Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Vasta
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas paikas »

Teeme siis teema diffri vahetusest siia. Lisan kunagi hiljem ka pildid sellest tööst, et kust ja mida.

Aega planeerida tööks 2h kuni 6h olenevalt kui hästi ja libedalt poldid lahti saab.

Hetkel aga jutt sellest.
Vajaminevad võtmed/riistad

Tung(soovitavalt krokodill ratastel)
8mm 6kant võti
velje võti
auto toestamis pukid
2x19mm silmus/leht võti
18mm silmus/leht võti
kas 11mm torks padrunit või 14mm torks padrunit
kummiheeblit(lapiku otsaga kuni 1m kangi)
töökaid käsi


Alustame siis algusest. Esmalt tõsta auto piisavalt kõrgele, et ise alla mahud ja ruumi oleks liikuda ja kruvida seal, tõstukiipeal või kanalis oleks lisaks vaja siis käigukasti tungi. Kuna enamusel sellist riistvara kodus ei vedele siis on lihtsam teha seda põrandalt.
Toesta auto, eemalda rattad, toestamiseks parimad kohad on tagasilla talade kinnitus koht keresse. Edasi võta 8mm kuuskant võti ja keera lahti pooltelgede otsad rummude küljest, kui see tehtud saad vahepeal tagumised rattalaagrid ära vahetada, see aga teine jutt. Muidugi enne võtme kätte võtmist oleks kaval poltidel võtmepesad seest puhtaks teha ja muidugi ka leotada roosteimmutus õliga, et ei juhtuks nii nagu minul, et 11 polti lahti ühel poldil keerasin kandid maha ja ei jäänud muud üle kui relakaga kallale. Kui see tehtud, sanguta pooltelje osad pesast välja ja tõsta piduriketta peale, seejärel roni põhja alla, aja heebel või kang, kumb parasjagu kättesaadavam on, abs hammaste vöö taha Võimalikult sügavale) ja järsu murdmise tagajärjel peaks pooltelje ots diffrist välja hüppama. Edasi võta 2 19mm silmus või leht võtit ja keera lahti reduktori plaat leevendus muhvi küljest(3 polti, mutrid käivad ringi) Sel hetkel oleks hea kui on keegi abiks kes paneks käigu sisse(automaadil parking) ja võtaks välja, et käiguga aitaks väheke kaasa kinni hoidmisel, Need poldid on väga kõvasti kinni, vähemalt peaks olema, muidu keerad ju keerleval võllil keerlevaid polte, sama võid ka ise käia auto alt välja ja tagasi, nagu mina.
Kui eelnev tehtud võta ja eemalda ABS anduri pistikud klambritest ja tõmba pistikud lahti, siis 18mm võtmega vabasta diffrikorpuse tagumised kinnitused, ilusti näha puksidest läbi minevad poldid. Siis vabasta kas 11mm või 14mm torks padruniga diffri esimeselt kinnituselt 3 polti, sea krokodill tung või transport alus diffri jämedama osa alla, vajadusel pane vahele pikki diffrit toestuseks lauajupp. Seejärel kruvi kõik 5 polti välja lase aeglaselt tungi allapoole samal ajal vahest diffrit liigutades, et kuhugi taha kinni ei jäeks.

ja ongi kõik, tagasi panek on vastupidine lahtivõtmisele nagu ütleb ka haynese rahvas.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas eedu32 »

Lisaks veel seda et juhipoolset pooltelge pole vaja lahti kruvida kui võtad ära kundepoolse siis tuleb see teine pooltelg heebliga tõmmates ja difrit alla lastes ise otsast ära . Võidad lihtsalt kuus polti
chandler
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas chandler »

Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas paikas »

kui siis jah juhipoolne ära võtta ei pea sumpsi lahti laskma trippidest
Adi King
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 15 Apr 2008 20:01
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas Adi King »

Mina tegin nii just hiljuti et mõlemalt poolt veovõllid lahti(need kuus polti) Siis kunde poolne amort ka tagumine lahti ja terve kupatusega alt ära differ, kahekesi lihtne üks hoiab teine keerab polte ja tegin seda kanalis. Muidugi jõudu peab ka olema, et jaksab hoida. :mrgreen: pärast maas võtsin ma need veovõllid ära, päris tugevalt olid kinni ja abs-i rõngad puhastasin ka ilusti ära, olid teised päris s*tta täis :D Ega mingi raketiteadus pole üldiselt.
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
danel777
Huviline
Postitusi: 171
Liitunud: 04 Nov 2009 07:53
Asukoht: L-VIRUMAA ROELA 56249760
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas danel777 »

chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte. :o
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas arska »

danel777 kirjutas:
chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte. :o
ei tea,mina pidin kyll ikka kunde poolse lahti laskma kuna ei saanud muud moodi alt! :shock:
Image
chandler
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas chandler »

danel777 kirjutas:
chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte. :o
Jah. tee meid siis ka targemaks
danel777
Huviline
Postitusi: 171
Liitunud: 04 Nov 2009 07:53
Asukoht: L-VIRUMAA ROELA 56249760
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas danel777 »

chandler kirjutas:
danel777 kirjutas:
chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte. :o
Jah. tee meid siis ka targemaks
Lase tagant kummipadi raamiküljest lahti ja vajub differ alla .
danel777
Huviline
Postitusi: 171
Liitunud: 04 Nov 2009 07:53
Asukoht: L-VIRUMAA ROELA 56249760
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas danel777 »

B diffri vahetuseks kulub aega kõigest 1-1,5 tundi :o :o :o
chandler
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas chandler »

Lase tagant kummipadi raamiküljest lahti ja vajub differ alla .
Ta tuleb alla küll, aga kas differ sealt poolasside vahel välja ka mahub siis?
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas risto »

chandler kirjutas:
Lase tagant kummipadi raamiküljest lahti ja vajub differ alla .
Ta tuleb alla küll, aga kas differ sealt poolasside vahel välja ka mahub siis?
Saab kätte küll nii. Olen vahetanud 2,0 ja ka 3,0 ja poolteljed on auto külge jäänud..Sumpa vaja tripidest lahti lasta ainult.
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas arska »

ei tea,ise jebiin tykk aega 3,0 taga tifrit kätte saada ja ei tulnud ta midagi nii et veo v6llid paigale jääksid,yhe keerasin lahti ja teidsega koos v6tsin auto alt ära mis sest et taga kummi padja lasin sama moodi lahti!
Image
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)

Postitus Postitas raudpats0 »

minul oli difri vahetus üksi tehes kahe tunni töö,tunge polnud ja kanalis.tungi , pukkide ja kahe mehega alla tunni läks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Vasta