10. leht 12-st

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 28 Apr 2014 20:59
Postitas Tim
Kas veakood on vana(present/not present)?
Korraliku immo veaga ei käivitu mootor üldse,vahet pole kas sõe või külm mootor.
Vb. on veaks "incorrect immobilaizer signal"?

Oled kindel et keegi pole nö.immot vahelt ära lõiganud?Võtme sees immo kivi olemas?

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 29 Apr 2014 21:15
Postitas ants002
Seda ma küll ei tea kas ta on vana või uus kood. tegin lihtsalt selle testi. Ja nüüd pole jälle jupp aega seda probleemi olnud. Seda ma ka eitea kas immo on vahelt ära võetud aga samas käivitub ta ainult ühe võtmega. Kas siis saab olla et mingi aeg ta lihtsalt ei anna ühendust.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Aug 2014 22:15
Postitas tanel985
Tervist!

Proovisin ka mina seda veakoodide lugemist oma 2000. aasta 3.0, 155 kW Omega facelifti kallal. Oma üllatuseks annab siis koodid 12 ja 31. Ehk siis näitab diagnosti algust ja lõppu ning vahepeale tuleb tõdeda, et mootor ei tööta. Muid koode ei ole, kuigi täna lõi kompu ekraanile automaatkasti rikke ja viskas selle avariisse vist. Varasematest postitustest lugesin välja, et selline numbrite jada või režiim on justkui iseloomulik vanakooli Omegatel... Kas mul siis vanakooli aju peal või mis :shock: . 16-pin pistikus olid klemmid 5 ja 6 ilusti igatahes olemas.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Aug 2014 13:58
Postitas offkicker
3.0 155kW on ikkagi vanemat tüüpi mootor ju...mis siis et Facelift

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Aug 2014 14:48
Postitas tanel985
Jah, ega ei vaidlegi selles osas üldse vastu. Oleks arvanud lihtsalt, et mootorijuhtiminegi siis vähemalt uuema põlvkonna oma. Aga kas 4-käigulisel autmaatkastil tõrgete kohta üldse veakoode näitab?

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Aug 2014 15:07
Postitas ahti22
Vea korral näitab ikka kõik vead ära. Kui kirjaklambriga ei toimi siis kaabel aitab hädast välja.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Aug 2014 21:13
Postitas Tim
tanel985 kirjutas:Aga kas 4-käigulisel autmaatkastil tõrgete kohta üldse veakoode näitab?
ahti22 kirjutas:Vea korral näitab ikka kõik vead ära. Kui kirjaklambriga ei toimi siis kaabel aitab hädast välja.
Tavaline nö.kirjaklambritest näitab ainult mootori veakoode-neid mis reaalselt ka on(present),vanad veakoodid(not present) mis mällu salvestunud,on nähtavad diagnostika seadme abil.
Automaatkasti ajule saab ligi juba korralikuma diagnostikaseadmega,suvaline OBD2(hiinakas) ei pruugi peale mootori aju kuskile ligi saada.

Olen ka ühes töökojas käinud ja seal ei saanud profi seadmega(vanematüübi launch) atm ajuga ühendust,tuli hiinast omale üks karbike tellida.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Aug 2014 21:44
Postitas tanel985
Selge. Ju siis on vaja ikka mingi pädevam aparaat külge saada autole. Homme võetakse igatahes käigukast tal maha, diagnoosiks on lekkiv tagumine vända simmer. Aga see käigukasti veider käitumine pani hetkeks mõtlema, et äkki lekib hoopis kast kusagil sealt. Samas pole lekkiv õli kohe üldse punast värvi... Kuigi on olemas ka mingeid vuhvleid ATF õlisid, mis seda tooni ei ole. Igatahes peavalu jagub mõneks ajaks mul.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 13 Aug 2014 13:22
Postitas tanel985
Kastil koodid loetud - P0730 ehk Incorrect Gear Ratio. Võimalikeks vigadeks siis juhtmestik ehk ühendused, selektorlüliti, solenoidid või kasti mehhaanilised probleemid. Esimese asjana konrolliks seda selektorlülitit ja pistikuid siis. Esimesel võimalusel vahetab kastil õli ja filtri ka ära. Eks siis paistab...

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 25 Aug 2014 16:29
Postitas Niar
Ecotec 2.0 94.a masssin.

Mingi nipiga neid veakoode nullida ka saab? Nimelt viskas nukkvõlli asendianduri veakoodi ette, vahetasin ära, aga veakood ikka veel olemas. Nüüd ei teagi, kas vajab nullimist või on viga ikka veel olemas.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 25 Aug 2014 20:30
Postitas Tim
Niar kirjutas:Ecotec 2.0 94.a masssin.

Mingi nipiga neid veakoode nullida ka saab? Nimelt viskas nukkvõlli asendianduri veakoodi ette, vahetasin ära, aga veakood ikka veel olemas. Nüüd ei teagi, kas vajab nullimist või on viga ikka veel olemas.
Kui oli reaalne viga ja asi nüüd korras(õige varuosa),siis nt. minu 94'a. masinal kustus peale mõnda sõitu mootori tuli ise ära(väntvõlli anduri jama oli).
Pm. akuotsa mahavõtmine mõneks ajaks nullib kõik ära,ka vanad veakoodid mis mälus kunagi on olnud.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 27 Aug 2014 13:15
Postitas mait1
Tere.Tegin ka kirjaklambri testi ja sain sellised koodid 13,89,91 ja 135.Aga ei saa aru mis need tähendavad.Inglis keelsed küll leidsin aga mis edasi....

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 27 Aug 2014 15:47
Postitas petzp
http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... m#simtec56" onclick="window.open(this.href);return false;
Edasi on vaja diagnostikut, kes teeks mõõtmisi. Lambda andur või juhtmestik ilmselt kutu.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 27 Aug 2014 17:07
Postitas raudpats0
mait1 kirjutas:Tere.Tegin ka kirjaklambri testi ja sain sellised koodid 13,89,91 ja 135.Aga ei saa aru mis need tähendavad.Inglis keelsed küll leidsin aga mis edasi....
13 -lamda ahelas katkestus
89-?? kui mälu ei peta peaks olema üks mootori anduri vigadest.(
91- lamda ahelas katkestus
135- immo signaal puudu(elimineeritud immoplokk)


reaalselt vajab vahetust lamda ja ülevaatamist tema juhtmestik.
100kw lemmikandur ehk siis nukaanduri võiks ka vahetada.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 27 Aug 2014 17:31
Postitas mait1
Unustasin mainida,et mul on 2.5 V6 2000 a. omega