid tihendeid juba 2tk.Aga jahh...kudas just eelmine omanik on viitsinud asjaga tegeleda.
Muidugi v6 on sobilik sinna kapoti alla,nii jõudlusega kui ka hääle poolest.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas mardus72 »

offkicker kirjutas:http://www.auto24.ee/used/902125

no see on ju kahtlaselt odav...
tüüp raiub et mitte ühtegi viga pole...käivitub ja töötab hästi külmalt/soojalt...automaatkast töötab ilusti...kõik lisad toimivad :roll:
ainult rooste kohta ei vastanud

kuskilt foorumist lugesin et 3.2 pidi oluliselt etem mootor olema kui 3.0 (samamoodi nagu 2.5 asemel 2.6), igasugu võimalikke rikkiminevaid asju on vähem jne
Odav jah,aga paraku on omega turuhinnad maas ja peaaegu võimatu on õiglase hinnaga omegat müüa.Olin sunnitud seetõttu ka oma 2,6v6 täielikult roostevaba,kuigi mõningaste vigadega masina odava hinnaga ära müüma.(Ostja on muidugi vigadest teadlik).Vaata üle ja kui on korralik,osta ära ja ole õnnelik,et müüakse selliseid häid autosi nii odavalt.Isegi kui on mingid probleemid,siis need on lahendatavad ja saad ikkagi väga odavalt hea asja.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Kasutaja avatar
offkicker
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 03 Juun 2011 16:01
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas offkicker »

vaatasin netist tel. numbri järgi, tundub et tüüp on päris mitmeid autosid müünud ja tegeleb vanade/avariiliste autode üles ehitamisega...
ei tea kas sellist kahtlase minevikuga autot tasub üldse vaatama minna?

mardus72, sinu autot oleks isegi tahtnud...tol hetkel polnud raha ainult

veel üks odav masin:
http://www.taufauto.ee/detail.php?ct=df ... 01369914l6" onclick="window.open(this.href);return false;
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
jeef
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas jeef »

offkicker kirjutas:vaatasin netist tel. numbri järgi, tundub et tüüp on päris mitmeid autosid müünud ja tegeleb vanade/avariiliste autode üles ehitamisega...
ei tea kas sellist kahtlase minevikuga autot tasub üldse vaatama minna?

mardus72, sinu autot oleks isegi tahtnud...tol hetkel polnud raha ainult

veel üks odav masin:
http://www.taufauto.ee/detail.php?ct=df ... 01369914l6" onclick="window.open(this.href);return false;

Odav samas ka vana, kui valida siis ikka facelift.
Westcoast
Huviline
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Nov 2011 21:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Westcoast »

2,5 mootorit võid kah julgelt vaadata just bena omat, dislade kohapealt ei oska nõu anda kuna masuudipresse ei kasuta teedel :lol:
endal küttekulu stabiilselt 7-9l/100 aga üle 10ne ta tiksunud küll pole kordagi siinkohal julgengi öelda, et ära kuula mingite külatarkade lolli möla, et ala 2,5 sööb kütet söö ta mitte midagi paras öko pill oma suuruse kohta.
Täpsustuseks et endal manuaal kast.
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Priidik
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 ja 3.0 mootorid

Postitus Postitas Priidik »

Westcoast kirjutas:2,5 mootorit võid kah julgelt vaadata just bena omat, dislade kohapealt ei oska nõu anda kuna masuudipresse ei kasuta teedel :lol:
endal küttekulu stabiilselt 7-9l/100 aga üle 10ne ta tiksunud küll pole kordagi siinkohal julgengi öelda, et ära kuula mingite külatarkade lolli möla, et ala 2,5 sööb kütet söö ta mitte midagi paras öko pill oma suuruse kohta.
Täpsustuseks et endal manuaal kast.
Sul siis päris ökonoomne teine ikka ma vaata:D
Vasta