Omega roolikarp

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Vasta
jaakAA
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Omega roolikarp

Postitus Postitas jaakAA »

Kuna kasutada oleva Omega B roolikarbil on jätkuvalt päevad,
hakkasin vaikset viisi uurima, kuidas lekkega hakkama saada.

Minu saanil on pääl selline ZF karp nagu 8073 955 105 (90 538 679).

Auto Suppliers Limited andmed on sellised;
Omega
1994-2003
VM NO 90541370, 9195806; OE NO 8052911121; ZF gear Servotronic
OE KIT REF 8052633052 (peaks siis olema remkomplekti nr)
Auto Suppliers kood on AS12067 (Kit gear)

Omega
1994-2003
VM NO 90511410, 90541368; OE NO 8073955101; OE NO 8073955105; OE NO 807395511; ZF gear non Servotronic
OE KIT REF 8073633001, OE KIT REF 8073633003
Auto Suppliers kood on AS12059 (Kit gear)

Omega
1994-2003
VM NO 9195804; OE NO 8073955101; OE NO 8073955105; OE NO 807395511; ZF gear non Servotronic
OE KIT REF 8073633001, OE KIT REF 8073633003
Auto Suppliers kood on AS12059 (Kit gear)


Pendelhoova võllil olevad tihendid peaks olema sellised;
0770.035.521 pos 2.3
8086.033.101 pos 4.1
8055.033.109 pos 4
0634.306.254 pos 4.4
0634.312.277 pos 4.2

8054.605.149 on võlli kood pos 60
Image

ZF roolikarbi joonis:
Image

Kuna midagi kaotada ei ole, ehk siis mingi hetk peab tihendid lahti katkuma niikuinii, mõtlesin korra proovida õlilisandeid.
Siin seal lugedes ja uurides sattusin sellisele keemiale;
Roolivõimendi hermeetik ja tuuning SMT²-ga.
[HG7023 / 295 ml]
Image
Seda möksi müüakse siin ja seal, Prismad jne., vist kuskil 100EEK tuuris potsik. (Prismas maksis 115,-EEK)

Sisse valasin selle 14.nov.2010
Praeguseks on roolivõimendi töötanud selle lisandiga ehk sedasi 1,5 tunni jagu.
Varem tuli kuskil 30sekundi tagant tilk mööda pendelhoova võlli. Praegu on tilkumine aeglustunud :|

16.11.2010 õhtuks seisukord selline, et viimased veerand tundi püsis võll ja pendelhoob kuivana.
Seisukohta veel võtta pisut vara, eks ma lasen aga süsteemil käia aeg-ajalt. Aeg näitab, kas ja kui kuivaks karp jääb :?

Vene foorumis väitsid mehed, et tilkumise tegelik põhjus pidavat hakkama pihta tihendist positsioon 103.
Et kui sealt hakkab lekkima, siis pressibki lõpuks pendelhoova võlli poritihendi (pos 4.2) vahelt õli välja.
Selge on see, et igal konkreetsel karbil on miski oma häda kallal.
Ega mina tegelikult teagi täpselt, mis tihend just minu saanil siristab. Kui HG7023 tõesti mõneks ajaks lekke peatab, väga hea ... ehk lubab mõne aja kuiva kõhualusega ringi vuristada.

17.11.2010 - õhtuks võttis niipalju kuivaks karbi, et kannatas ülevaatusel ära käia :mrgreen:
Antud hetkel sain HG7023 abil karbi lekke kontrolli alla kolme päevaga. Aga eks korralikuma ja püsivama tulemuse saamiseks tuleb ikkagi karp lahti võtta ning vaadata, mis seisus võll ning tihendid on.

ZF tooteid ja detaile saab küsida AS KG Knutsson Autoeksperdi kauplustest. Niipalju olen kodutööd teinud. Ei ole ainult veel võrrelnud ZF ja OÜ Simraconis müüdavaid Merkeli tihendeid. Eks ilmselt kevade poole soojemate ilmadega peaks karbi käsile võtma. Esimene kiire sai nüüd ju mööda :D

01.dets 2010 - seni karp peab. miskit abi sellest õlilisandist oli. Eks siis näeb, kauaks seda õnne jagub.
22.dets 2010 - ka praegu püsib veel vedelik roolivõimu paagis taseme juures. Julgen seega tulemuse rahuldavaks hinnata.
Viimati muutis jaakAA, 22 Dets 2010 12:24, muudetud 24 korda kokku.
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas Q-tok »

Esimesel Omega B´l mis mul oli, tilkus kah roolikarbi tihendi vahelt õli, sai asi lahti lammutatud ja vana tihendi järgi paksemast kummist uus tihend tehtud ja pidas 4 aastat vastu ja peab ka praegu ma arvan..
jeef
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas jeef »

auto poodides müüakse mingi möksi mis paisutab tihendid.
nime kahjuks ei mäleta,
enda autol lekkis ka,valasin seda sisse ja pea et aasta juba ei lekki.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Pilt

Selline see võlli ots tavaliselt on.

Ega seal suurt uue tihendi panemine ei aita.See uus tihend auke ei täida.

Sa võid proovida võlliotsa nn vedelmetalliga täita, lihvida ja poleerida jms.

Ilmselt keegi seda maha ei trei ja puksi peale ei tee
Viimati muutis Omega Sport Packet, 06 Sept 2011 15:26, muudetud 1 kord kokku.
lilander
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas lilander »

Kaevaks vana teema üles, kuna olen parasjagu tihendi otsingul . 4.1 tihend siis. Originaalkoodi järgi sain vastusteks, et seda tihendit oleks, kui tehasest tellida 30tk . Muidu neid ladudes saada pole.
Keegi aga äkki teab kus saaks kõige kiiremini mõõtude järgi sellise? Eriti hea oleks Tartus/ Pärnus ja kohapealt saada ja võrrelda. :roll:

Praegu peal olev taastatud ( tõsi, too oli taksopargi poolt suht korralikult teiste tihenditega tehtud) kestis 25k km vastu, ja kui selle tihendivahetusega saaks poolgi sellest sõidetud, oleksin juba rahul.

Enne kui päris maha kistud sai, proovisin ka miskit tihendipaisutajat vms, aga vist oli omadega juba nii läbi, et ei mõiganud kahjuks miskit.

Igaljuhul- tihendipoodi korraliku laoga teab keegi ? :roll:
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Ja 4.1 Sa ei saa, see on nii erilise profiiliga, et tavalsest o rõngast on asi väga kaugel.


Ehk leiad siit midagi huvitavat lugemist.

http://www.simrit.com/web/public/produc ... hydraulics" onclick="window.open(this.href);return false;
lilander
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas lilander »

Muidu see taastatud karp mis hetkel peal oli, ongi sealt samast puhtaks treitud, nii 2 mm igalt poolt maha. ja siis olidki õlitihendid asemele pandud. Arvatavasti tulebki see sama võll võtta ja sellele hoopis uued tihendid otsida.
lilander
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas lilander »

ptptpt. aga vist sain oma karbi pidama:D

tuli sealt siis välja lüüa see metallpuks karbi alt otsast. Orig. tihendi asemele üks 30-45-7 SK tihend, ja üks suvaline 29-43 ülespoole. Esialgu oli plaan teinegi korralik 30-42 sk panna, aga tuli välja et õige mõõt oleks olnud 29-41, mida polnud leida kuskilt.
Võtsin ikkagi vana, juba ära treitud võlli. Teine oli roostes, nagu eelpool näidatud, ja eriti sellesse lihvimisse ja metalliga täitmisesse ei uskunud.



EDIT: Ja nii kauaks seda lõbu oligi. Kaks kuud sõitu ja hakkab jälle pihta see jama:D
Viimati muutis lilander, 17 Nov 2011 12:00, muudetud 1 kord kokku.
lilander
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas lilander »

lilander kirjutas:ptptpt. aga vist sain oma karbi pidama:D

tuli sealt siis välja lüüa see metallpuks karbi alt otsast. Orig. tihendi asemele üks 30-45-7 SK tihend, ja üks suvaline 29-43 ülespoole. Esialgu oli plaan teinegi korralik 30-42 sk panna, aga tuli välja et õige mõõt oleks olnud 29-41, mida polnud leida kuskilt.
Võtsin ikkagi vana, juba ära treitud võlli. Teine oli roostes, nagu eelpool näidatud, ja eriti sellesse lihvimisse ja metalliga täitmisesse ei uskunud.
A ja kohe ei taibanud seda vaadata, aga võimalik, et läbi läks see taastatud karp selle pärast lihtsalt, et stopperrõngas oli ära tulnud ja tihendid allaosasse surunud.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega roolikarp

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Stopperrõnga taga on tolmupühkija, merke,l pu5 profiiliga.Kui seda vahetada mingi aja tagant, väsib.Ehk aitab see sisemisi tihendeid natuke säilitada ja võlli otsa ennast ka.
Vasta